Imperium

Behemoth`s Lair

Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3 i inne

Permalink

Trang Oul

A, i jeszcze jeden przykład: Lucyfer jest demonem.

A to ciekawe. W instrukcji pisze, że jest ifrytem, Konquer twierdzi (na podstawie kampanii), że diabłem. To w końcu jak z nim jest??

Podobna sytuacja jest z Boragusem i jego najstarszym synem Jabarkasem. Boragus to ogr, a Jabarkas wg. instrukcji to goblin.


Permalink

Chodzi wam o Xerona? Ze względu na gwałt na fabule AB (usunięcie The Forge) biografia Xerona jest nieścisła, bo wg gry on ma... 7 lat i jest synem rycerza i sukkuba, a z drugiej strony był on określamy jako "devil named Xeron", poza tym historie z kampanii AB jasno mówią, że Xeron należy do rasy diabłów. Natomiast Jabakaras to na 100% ogr i tu też nie ma za bardzo o czym dywagować.


Permalink

Diabły są jak owady, one się bardzo szybko rozmnażają. I równie szybko dojrzewają. Mam wrażenie, że gdzieś nawet o tym było. Dlatego 7 lat Xerona nie dziwi raczej, zwłaszcza, że większość diabłów ma mniej niż ~30.


Permalink

Dzisiaj wrzuciłem kolejną wersję patcha. Skupiłem się na poprawieniu dotychczasowych znanych mi błędów np. kościej na mapie przygód, zmienione ikony zjawy i widma w nekropolii, błędnę wyświetlanie tekstów. Następna wersja prawdopodobnie będzie zawierać poprawki dotyczące biografii bohaterów.

Szczegóły w pierwszym poście.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Słyszałem, że spatchowanie gry grozi utratą zapisów i innych rzeczy. Czy to prawda? :p


Permalink

Jaka utrata? Od kogo to usłyszałeś? Jedyne co możesz stracić to kolejne kilka(naście) godzin życia przy "Herosach".


Permalink

Czytałem o tym na jakimś forum, ale skoro mówisz, że to bzdura... Mówisz, że mogę co najwyżej stracić kilka godzin gry w heroesa. Czy to znaczy, że będe musiał na nowo przechodzić, np. kampanie?


Permalink

Poproszę link do tego tematu na tym forum, o którym wspomniałeś.
Patch w żadnym wypadku nie ingeruje w ustawienia gry czy też zapisy.


Permalink

Hellburn

Poproszę link do tego tematu na tym forum, o którym wspomniałeś.
Patch w żadnym wypadku nie ingeruje w ustawienia gry czy też zapisy.

Nie żebym się wykręcał Hellburn, ale nie pamiętam co to było za forum, znalazłem je gdzieś w googlach. Pozatym to było chyba z rok temu. ;)


Permalink

Pamiętaj o tym, co mówił pan, który jest wiecznie żywy...
Ufaj, ale sprawdzaj!
No i tak trudno jest zrobić kopię folderu z grą i sprawdzić, czy się zapisy nie zepsuły? -.-


Permalink

...poza tym rok temu mój patch jeszcze nie istniał...


Permalink

Proponuję zmienić nazwę z "Chłop" na "Pastuch".
Argumentami za tym są:
- wygląd tej jednostki
- statystyki; chłop nie powinien mieć takich niskich, choćby w porównaniu z poprzednimi częściami i w ogóle oceniając tą jednostkę - słabsza nawet od rusałki.

Permalink

Chłop pozostanie chłopem, bo:
- w poprzednich częściach też był nazywany chłopem
- peasant to chłop
- trzyma w dłoniach widły (pewnie do przerzucania siana)
- Statystyki ma prawie takie same jak w poprzednich częściach

Tyle...
Prawdopodobnie dziś ukaże się nowa wersja patcha...


Permalink

Pastuch zajmuje się trzodą chlewną. Widział ktoś pastucha z widłami?


Permalink

Patch został wzbogacony o poprawki w biografiach i budynkach. Szczegóły w pierwszym poście.


Permalink

Hell masz u mnie minusa;P robisz poprawki tłumaczeń beze mnie - o zgrozo!

Jednak masz kilka plusów za to że robisz coś takiego;)

Co do "sporu" o % - to Dragonthan ma rację, 20% to 20% - czasem możesz mieć więcej czasem znacznie mniej, taki jest algorytm.

Jakbyś chciał jakieś pomysły na temat tłumaczeń oraz wiekszego Balansu to wbijaj na PW - np: Feniksy są za mocne moim zdaniem, autorzy chcieli by nadrabiały one ilością, więc może jak już to je bardziej osłabić? Tak by ich podwójna ilość dawała im miejsce w srodku stawki?


Permalink

Haav: Mimo wszystko w przypadku wiwerny mam rację. Z testów Draga wynika, że ma tylko 20% szans na zatrucie, a powinna mieć 50%.

Tak poza tym to i tak na razie mam związane ręce w tej sprawie, bo nie wiem jak się edytuje takie rzeczy :).


Permalink

Grając ostanio wychwyciłem mały błąd. Mianowicie: gdy mój bohater awansuje na kolejny poziom, to w momencie wybierania umiejętności, jeżeli jest ona na stopniu "Zaawansowany" wyświetla się pod nią napis "Zaaansowan"(-y troche ucięte). Tyczy się to każdej umiejętności np: mam "Podstawowy Magia Ziemi", to przy awansie na następny poziom moge wybrać "Zaawansowan"(-y ucięte). Oczywiście wiadomo z obrazka o jaką umiejętność chodzi, lecz jakoś ten błąd rzuca się w oczy. Przed zainstalowaniem patcha tego błędu nie było i wnioskuje, że to patch jest jego sprawcą.

Ps: W wyborze umiejętności na poziom "Ekspert" ten błąd się nie pojawia np: Ekspercka Magia Ziemi (jest już wyświetlona w całości pod obrazkiem).

Ps2: Używam patcha, który zmienia balans gry.

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 12.05.2010, Ostatnio modyfikował: Maciex

Permalink

Dzięki za wychwycenie tego błędu :). Będzie poprawione w następnej wersji patcha.


Permalink

Witam. Mam pytanie całkiem z innej beczki. Jeżeli ten temat był poruszany to przepraszam.
Hmmm... W plikowni gram.pl znalazłem ten patch - http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=426 Wiedziałeś o istnieniu tego patcha? Jeżeli tak to czy zaimplementowałeś owe zmiany do swojej łatki?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.05.2010, Ostatnio modyfikował: Ergorn