Skoro już istnieje temat odnośnie porad dla Inferno to poproszę o kilka rad, ale o szczególny przypadek. A mianowicie prawdopodobnie stoczę walkę (prędzej czy później) przeciwko Lochom (ja będę grał Inferno, chyba że mnie przekonacie do jakiegoś innego zamku, ale od razu mówię, że w H5 Akademia mi bardzo zbrzydła pomimo dobrych umiejętności jakie mają przeciwko szczególnie tak magicznemu zamku jak Lochy).
Zacznę od bohatera:
Myślałem nad Grokiem (pędziwiatr) z powodu szybkiej eksploracji terenu, oraz szybkiego zdobycia umiejętności Zew Urgasha (przy dobrych wiatrach na 23lvl), który mógł by mi dać dużą przewagę w walce ostatecznej, ale obawiam się że nawet przy dużej mapie nie zdążę zdobyć tak wysokiego lvl i będzie kicha. Więc najprawdopodobniej wybiorę Marbasa (łamacza czarów). Chyba przeciwko magicznemu bohaterowi z Lochu jest to najlepszy bohater (inni bohaterowie raczej nie wchodzą grę).
A z umiejętności (do Marbasa) wybrał bym (pomijając Ochronę, którą ma na wstępie): Szczęście z Odpornością na Magię i pewnie coś w kierunku Tłum u Bram, może Dowodzenie z Aurą Szybkości i Odźwiernymi, pewnie Atak i Magia Mroku (bardzo lubię :) ), ew. Logistyka.
Odnośnie jednostek:
1. Chowaniec z racji, że zabiera 2x więcej many nie tracąc przy tym tury dzięki czemu puszcze sobie bramę i znowu się pojawią chowańce, które wezmą 2x więcej many niż szkodniki (Czarci Pomiotów i tak nie będę miał przez co mana od Szkodników by się zmarnowała, a bohaterowi się przyda m. in. do zd. Piekielny Ogień)
2. Rogaty demon - Skok - myślę, że dzięki temu zrobię jakąś szkodę.
3. Ognisty ogar - pomimo mniejszych obrażeń wezmę go, bo atakuje więcej celi (także te schowane za jednostkę atakowaną przeze mnie)
4. Uwodzicielski sukkubus - prawdopodobnie je ze względu na "Uwodzenie". Można je puścić np. na Krwawą, która ma dużo inicjatywy i będzie łorać w swoich.
5. Nad rumakiem mam największy dylemat, ale pewnie Zmora (mniej ataku, ale +1 inicjatywy i obniża morale).
6. Czarci pomiot - oczywiście przez wzgląd na 50% odporność na magię (pomimo, że przeciwko Lochom chyba lepszy Miecz Śmierci niż Ostrze Masakry)
7. Arcydiabeł - mniej hp, ale +1 inicjatywy i +1 zasięg, a poza tym rzadko korzystam z Nieodpartej Teleportacji, a Przywołanie Czarci Lordów może się przydać.
Wspomnę jeszcze (żeby wam było łatwiej mi doradzić ;) ), że mój przeciwnik najprawdopodobniej będzie grał Sinitar'em (katalizator - zmniejsza koszt czarów) i będzie stawiał na magie i pewnie co za tym idzie jak najszybsze zdobycie Gniewu Żywiołów.
Zdaję sobie sprawę, że walka przeciwko Lochom jest bardzo trudna, bo to dobry zamek, ale liczę, że dacie mi jakieś cenne wskazówki czy to dotyczące walki, rozbudowy zamku, rozwoju bohatera, słabe strony Lochu (czy może mocne Inferno ;) ), a nawet te o zmianę zamku (ale raczej jestem skłonny wybrać Inferno) Z góry dziękuję!
@Edit:
Dzięki wielkie Dagon za obszerną wypowiedź. Twoje wskazówki mi się na pewno przydadzą i to nie tylko na tą jedną walkę, lecz już na całą grę (nie tyczy się to tylko inferno, ale ogólnie na pogląd, który mi wykreowałeś na temat niektórych spraw i chętnie sobie przeczytam inne twoje posty w tym dziale). A i przepraszam, że się nie przywitałem w moim pierwszym poście, ale to przez to że już miałem tu kiedyś konto, ale dawno nie zaglądałem i niestety zapomniałem loginu. Więc witam Wszystkich ponownie!
A i jeszcze jedna rzecz jak byś tutaj zaglądnął. Tak czysto teoretycznie to jaki inny zamek Twoim zdaniem dobrze by się sprawdził przeciwko Lochom.