Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] HDmod

Permalink

Też mi to kiedyś przeszkadzało, ale doszedłem do wniosku, że jest to niewielka cena za:
- bardziej zbalansowaną rozgrywkę - bardziej to wprawdzie nie "idealnie", ale zawsze to lepiej niż na poprzedniej wersji.
- możliwość gry bez płyty - ciągłe wyciąganie z pudełka do napędu, z napędu do pudełka, niszczy jednak płytę, a że jestem dumnym posiadaczem egzemplarza jednego z pierwszych(jeśli nie pierwszego) wydania H3 chciałbym aby służyło mi jeszcze dłuuugi czas!


Permalink

Dagon

- bardziej zbalansowaną rozgrywkę - bardziej to wprawdzie nie "idealnie", ale zawsze to lepiej niż na poprzedniej wersji.

Z tego co wiem, to ten plik eliminuje tylko błąd występujący przy grze wieloosobowej... O jakim aspekcie balansu myślisz?


Permalink

No generalnie o te zmiany, o których najczęściej się wspomina na forum:
- Koszta aniołów i archaniołów.
- Naprawiona zdolność Czarcich lordów.
- Poprawa statystyk Reptilionów...
- ... i chyba coś tam z cerberami, ale to nie jestem pewien.


Permalink

Koszta aniołów, archaniołów, jaszczuroludzie, reptilioni, cerbery - to nie znajduje się w pliku exe.
O naprawie zdolności Czarcich pierwsze słyszę, co było tam popsute?


Permalink

To jak w takim razie wytłumaczysz to, że przed wrzuceniem tego pliku do herosów anioły kosztują 3000zł a po wrzuceniu już 3000zł + 1klejnot? Alegorycznie odnosi się to do pozostałych punktów, które wymieniłem.

A naprawa w tym sensie, że Demony zostają w armii po zakończeniu bitwy. Wcześniej mi znikały.


Permalink

Anioły itd. - Nie może być :). Te dane znajdują się tylko i wyłącznie w plikach txt gry :). Musiałeś wrzucać coś jeszcze do katalogu data ;).

Demony nie zostawały po walce? Hmm muszę to obczaić...


Permalink

Momencik coś mi się nie zgadza...
Z ciekawości poświęciłem się i wyciągnąłem moją(jakże cenną!) płytę i odpaliłem Herosów ze standardowego pliku heroes3, wpisałem "nwczion" i co widzę w zamku? Anioł i Archanioł tylko 3000/5000złota
A teraz odpalając grę z pliku heroes33 widzę, że cena jest ta sama, ale dałbym sobie rękę uciąć, że kiedyś był tam klejnot. Plik Heroes33 zawsze pobieram z tej strony http://h3.ligaheroes.pl/pliki.html I tylko ten plik, nic innego. A tam wyraźnie napisali, że "wyrównuje wersje gry do 3.2" co jeszcze 15minut temu bym potwierdził, bo pamiętam ten nieszczęsny klejnot doskonale.
Nie wiem... może to to Heroes33_HD mi coś namieszało. Sprawdzę to dzisiaj w nocy w pracy bo tam mam wersję żywcem skopiowaną jeszcze z przed instalacji HD.

Na razie więc nie będę dyskutował, bo prócz tego, że mogę przysiąc, że było tak jak mówię, nie mogę podać żadnych dowodów na poparcie tego.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

@Arielooopl:
WoG ogólnie nie należy do najstabilniejszych modów, więc naprawdę ciężko powiedzieć gdzie tkwi problem. Prawdopodobnie coś się ze sobą kłóci w plikach gry.


Permalink

Dagon

A naprawa w tym sensie, że Demony zostają w armii po zakończeniu bitwy. Wcześniej mi znikały.

Testowałem to. Mi demony nie znikały po walkach - czysta Złota Edycja...


Permalink

Hellburn

Anioły itd. - Nie może być :). Te dane znajdują się tylko i wyłącznie w plikach txt gry :). Musiałeś wrzucać coś jeszcze do katalogu data ;).

Tak, jest tak jak mówisz. Sprawdziłem to dzisiaj w pracy. Sorka za niepotrzebne wprowadzanie w błąd Ciebie i innych forumowiczów. Ale teraz to już naprawdę nie wiem skąd mi się wzięły tam te klejnoty, a przecież je pamiętam...


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.04.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Witam ja mam problem z tym patchem. Wszystko działa ale podczas walki z Beholendrami gdy te mają ruch wywala mnie z gry za każdym razem. Dodam że uruchamiając grę bez patcha błąd ten nie występuje. Spotkał się ktoś z czymś takim?

Permalink

Niedawno temu ukazała się wersja 1.99. Możesz ją zainstalować, sprawdzić czy błąd dalej występuje.
Mimo wszystko, autor zaleca poczekać na wersję 2.0.


Permalink

Wersja 2.0

Nareszcie pojawiło się wsparcie dla Polskiej Złotej edycji :).

EDIT:
Jeżeli ktoś by chciał przetłumaczony na polski plik HiRez.txt to służę uprzejmie ;).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Kurcze, super sprawa z z rozciągniętym paskiem z ikonkami bohaterów. Ikonki menu też bardzo ładnie zrobione. Co tu dużo mówić - naprawdę wygląda to profesjonalnie. A do tego jeszcze łatwość w instalacji. Ciekaw jestem czy nie powoduje jakiś problemów z grą przez sieć? Bo naprawdę chciałbym, aby ten patch wszedł w standard.


Permalink

Patch jest również dla użytkowników TE, więc prawdopodobnie nie ma żadnych problemów z grą przez sieć ;).


Permalink

Od ostatniego postu w tym temacie pojawiło się tak dużo poprawek w pliku Heroes3HD, że zainteresowanych odsyłam na stronę projektu. Ostatnia aktualizacja miała miejsce 13.01.2011.


Permalink

A zrobiłem sobie update tego :)
- Bardzo podoba mi się motyw ze zmianą slotów jednostek bezpośrednio z ekranu przygody :)
- Za genialny uważam pomysł z rozdzielaniem/łączeniem poszczególnych stacków jednostek przy użyciu ctrl, alt i shift :)
- Kilka nowych opcji w ekranie walki też na pewno nie zaszkodzi. Ale wciąż brakuje mi wyboru pomiędzy atakiem dystansowym, a atakiem wręcz, ale to już chyba wyższa szkoła jazdy. Save w czasie bitwy też mógłby okazać się użyteczny :)
- Wymiana elementów pomiędzy bohaterami jak zauważyłem też przeszła lifting. I tutaj same strzałki pod portretami jednostek uważam za świetny pomysł. Jednak te ikonki pomiędzy dwoma bohaterami(przekaż wszystko/wymień wszystko) uważam za zbędne - nie zbyt ładnie to wygląda.

Zastanawiam się jeszcze co to jest: "built-in Berserker's CPU patch". Niby włączam/wyłączam tę opcję w opcjach, ale jakoś nie widzę konkretnych zmian.

Ogólnie super sprawa! Polecam wszystkim! :)
Dzięki Mosqit za info :)

EDIT:
No i jeszcze pokazuje ile dany bohater ma jeszcze ruchu! Ekstra xD


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 31.01.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Dagon

Zastanawiam się jeszcze co to jest: "built-in Berserker's CPU patch". Niby włączam/wyłączam tę opcję w opcjach, ale jakoś nie widzę konkretnych zmian.

Ten patch chyba sprawia, że gra mniej obciąża procesor, ale nie mam pewności. W sumie nie mam pewności nawet, czy to nie jest patch przede wszystkim do WoGa.

Permalink

Zainstalowałem tą aktualizację i teraz mam tak że w SOD pojawiają się wszystkie nowe opcje (zmiana slotów jednostek w tym małym okienku na mapie przygody, nowy ekran wymiany jednostek między herosami itp.) a w Wogu tylko obraz jest w nowej rozdzielczości i tyle. Ktoś też ma taki problem?