Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Też mi się wydaje, że screeny to wczesna alfa. Sądzę, że teraz będą poprawiać cały silnik i dołączać pozostałe rasy i inne rzeczy. Oby tak było. Co do fabuły to nie wiem, mnie jakoś nie do końca przekonuje. Wszyscy się chyba nastawili na kontynuację, a tu znowu akcja cofa się o 400 lat. Może powstanie coś z tego sensownego.

Permalink

Adi

a tu znowu akcja cofa się o 400 lat. Może powstanie coś z tego sensownego.

Sandro!:)


Permalink

No, po raz pierwszy zamiast sequela mamy prequel. Mogą z tego wyjść jeszcze całkiem śmieszne rzeczy.

Permalink

Powoli zaczynam dochodzić do wniosku, że Ubi będzie mało kasy ze sprzedaży "odgrzewanego kotleta" na jaki mi zaczyna wyglądać to H6.
Ja tu widzę przygotowania do wypuszczenia wersji konsolowych (PS3/Xbox), mniejsza ilość surowców, uproszczone sterowanie. Boję się ze wyjdzie z tego gierka do przejścia (zaliczenia) i zapomnienia.

Większość informacji w wersji pl jest tu

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2010, Ostatnio modyfikował: LEVY

Permalink

Odnośnie 4 surowców - mam nadzieję, że to nie przejdzie. Powinno być tak jak dawniej tyle, że z możliwością nowego wykorzystania. Np. jeżeli masz gildię magów 2 poz. i ileś tam danego typu cennego zasobu, możesz zbudować pod miastem jakiś teren bitewny (tereny bitewne tak jak w h3).

I coś mi się zdaje, że Dagon ma rację, Ubi zrobiło sobie darmową reklamę na stronach w necie :D


Permalink

gry-online.pl

Wczoraj, KU WIELKIEJ RADOŚCI fanów wyciekły pierwsze materiały graficzne z Might & Magic: Heroes VI.

Gdzie radość, drodzy Jaskiniowcy? ;)

Permalink

Radość została stłumiona przez zawartość nowin (przynajmniej dla mnie)/

Permalink

gry-online.pl

Powstrzymać go mogą jedynie ludzie z dynastii Griffin.

A na fladze mają orzełka :D Szukajmy polskich akcentów w nowej ociekającej zajebistością grze Ubikacji :P


Permalink

Wspomniano coś o systemie reputacji. To może albo zniszczyć grę, albo ją uratować.

Aha, no i nie będzie inicjatywy :)
I kolejne zerwanie z HoM&M V, czyli podział bohaterów. Moc i Magia w każdym mieście.

Permalink

A skąd szanowna redakcja może wiedzieć takie rzeczy Przecież oni nie pracują w UBI. Może 4 surowce to na razie na pokaz A może będą proste mapy z 4 surowcami, inne z resztą?? Na razie radziłbym poczekać. Jak się czegoś konkretnego w tej sprawie dowiemy to chciałbym, aby ktoś stworzył petycję o max surowców. Ale na razie czekajmy. Ciekawe o co może chodzić z tą reputacją...?

Permalink

@Ir: Czemu? Bo matką się nudziło, żeby miały za co dzieci wyzywać:P.

Co do surowców to powinno ich, a nawet musi ich być więcej.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2010, Ostatnio modyfikował: Nebirios

Permalink

To nie jest temat poświęcony wulgaryzmom i słabszym-brzydkim-słowom, więc zostawmy to na kiedy indziej, ok? ;)

Mój Boże, tylko nie 4 surowce, tylko nie uproszczanie gry. Mam nadzieję, że informacje zawarte w linku podanym przez Tristana nie są oficjalne i mogą okazać się nieprecyzyjne. Jeżeli rzeczywiście gra ma być "odchudzona" poprzez zabranie kilku patentów, to grafika zbliżona do Heroes V może także wejść w rachubę...
Ogólnie nie mam nic przeciw prequelom, ale 400 lat? Nie za dużo? Tyle lat wstecz raczej nie spotkamy znajomych bohaterów, czy królestw (choć tu mogę się mylić). Znowu chcą się odciąć od wszystkiego, aby zacząć nową historię?

LEVY

Powoli zaczynam dochodzić do wniosku, że Ubi będzie mało kasy ze sprzedaży "odgrzewanego kotleta" na jaki mi zaczyna wyglądać to H6.
Ja tu widzę przygotowania do wypuszczenia wersji konsolowych (PS3/Xbox), mniejsza ilość surowców, uproszczone sterowanie. Boję się ze wyjdzie z tego gierka do przejścia (zaliczenia) i zapomnienia.

Generalnie teraz powstają tylko takie gry "do zaliczenia i zapomnienia". W moim przypadku Heroes V było taką grą, więc obawiam się, że z "szóstką" będzie tak samo. A wersja konsolowa jest bardzo możliwa, od dłuższego czasu przeczuwałem że tak może być.

Ciekawe jak długa będzie gra (główny wątek fabularny)...

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Tylko? Myślałem, że Ubi chcę zarobić dużo kasy:P.


Permalink

Czyli to już pewne, będzie HoMM och przepraszam MM:H VI. Czy się cieszę? Sam nie wiem. Z jednej strony fajnie będzie zagrać w kolejną część tej legendarnej serii z drugiej strony jednak boję się co tym razem nam wywiną twórcy.
Zaskoczyło mnie to, że gra nie będzie się rozgrywać po DM tylko czterysta lat wcześniej w okolicach Trzeciego Zaćmienia Słońca. Jak już w Kwasowej Grocie zdążyli zauważyć fabuła ma pewne podobieństwa do Disciples III. Mam nadzieję, że tym razem jej tak nie spieprzą jak w piątce. Okres wydaje się ciekawy i przy odrobinie chęci da radę dobrze poprowadzić historię. Swoją drogą czy w tym fragmencie chodzi o Bezimiennych?

Pod pozorem przygotowań do nadciągającej inwazji demonów, jednoczy ludność Ashanu przeciw swym starożytnym wrogom.

Zrzutami nie sugerowałbym się, bo wyglądają mi na wczesną alfę z wykorzystaniem silnika piątki. Robi się takie rzeczy, by sprawdzić różne rozwiązania zanim rozpoczną się właściwe prace nad grą. Widać to po interfejsie i mechanice łudząco przypominającej tą z HoMM V. Nadal mamy pasek inicjatywy a jak wiemy z gamestar twórcy powrócili do systemu tur i podziału bohaterów na moc i magię. Przecież przy ogłoszeniu prac nad piątko wypuszczono screeny, które bardzo różniły się od wersji finalne.
Ubisoft podziękował Nivalowi. Jak dla mnie dobra wiadomość, bo ci średnio się sprawdzili w tym zadaniu. Pewnie dlatego tak długo trwały pracę nad ech... MM:H VI. Pamiętam, że w wywiadzie z dawien dawna ktoś mówił, że HV będzie trzymało się korzeni a HVI wprowadzi wiele innowacji. Jednak teraz widzimy, że może być dokładnie na odwrót.
Obietnice Ubisoftu jak zwykle marketingowy bełkot. Chociaż zainteresował, a raczej zaniepokoił mnie jeden podpunkt.
Dziel

się ze społecznością: Pisz i konkuruj ze swymi przyjaciółmi za pomocą nowego i inteligentnego interfejsu online.

Czyżby Soft:Ubi chciał przemycić do HoMM VI... chrzanię to i nie będę używał nowej nomenklatury... te cudowne zabezpieczenia przez które nie będzie można grać w trybie offline a w zamian dostajemy możliwość przechowywania zapisów na ich serwerze?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

New arty są świetne.. Wielki plus!


Permalink

Link do tego niemieckiego nie działa, także niewiele mogę zrobić (właściwie to nic, bo niewiele to mógłbym zrobić jakby coś tam pod nim było :D) A ten system reputacji szczerze mówiąc wygląda na błąd w tłumaczeniu, ponieważ resztę artykułu można by uznać równie dobrze za opis H2, H3, H4 albo H5. Ktoś obczaił screeny i napisał 2 strony oczywistości, tony zasobów i masa stworków, elementy rpg. No mega odkrywcze :D


Permalink

Więc mamy pewne:
1.Demona
2.Nekromantę(nie będzie klasą bohatera)
3.Pikiniera-Weterana:).
4.Wampira