Imperium

Behemoth`s Lair

Najlepsze jednostki

Permalink

@Feanor:
Obrażenia to nie wszystko...
Upiorni rycerze
At 18
Ob 18
Dm 15-30 (30-60 przy zabójczym uderzeniu)
Hp 120
Spd 9

Nagi:
At 16 (2 mniej)
Ob 13 (5! mniej)
Dm 30 (15-0 więcej)
Hp 110 (10 mniej)
Spd 7

Generalnie nagi są wolniejsze i o wiele mniej wytrzymałe, co w ogólnym rozrachunku (podczas normalnej walki) wyżej stawia upiornych rycerzy...

@Taro:
Moje testy...
Feanor wyczerpał temat. Behemoty są definitywnie jedną z najlepszych jednostek 7 poziomu...


Permalink

Mi Behemoty jakoś się nigdy mocne nie wydawały, co nie znaczy że zaprzeczam że takie są. Lubię je ponieważ jak wspominałem w jakimś innym poście kiedy ludzie dochodzą do krzyżowców, ty już je masz.


Permalink

Cóż ja niewątpliwie swojego zdania nie oprę na jakichś skomplikowanych testach, ani nawet na porównaniu różnych interesujących niewątpliwie cyferek... Może to nawet nie ocena jakości, a jakiejś mojej słabości do jednostek, ale:
1. Centaury
2. Jaszczuroludzie
3. Orki? Choć tu właściwie wszystkie jednostki są ciekawe
4. Wampiry
5. Gorgony
6. Mroczni Jeźdźcy
7. Czarne Smoki


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Jarlaxe

Mi Behemoty jakoś się nigdy mocne nie wydawały, co nie znaczy że zaprzeczam że takie są. Lubię je ponieważ jak wspominałem w jakimś innym poście kiedy ludzie dochodzą do krzyżowców, ty już je masz.

Jarlaxe, wyjaśnij na czym polega twoje "wydawanie się", bo jak dla mnie to jednostka jest tak samo silna dla każdego, niezależnie czy gram ja, ty czy Barrack Obama. Dodatkowo - skoro już zacząłem się czepiać :) - zazwyczaj behemoty można mieć szybciej niż krzyżaki. A zdania się od "mi" nie zaczyna.

Polietylen

Cóż ja niewątpliwie swojego zdania nie oprę na jakichś skomplikowanych testach, ani nawet na porównaniu różnych interesujących niewątpliwie cyferek... Może to nawet nie ocena jakości, a jakiejś mojej słabości do jednostek

I w tym momencie zaczynasz grać na czułej strunie bo to, która jednostka jest najsilniejsza, a która najlepsza to dwie różne kwestie i przy dyskusjach o rozdzielenie tych pojęć wybito wiele zębów i wiele śliny wylano. Ogólnie rzecz biorąc w tym temacie dyskutujemy o jednostkach najlepszych.

A przy okazji witam na forum. :)


Permalink

Konqer

[...] która jednostka jest najsilniejsza, a która najlepsza[...]

Zdefiniuj, bo dla mnie to to samo :).


Permalink

Ja dam tak:
1. Centaur
2. Gargulec
3. Zjawa
4. Arcymag
5. Czart
6. Upiorny rycerz
7. Tytan

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Panów Polietylena i Kacmroka prosiłbym uzasadnienie swoich wyborów:
1. na tym polega ten temat.
2. kilka wyborów jest wątpliwych :).


Permalink

No właśnie, jeżeli już dajemy jakieś propozycje, to ARGUMENTY wypada przytoczyć. Zjawa i czart :O aha... Najwidoczniej ktoś zapomniał o cerberach i gorgonach.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.01.2010, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

A kombosa z chochlikami i czartami nie znasz? :P
Ale gorgona jest najlepsza na swoim poziomie, trzeba przyznać. Na oko silniejsza od wiwerny.


Permalink

Ghulk

A kombosa z chochlikami i czartami nie znasz? :P

A wiesz, że czarty kosztują AŻ 700 gp each?


Permalink

Ghulk - znam ten kombos :D Ale rzadko się go używa. Gorgona jest minimalnie słabsza od wiwerny. Choć musiałbym zrobić test 100 vs. 100, żeby zobaczyć, jak to wygląda w praktyce.


Permalink

1. Centaur / Szkielet
2. Harpia / Gog
3. Szary Elf / Gryf Królewski
4. Krzyżowiec / Arcymag
5. Ptak Gromu / Gorgona
6. Upiorny Rycerz / Cyklopi
7. Behemot / Czarny Smok

Ad. 1
Duży zasięg ruchu dość silne / silne sporo ilości ( nekromancja )
Ad. 2
Duży zasięg ruchu brak możliwości oddania / strzela możliwość uderzenia kilku jednostek
Ad. 3
Strzela podwójny atak / Zawsze oddaje Spory zasięg ruchu
Ad. 4
Podwójny atak / strzela
Ad. 5
Duży zasięg możliwość uderzenia błyskawicą / potężna jednostka ciekawa umiejętność specjalna pokaźna ilość HP
Ad. 6
Potężna jednostka dużo HP silny imponujący specjał według mnie lepszy od Kościstego smoka / strzela możliwość niszczenia murów
Ad. 7
Silny wytrzymały / Niewrażliwy na magie spory zasięg wytrzymały możliwość ataku przez dwie jednostki

Permalink

Misterium

1. Centaur / Szkielet
2. Harpia / Gog
3. Szary Elf / Gryf Królewski
4. Krzyżowiec / Arcymag
5. Ptak Gromu / Gorgona
6. Upiorny Rycerz / Cyklopi
7. Behemot / Czarny Smok

Ad. 1
Duży zasięg ruchu dość silne / silne sporo ilości ( nekromancja )
Ad. 2
Duży zasięg ruchu brak możliwości oddania / strzela możliwość uderzenia kilku jednostek
Ad. 3
Strzela podwójny atak / Zawsze oddaje Spory zasięg ruchu
Ad. 4
Podwójny atak / strzela
Ad. 5
Duży zasięg możliwość uderzenia błyskawicą / potężna jednostka ciekawa umiejętność specjalna pokaźna ilość HP
Ad. 6
Potężna jednostka dużo HP silny imponujący specjał według mnie lepszy od Kościstego smoka / strzela możliwość niszczenia murów
Ad. 7
Silny wytrzymały / Niewrażliwy na magie spory zasięg wytrzymały możliwość ataku przez dwie jednostki

Nie zgodzę się w paru przypadkach.

Ad. 1b - Silny to on raczej nie jest, gdyby nie nekromancja wypadałby chyba nawet gorzej niż gnolle.
Ad. 2a - To jest dobra jednostka, choć raczej dla lepszych taktycznie. Prędzej widziałbym tu Krasnala/Żywiołaka.
Ad. 2b - Duża pomyłka IMO. Nasze jednostki nie są odporne na jego atak, więc nadaje się tylko do walki z wolnymi przeciwnikami.
Ad. 3a - Ale w starciu wypada niezwykle blado. End of story.
Ad. 6b - Mówi się o nim jak o najsłabszej jednostce tego poziomu...
Ad. 7a - Silny owszem, ale czy wytrzymały? Niby ma 300 hp, ale tylko 19 punktów obrony(Starożytny). Blado, zważywszy, że Anioł, jednostka nieulepszona ma 1 punkt więcej.


Permalink

Według mnie to będzie wyglądało tak:

1. Centaury - szybkie,dobre statystyki (jak na swój poziom),dzięki nim bardzo szybko można sie rozwinąć grając bastionem.
2. Żywiołaki burzy - zdecydowanie najlepsza jednostka 2-poz. bardzo dużo hp i strzela.
3. Gryfy - Ciężki wybór ale jednak stawiam na gryfy dzięki kontratakowi i szybkości.
4. Arcymag - Dobry zarówno wręcz jak i na dystans,no i zmniejsza ilość manny do do rzucenia czaru.
5. Minotaury - Wysokie morale,dobre statystyki.Generalnie stawiam je wyżej od mantikor/chimer, i stanowią dla mnie główną siłę w lochu (Gorgony też są bardzo dobre,lecz nie zbyt lubię grać cytadelą więc nie miałem okazji w pełni ich wykorzystać w praktyce).
6. Upiorny rycerz - Bez żadnych wątów najlepszy na 6-poz.
7. Behemot - Obniża obronę aż o 80%(ulepszony oczywiście), do tego można mieć go w pierwszym tygodniu gry i jest bardzo tani.

Oczywiście możecie się nie zgadzać,ale dla mnie są to najlepsze jednostki pod względem taktycznym (każdy może mieć inną taktykę więc będzie miał też inne zdanie o jednostkach).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Misterium

Rozpatrując w taki sposób każda jednostka ma swoją kontrę.

Nie bardzo rozumiem twój argument. Mógłbyś może odrobinkę uściślić?


Permalink

1. Centaur (szybki)
2. Kusznik (dwa razy strzela) lub Królewski Harp (Atakuje, wróg nie kontratakuje i wraca na miejsce)
3. Elf (dwa razy strzela)
4. Wampir
5. Gorgona
6. Jeździec śmierci
7. Archanioł

Permalink

W której części Heroesa są takie jednostki jak jeździec śmierci?

[color=green]By Drag:
Jestem w trakcie tworzenia projektu, który ma na celu spisanie tłumaczeń z różnych wersji w formie przejrzystej strony internetowej, także za jakiś czas będzie to gotowe :)[/color]


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.02.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

1. Centaur (szybkość, siła)
2. Harpia (brak kontrataku, lot)
3. Beholder (bez ograniczeń w walce kontaktowej, odporny na oślepienie)
4. Alp (regeneracja, brak kontrataku, lot)
5. Gorgon (wytrzymały, zabija wzrokiem)
6. Skorpena (brak kontrataku, stałe i zarazem wysokie obrażenia)
7. Czarny smok (dwa heksy ataku, odporność na magię, lot , wytrzymałość)

pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 14.02.2010, Ostatnio modyfikował: Salletra

Permalink

Mała uwaga - beholder nie jest odporny na oślepienie.