Też mi to kiedyś przeszkadzało, ale doszedłem do wniosku, że jest to niewielka cena za:
- bardziej zbalansowaną rozgrywkę - bardziej to wprawdzie nie "idealnie", ale zawsze to lepiej niż na poprzedniej wersji.
- możliwość gry bez płyty - ciągłe wyciąganie z pudełka do napędu, z napędu do pudełka, niszczy jednak płytę, a że jestem dumnym posiadaczem egzemplarza jednego z pierwszych(jeśli nie pierwszego) wydania H3 chciałbym aby służyło mi jeszcze dłuuugi czas!
[Heroes III] HDmod
Hellburn /
Dagon
- bardziej zbalansowaną rozgrywkę - bardziej to wprawdzie nie "idealnie", ale zawsze to lepiej niż na poprzedniej wersji.
Z tego co wiem, to ten plik eliminuje tylko błąd występujący przy grze wieloosobowej... O jakim aspekcie balansu myślisz?
Then again, maybe not.
Dagon /
No generalnie o te zmiany, o których najczęściej się wspomina na forum:
- Koszta aniołów i archaniołów.
- Naprawiona zdolność Czarcich lordów.
- Poprawa statystyk Reptilionów...
- ... i chyba coś tam z cerberami, ale to nie jestem pewien.
Hellburn /
Koszta aniołów, archaniołów, jaszczuroludzie, reptilioni, cerbery - to nie znajduje się w pliku exe.
O naprawie zdolności Czarcich pierwsze słyszę, co było tam popsute?
Then again, maybe not.
Dagon /
To jak w takim razie wytłumaczysz to, że przed wrzuceniem tego pliku do herosów anioły kosztują 3000zł a po wrzuceniu już 3000zł + 1klejnot? Alegorycznie odnosi się to do pozostałych punktów, które wymieniłem.
A naprawa w tym sensie, że Demony zostają w armii po zakończeniu bitwy. Wcześniej mi znikały.
Hellburn /
Anioły itd. - Nie może być :). Te dane znajdują się tylko i wyłącznie w plikach txt gry :). Musiałeś wrzucać coś jeszcze do katalogu data ;).
Demony nie zostawały po walce? Hmm muszę to obczaić...
Then again, maybe not.
Dagon /
Momencik coś mi się nie zgadza...
Z ciekawości poświęciłem się i wyciągnąłem moją(jakże cenną!) płytę i odpaliłem Herosów ze standardowego pliku heroes3, wpisałem "nwczion" i co widzę w zamku? Anioł i Archanioł tylko 3000/5000złota
A teraz odpalając grę z pliku heroes33 widzę, że cena jest ta sama, ale dałbym sobie rękę uciąć, że kiedyś był tam klejnot. Plik Heroes33 zawsze pobieram z tej strony http://h3.ligaheroes.pl/pliki.html I tylko ten plik, nic innego. A tam wyraźnie napisali, że "wyrównuje wersje gry do 3.2" co jeszcze 15minut temu bym potwierdził, bo pamiętam ten nieszczęsny klejnot doskonale.
Nie wiem... może to to Heroes33_HD mi coś namieszało. Sprawdzę to dzisiaj w nocy w pracy bo tam mam wersję żywcem skopiowaną jeszcze z przed instalacji HD.
Na razie więc nie będę dyskutował, bo prócz tego, że mogę przysiąc, że było tak jak mówię, nie mogę podać żadnych dowodów na poparcie tego.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon
Konquer /
@Arielooopl:
WoG ogólnie nie należy do najstabilniejszych modów, więc naprawdę ciężko powiedzieć gdzie tkwi problem. Prawdopodobnie coś się ze sobą kłóci w plikach gry.
Hellburn /
Dagon
A naprawa w tym sensie, że Demony zostają w armii po zakończeniu bitwy. Wcześniej mi znikały.
Testowałem to. Mi demony nie znikały po walkach - czysta Złota Edycja...
Then again, maybe not.
Dagon /
Hellburn
Anioły itd. - Nie może być :). Te dane znajdują się tylko i wyłącznie w plikach txt gry :). Musiałeś wrzucać coś jeszcze do katalogu data ;).
Tak, jest tak jak mówisz. Sprawdziłem to dzisiaj w pracy. Sorka za niepotrzebne wprowadzanie w błąd Ciebie i innych forumowiczów. Ale teraz to już naprawdę nie wiem skąd mi się wzięły tam te klejnoty, a przecież je pamiętam...
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.04.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon
Nafalem /
Witam ja mam problem z tym patchem. Wszystko działa ale podczas walki z Beholendrami gdy te mają ruch wywala mnie z gry za każdym razem. Dodam że uruchamiając grę bez patcha błąd ten nie występuje. Spotkał się ktoś z czymś takim?
Hellburn /
Niedawno temu ukazała się wersja 1.99. Możesz ją zainstalować, sprawdzić czy błąd dalej występuje.
Mimo wszystko, autor zaleca poczekać na wersję 2.0.
Then again, maybe not.
Nafalem /
Dziękuje za info v 1.99 pomogła
Hellburn /
Nareszcie pojawiło się wsparcie dla Polskiej Złotej edycji :).
EDIT:
Jeżeli ktoś by chciał przetłumaczony na polski plik HiRez.txt to służę uprzejmie ;).
Then again, maybe not.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Dagon /
Kurcze, super sprawa z z rozciągniętym paskiem z ikonkami bohaterów. Ikonki menu też bardzo ładnie zrobione. Co tu dużo mówić - naprawdę wygląda to profesjonalnie. A do tego jeszcze łatwość w instalacji. Ciekaw jestem czy nie powoduje jakiś problemów z grą przez sieć? Bo naprawdę chciałbym, aby ten patch wszedł w standard.
Hellburn /
Patch jest również dla użytkowników TE, więc prawdopodobnie nie ma żadnych problemów z grą przez sieć ;).
Then again, maybe not.
Mosqit /
Od ostatniego postu w tym temacie pojawiło się tak dużo poprawek w pliku Heroes3HD, że zainteresowanych odsyłam na stronę projektu. Ostatnia aktualizacja miała miejsce 13.01.2011.
Dagon /
A zrobiłem sobie update tego :)
- Bardzo podoba mi się motyw ze zmianą slotów jednostek bezpośrednio z ekranu przygody :)
- Za genialny uważam pomysł z rozdzielaniem/łączeniem poszczególnych stacków jednostek przy użyciu ctrl, alt i shift :)
- Kilka nowych opcji w ekranie walki też na pewno nie zaszkodzi. Ale wciąż brakuje mi wyboru pomiędzy atakiem dystansowym, a atakiem wręcz, ale to już chyba wyższa szkoła jazdy. Save w czasie bitwy też mógłby okazać się użyteczny :)
- Wymiana elementów pomiędzy bohaterami jak zauważyłem też przeszła lifting. I tutaj same strzałki pod portretami jednostek uważam za świetny pomysł. Jednak te ikonki pomiędzy dwoma bohaterami(przekaż wszystko/wymień wszystko) uważam za zbędne - nie zbyt ładnie to wygląda.
Zastanawiam się jeszcze co to jest: "built-in Berserker's CPU patch". Niby włączam/wyłączam tę opcję w opcjach, ale jakoś nie widzę konkretnych zmian.
Ogólnie super sprawa! Polecam wszystkim! :)
Dzięki Mosqit za info :)
EDIT:
No i jeszcze pokazuje ile dany bohater ma jeszcze ruchu! Ekstra xD
Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 31.01.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon
Trith /
Dagon
Zastanawiam się jeszcze co to jest: "built-in Berserker's CPU patch". Niby włączam/wyłączam tę opcję w opcjach, ale jakoś nie widzę konkretnych zmian.
Ten patch chyba sprawia, że gra mniej obciąża procesor, ale nie mam pewności. W sumie nie mam pewności nawet, czy to nie jest patch przede wszystkim do WoGa.
Erui /
Zainstalowałem tą aktualizację i teraz mam tak że w SOD pojawiają się wszystkie nowe opcje (zmiana slotów jednostek w tym małym okienku na mapie przygody, nowy ekran wymiany jednostek między herosami itp.) a w Wogu tylko obraz jest w nowej rozdzielczości i tyle. Ktoś też ma taki problem?