Imperium

Behemoth`s Lair

Heroes Chronicles

Permalink

Nie zauważyłem adresu, który znalazłem o tej serii - tylko dla ludzi znających angielski:

http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_Chronicles#column-one

Można poczytać o czym mniej więcej jest każda część serii oraz wyszczególniono nazwy scenariuszy dla każdej kampanii (ponieważ moim zdaniem jedna część = jedna kampania)

Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.07.2008, Ostatnio modyfikował: Logos

Permalink

Bardzo bym prosił o podanie kolejności chronologicznej wszystkich części. Bo chciałem sobie w to ponownie zagrać i szukam po sieci prawidłowej kolejności ale wszędzie podają inaczej np.

Opcja pierwsza:
# 1.1 Warlords of the Wasteland
# 1.2 Conquest of the Underworld
# 1.3 Revolt of the Beastmasters
# 1.4 Masters of the Elements
# 1.5 The World Tree
# 1.6 The Fiery Moon
# 1.7 Clash of the Dragons
# 1.8 The Sword of Frost

Opcja druga:
Heroes Chronicles 1: Warlords of the Wasteland
Heroes Chronicles 2: Conquest of the Underworld
Heroes Chronicles 3: Masters of the Elements
Heroes Chronicles 4: Clash of the Dragons
Heroes Chronicles 5: The World Tree
Heroes Chronicles 6: The Fiery Moon
Heroes Chronicles 7: Revolt of the Beastmasters
Heroes Chronicles 8: The Sword of Frost

Opcja trzecia:
-Chapter 1 : Warlords of the Wasteland
-Chapter 2 : Masters of the Elements
-Chapter 3 : Conquest of the Underworld
-Chapter 4 : Clash of the Dragons
-Chapter 5 : The World Tree
-Chapter 6 : The Fiery Moon
-Chapter 7 : Revolt of the Beastmasters
-Chapter 8 : The Sword of Frost

Opcja czwarta:
HC1: Wojownicy Pustkowi
HC2: Podbój Podziemi
HC3: Szarża Smoków
HC4: Władcy Żywiołów
HC5: The World Tree
HC6: The Fiery Moon
HC7: Revolt of the Beastmasters
HC8: The Sword of Frost

Opcja piąta:
HC1 - Wojownicy Pustkowi
HC2 - Podbój Podziemi
HC7 - Revolt of the Beastmasters
HC3 - Szarża Smoków
HC4 - Władcy Żywiołów
HC5 - The Worldtree
HC6 - The Fiery Moon
HC8 - The Sword of Frost

Jedyne 2 pewne pozycje to to że pierwsza częsć to Wojownicy Pustkowi a ostatnia The Sword of Frost. Reszta występuje w różnych kolejnościach

Tak więc prosiłbym o podanie dokładnej kolejności bo ja się w tym wszystkim pogubiłem :/


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.10.2007, Ostatnio modyfikował: Dexter

Permalink

Na moje oko to żadna z powyższych opcji

1. Wojownicy pustkowi
2. World tree
3. Firey Moon
4. Revolt of beast masters
5. Podbój podziemi
6/7. Władcy żywiołów
6/7. Szarża smoków
8. Sword of Frost

Numerka 6 i 7 nie jestem zbyt pewien bo już pare ładnych lat minęło od ostatniego grania w te części... Ponadto nie przechodziłem ich według chronologii - i tylko fabuła pozwala mi domyślać się kolejności. Jednak skłaniałbym się do tego że Szarża smoków jest przed-ostatnia.


Permalink

Co do kolejności to:
Heroes Chronicles 1: Warlords of the Wasteland
Heroes Chronicles 2: Conquest of the Underworld

To jest na 100% pewne, bo w pierwszej części Tarnum jeszcze jest jeszcze śmiertelnikiem i kończy się ta część zmianką o osobie, która jest "bohaterem" w drugiej części.

Dalej idą (kolejność nieznana):

Heroes Chronicles 3: Masters of the Elements
Heroes Chronicles 5: The World Tree
Heroes Chronicles 6: The Fiery Moon

Ognisty Księżyc jest na 100% po Drzewie, po kontynuuje jego fabułę.
Władcy Żywiołów mogą być gdziekolwiek pomiędzy Podbojem Podziemi a Mieczem Mrozu.

i na koniec:

Heroes Chronicles 7: Revolt of the Beastmasters
Heroes Chronicles 4: Clash of the Dragons
Heroes Chronicles 8: The Sword of Frost

Nie wiadomo kiedy dokładnie dzieje się rewolta, ale biorąc pod uwagę fakt, że władca Erathii był niemilcem (a w MM7 opisano władców z takim charakterem w wiekach VII-XI) i kilka innych rzeczy, to można założyć, że rewolta dzieje się po wyprawie na Ognisty Księżyc, ale na długo (kilka wieków) przed H3.
W Szarży Smoków mamy smoczą Mutare, więc akcja po H3:AB
No i Miecz Mrozu to chyba wiadomo (epilog historii z H3 i wstęp do H4 - poza tym jest tam Gelu ze swoją "wybranką").


Permalink

Acid Dragon w Kwasowej Grocie napisał: Uściślę toto nieco.

Kolejność wydawnicza (ukazywania się)

HC1 - Wojownicy Pustkowi
HC2 - Podbój Podziemi
HC3 - Szarża Smoków
HC4 - Władcy Żywiołów
HC5 - The Worldtree
HC6 - The Fiery Moon
HC7 - Revolt of the Beastmasters
HC8 - The Sword of Frost

Kolejność chronologiczna (wg czasu akcji)

HC1 - Wojownicy Pustkowi
HC2 - Podbój Podziemi
HC7 - Revolt of the Beastmasters
HC3 - Szarża Smoków
HC4 - Władcy Żywiołów
HC5 - The Worldtree
HC6 - The Fiery Moon
HC8 - The Sword of Frost

Władcy żywiołów dzieją się po H3:AB i Dniu Niszczyciela.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 25.10.2007, Ostatnio modyfikował: Ghulk

Permalink

Władcy Żywiołów

It didn't take long for one of the Mages to figure out how long we have been gone  from this world. Thirty years!

...a między MM8 a H4 30 lat na pewno nie upłynęło.


Permalink

Ehhh. Czyli jesteśmy w punkcie wyjścia. Ilu ludzi tyle wersji... :PP
Ale gadałem z Acid Dragonem i widać, że on dobrze zna się na całej historii. Najprawdopodobniej prawidłowa wersja to ta którą on podał lub opcja pierwsza podana przeze mnie.

Obecnie gram w to według wersji Acid Dragona jak będę miał jakieś uwagi to się z wami podziele.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.10.2007, Ostatnio modyfikował: Dexter

Permalink

Kłopot w tym, że w World Tree, Fiery Moon, Revolt of the Beastmasters czy Elementals Lords nie ma wystarczających informacji, by móc umiejscowić jakiś przedział czasowy tych części. Można opierać się tylko na pojedynczych zdaniach, tudzież zachowaniu bohaterów i próbować dopasować do historii Antagarichu wydarzenia z tych gier. Ale to co uznasz za istotny szczegół, co za pomyłkę autora fabuły, a co za coś mało istotnego, zależy tylko od Ciebie i dlatego właśnie chronologia Kronik jest taka zawikłana i różnorodna.
A tak na marginesie - rozmawiałem zarówno ze Smokiem, jak i z kilkoma innymi fanatykami obu serii, którzy są nie mniej (jeśli nie bardziej) obeznani z historią uniwersum Mocy i Magii i mimo, że nikt nie jest pewien, kiedy dzieją się te cztery części, to układ fabularny jest trochę inny niż u Acida.
Zresztą tutaj masz link do jednej z dysput (po angielsku).


Permalink

Wielkie dzięki za linka :D. Bardzo się przydał. Dużo przydatnych informacji. Szkoda tylko, że to nie wyjaśnia sprawy do końca :P


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.10.2007, Ostatnio modyfikował: Dexter

Permalink

witam;p

chciałbym zaproponować kolejność Heroes Chronicles według mojego uznania:
1. wojownicy pustkowi
2. revolt of beastmasters (nikt nie podał tego jako druga pozycja ale tutaj tarnum walczył z, jeszcze żywym, rion'em gryphonhearthem
3. podbój podziemi(tutaj ratował już jego dusze)

pozostałe 5 części dodam jak zagram w 3 części po angielsku:D

teraz dalej;p:

4.szarża smoków( po misjach w podziemiach tarnum znalazł spokój)
5.Sword of frost( po pokonaniu mutare niejaki Getu chce zniszczyć miecz mrozu a tarnum używa wojsk z lochów)
6. władcy żywiołów
7.world tree
8.fiery moon( ku mojej uciesze obydwie misje znowu są grane barbarzyńcami;p)

jeśli ktoś uważa inaczej prosiłbym o przedstawienie swojej wersji, porozmawiamy o tym i w końcu ułożymy logiczna całość

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.06.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Nie grałem w HC Revolt of beastmasters
więc uznaje twoją początkową kolejność
1. wojownicy pustkowi
2. revolt of beastmasters (nikt nie podał tego jako druga pozycja ale tutaj tarnum walczył z, jeszcze żywym, rion'em gryphonhearthem
3. podbój podziemi(tutaj ratował już jego dusze)
Choć dziwi mnie że nikt tego nie zauważył (jesteś pewny Tarnish ! )
Co do dalszej kolejności to mam wątpliwości ponieważ w HC Władcy żywiołów Tarnumowi towarzyszy śmiertelny brat Gavuna Mangusa, a jak wiadomo Gavin zostął nieśmiertelny w trakcie najazdu Tarnuma na Bracaduum, a więc ta część toczy się pewnie po Podboju Podziemi.

Z kolei w HC World Tree i Fiery moon, Tarnum służy Przodkom tymczasem w H IV przestaje im służyć. Dodając do tego że HC Władcy Smoków toczą się na parę lat przed Rozliczeniem (intro H IV) to HC World Tree i Fiery moon żeby wyrobić się w czasie raczej dzieją się w przerwie między HC Władcami Żywiołow a HC Szarża Smoków (uwzględniając jeszcze HC Frost Sword). Zresztą Jeśli Brakada została założona z dawnego Bracaduum w pierwszych wiekach po Ciszy to do przez następne wieki do Rozliczenia Tarnum coś musiał robić.

Dlatego proponuje ostatecznie tak:
1. wojownicy pustkowi
2. podbój podziemi
3. revolt of beastmasters
4. władcy żywiołów
5. world tree
6. fiery moon
7. szarża smoków
8. sword of frost
9. kampania Waerjacka w H IV


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 13.06.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

napisałeś że tarnumowi towarzyszy brat króla bracady w wędrówce do wymiaru żywiołów ale, zauważ że we wstępie do władców jest powiedziane że po 10.000 latach przodkowie znowu go wezwali więc przez ten czas brat króla na pewno by zginął(bo był śmiertelny) i poza tym akcja w podziemiach trwała by tylko pare lat przez żywiołami więc to tez zdecydowanie za krótko

niestety początku world tree nie ogarniam za bardzo

może mi ktoś powiedzieć skąd tarnum wrocił z armią barbarzyńców?
bo wiem jedynie z nekromantami którzy zajęli ziemie barbarzyńców i nic więcej;/

Chciałbym jeszcze dodać że w sword of frost tarnum wzmienia o swoim pobycie w lasach elfów więc ostrze zimna jest na pewno bo szarży smoków.
pytanie tylko czy cos jest pomiędzy nimi ale według mnie nie;p

i jeszcze jedno pytanie?
czy "Galu" albo jakoś podobnie w sword of frost jest z pochodzenia elfem?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.06.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Sklej te posty, nikczemniku.

Gelu był półelfem z Vori, jego ojczyznę odwiedzisz w „The Sword of Frost”.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob

Permalink

@Tarnish

Na wstępie za Tarnoobem polecam kleić posty. Cały post przedstawię w punktach, tak będzie łatwiej.

1. Prałeś w Heroes III czy IV? Pochodzenie Gelu jest raczej oczywiste.
2. Powtarzasz rzeczy, które już zostały ustalone.
3. Twoje stwierdzenia przeczą same sobie i kanonicznej fabule.
4. Ostrze Mrozu jak już, to wiąże się z punktem nr. 1.
5. Twoje pytanie jest jak dla mnie niezrozumiałe... zresztą wystarczy iż przeczytasz w grze coś więcej niż ilość jednostek i będziesz znał podstawy fabuły.


Permalink

1.następnym razem będę sklejał posty
2. grałem w 6 części teraz gram w 7 więc nie mów że zobaczyłem same jednostki
3. żaden z twoich punktów nie jest odpowiedzią na moje pytania( nie licząc pochodzenia Gelu)

Permalink

Więc może sprecyzuj swoje pytanie.
Zresztą, skoro tak wszystko czytałeś to nie powinieneś pytać.

PS Żaden mój punkt nie miał być odpowiedzią.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2009, Ostatnio modyfikował: Konstruktor

Permalink

czytałem ale nie wszystko rozumiem

a moje pytanie jest proste:

pdoaj mi kolejność heroes chronicles według ciebie bo chce ustalic spójną i logiczną historie

Permalink

No to specjalnie dla Tarnisha streszczenie problematycznych części HC

1. wojownicy pustkowi
Tarnum usłyszawszy o legendzie Jarga pierwszego króla barbarzyńcy, uwalnia barbarzyńców spod władzy Ogra służącego magom z Bracaduum. Następnie podporządkowuje sobie mieszkańców przyszłej Tatalii. Z taką armią rusza przez Góry aż wreszcie dociera do stolicy Bracaduum i ją burzy. W międzyczasie traci siostrę porwaną przez magów, a później uznajac za zdrajców zabija wszystkich swoich generałów. Na koniec wracamy do intro tej części w którym król Rion Gryphonheart zabija Tarnuma, a ten pojawia się w sali osądu Przodków po czym twardo ląduję na ziemi.

2. revolt of beastmasters
Zgodnie z wersją z Kwasowej Groty
Podczas uwalniania swego barbarzyńskiego ludu, Tarnum zniewolił inny lud (przyszłych Tatalian). Po latach ów lud dostał się pod panowanie Erathii. W owym czasie na tronie Erathii zasiadła "czara owca" w rodzinie Gryphonheart - jego imienia nie poznajemy, ale z opisu charakteru, jego przydomka "mad" (szalony) oraz z jego działań wyłania się postać niepozytywna. Przodkowie wysyłają Tarnuma, aby to wszystko "odkręcić". A jego współpracownikiem okazuje się potem nikt inny jak młody syn szalonego króla, późniejszy następca tronu Erathii. W rezultacie nowo powstałe państwo - Tatalia zawiera potem sojusz z Erathią.

Zgodnie z twoją wersją
Walczymy Tarnumem z Rionem Gryphonhearta "Szalonym" po śmierci Tarnuma z jego rąk
Ustosunkuj się !
Bo jest nieścisłość !

3. podbój podziemi
Tarnum zostaję wygnany z raju (Przodków) aby odpokutować swą winę. Otóż ma uwolnić duszę Riona Gryphonhearta który go zabił. Dusza ta została porwana nikczemnie z raju przez demony z podziemia (tak przynajmniej uważa królowa Erathii Alllison po paskudnym śnię z intro tej części HC). Żaden z dowódców Erathii nie ma odwagi aby wejść do podziemii więc robi to z wielką niechęcią Tarnum (ma pomagać wrogu !). Przemieszczając się coraz głębiej po podziemiach po odnalezieniu przewoźnika na najgłębszy poziom zabija Lisza o imieniu Sandro zdobywając klucz do Podziemi demonów które porwały dusze króla. Tam przekonuję Królową żeby pozostała na tym poziomie podziemi w trosce o nią gdyż dowiaduję się że jej matka była jego siostrą (a żoną dla Riona). Polubiwszy więc Erathian wkracza na teren demonów których władca planował zasadzkę na królową Alisson (dusza ojca miała być przynętą). Wreszcie dowiadujemy się zabijając władcę demonów o tym jak inwazja jego Demonów została zażegnana po tym jak został oślepiony przez Riona oraz o jego planie zemsty na jego córce i całej Erathii. Na koniec dusza króla odchodzi spokojnie do zaświatów (o ile nie była hologramem demonów, ale to moje przypuszczenia).

Po tej części tym bardziej mogę być nie pewny twoim rewelacjom o Rionie !!!

4. władcy żywiołów
Tarnum został ponownie wezwany przez przodków w związku z przepowiednią o rychłym uwolnieniu Władców Żywiołów z ich 10 000 letniego uwięzienia w Wymiarach Żywiołów. Zadaniem Tarnuma jest powstrzymanie Władców Żywiołaków nim ci dokonają inwazji niszczącej świat. W zadaniu pomaga mu armia Bracady przysłana przez jej nieśmiertelnego króla Gaviana Mangusa. Na początek Tarnum musi dostać się do ostatniego na świecie Confluxu, wczesniej zmagajac się z sługami Władcy Powietrza który już rozpoczął inwazję. Podczas drogi dowiaduję się o zniewoleniu przez niego Rusałek, oraz na jego stronę przechodzą Dżiny. Wkrótce dostając się do wymiaru powietrza uwalnia Rusałki, lecz Władcy Powietrza nie udaję mu się zatrzymać (władca opuszcza wymiar). Tarnum postanawia wrócić do Bracady ale gubi się w wymiarach. Tym sposobem odwiedza wymiar wody gdzie nawet grunt zdaję sie pływać. Tarnum zapada na chorobę morską (?) uleczony dopiero magią. Wymiar również jest opuszczony przez swojego władcę, ale przeprawa nie jest łatwa w związku z Jaszczurczłekami którzy uznają go za dom (nie są niewolnikami władcy). Następnie udaję się do wymiaru ziemi, gdzie każdy ruch jest okupiony wielkim wysiłkiem (każdy czuję się cięższym niż jest). W wymiarze tym Tarnum spotyka magów którzy zaginęli ponad 100 lat temu (czasu Bracady) udając się do tego wymiaru w celu stworzenia najpotężniejszego golema. Magowie ci przyłączają się do Tarnuma wkrótce uświadamiając mu że czas w tym wymiarze płynie inaczej (dla nich nie sto lecz kilka lat minęło). Wymiar ziemi również jest opuszczony prze władcę. Dlatego Tarnum udaję się do wymiaru ognia. Tam dowiaduje się o zniewoleniu Feniksów przez władce ognia oraz opuszczeniu przez niego wymiaru w poszukiwaniach "Piewrszych" Żywiołaków. Tarnum udaję się za nim do wymiaru który pozornie przypomina normalny świat. Wkrótce niemożliwe zdarzenia jakie w nim się dzieją uświadamiają mu że znalazł się wymiarze myśli, wymiarze między wymiarami. Tam odnajduje władców którzy wzajemnie walczą o dostęp do "Pierwszych". Tarnum to wykorzystuję i jako pierwszy ich odnajduję. Ci porozumiewając się z nim za pomocą myśli obiecują mu pomóc w powstrzymaniu władców przed zniszczeniem jego świata. Wcześniej jednak Tarnum nie mogąc z cierpieć zniewolenia czegokolwiek wraca do Wymiaru Ognia i uwalnia Feniksy o tyle łatwo o ile wymiar jest nadal opuszczony przez władcę. Po czym z gromadzoną w podróży armią Żywiołaków wraca z wymiarów pojawiając dokładnie między armiami władców niszczącymi świat. Władcy mając przewagę czasową i jednocząc siły są ciężkimi przeciwnikami. Tarnum kontaktuję się więc z Gavinem który przysyła mu niewielkie wsparcie. Spotyka się też z nim, po czym współczuję swojemu droadct Barsolarowi życia w cieniu wielkiego kuzyna). W samej dyskusji Gavin opowiada jak to był zaskoczony gdy nie zginął z rąk Behemota służącego Tarnumowi (wyjawiając w ten sposób że wie kim jest Tarnum). Dyskusja kończy się stwierdzeniem Gavina że są jak bracia (nawiązującego pewnie do ich nieśmiertelności). Ostatecznie Tarnum pokonuje Władców (choć nie jesteśmy do końca pewni co się z nimi stało) i jak mówi epilog wkrótce zamienia znów kostur i togę maga na miecz i futro barbarzyńcy (co sugeruję że następną częścią może być HC World Tree)

To powinno wystarczyć Ci żeby odpowiedzieć sobie na te dziwne pytanie
"zauważ że we wstępie do władców jest powiedziane że po 10.000 latach przodkowie znowu go wezwali"
Jak byś jednak nie wierzył to:
1. Tarnum urodził się jako barbarzyński człowiek, a wiec po Ciszy (Przed Ciszą ludzie mieli zaawansowaną technikę, nie było barbarzyńców)
2. Akcja H IV toczy się około 1000 lat po ciszy, a więc występujący w kampanii Waerjacka w H IV Tarnum mógł miec wtedy co najwyżej 1000 lat.
3. Gdyby nawet Tarnum istniał 10.000 lat (i został po tym czasie wezwany przez Przodków), to nie mógłby spotkać Gavina jako króla Bracady ponieważ:
- Bracada została zniszczona w Rozliczeniu (intro H IV)
- Gavin zginął w kampanii H IV zabity mieczem który zabijał bogów (nieśmiertelnych)

====

Skrócona odpowiedź na pytania Tarnisha
- 10.000 lat dotyczy władców Żywiołow nie Tarnuma
- Podbój Podziemi toczy się zaraz po tym jak Tarnum stał się nieśmiertelny (jest w niej nawet opis sytuacji w której wróg zabija go, myśląc że Tarnum zginął, Tarnum też tak myśli kiedy jednak uświadamia sobie że nadal żyję odkrywa że jest nieśmiertelny
- W Władcy Żywiołów Tarnum już wie że jest nieśmiertelny i ukrywa to przed towarzyszami podróży (tylko Gavin jakoś go przejrzał)

Z powyższego wnioskuję (choć nie grałem w revolt of beastmasters) że twoje rewelacje o Rionie dotyczą pewnie tekstu w który Tarnum opowiada o walce z nim swojemu towarzyszowi - przyszłemu królu Erathii po zabiciu niedobrego Króla o przydomku "Mad" (Szalony).

Jak chcesz ułożyć to w logiczną całość to napisz czy w revolt of beastmasters walczyło się z Nekromantami.
Bo jak tak to mam pewną koncepcje na Biografie Tarnuma i przy okazji wyjaśnienie historii pierwszych wieków po Ciszy na Antagarichu.

ps Jak ktoś inny wie czy w HC Revolt of beastmasters byli nekromanci to z góry dziękuję za informację.

====

Jakby ta koncepcja była możliwa to ostateczna kolejność jednak byłaby taka
1. wojownicy pustkowi
2. podbój podziemi
3. rewolta władców bestii
4. władcy żywiołów
5. drzewo świata
6. krwawy księżyc
7. szarża smoków
8. miecz mrozu
9. kampania Waerjacka w H IV


Liczba modyfikacji: 20, Ostatnio modyfikowany: 21.06.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Vendral

Jakby ta koncepcja była możliwa to ostateczna kolejność jednak byłaby taka
1. wojownicy pustkowi
2. podbój podziemi
3. rewolta władców bestii
4. władcy żywiołów
5. drzewo świata
6. krwawy księżyc
7. szarża smoków
8. miecz mrozu
9. kampania Waerjacka w H IV

przeczytałem wasze posty i aby w końcu zakończyć rozmowę historii Tarnuma, chciałbym wam przedstawić swoją wersje krótko streszczoną, oraz pewne roszady w twojej propozycji co do kolejności części:

1.WOJOWNICY PUSTKOWI - Tarnum walczył o wolność swojego narodu i pod koniec kampani został zabity przez Riona
2.REWOLTA WŁADCÓW BESTII - tutaj Tarnum musiał odpokutować swoje grzechy za życia i przodkowie kazali mu uwolnić ród gnoli i jaszczuroludzi spod panowania Erathii, która powstała ze szczątków Braccadum. Pod koniec 8 misji Rion GryphonHeart ginie
3.PODBÓJ PODZIEMI - w tej kampanii Tarnum jako jedyny podejmuje misje uratowania duszy Riona z podziemi, bo kazali mu przodkowie( sam by tego nie zrobił:D ). I w końcu uratował tą duszę i znalazł spokój wśród elfów z Avlee
4.SZARŻA SMOKÓW - tutaj smoki nie pojawiły się na festiwalu wśród elfów więc Tarnum postanowił je znaleźć co poskutkowało tym że musiał zmierzyć się z siłami Mutare. W końcu ją pokonał i znowu zniknął.
5.OSTRZE MROZU - Tarnum ma za zadanie powstrzymać Gelu przez zdobyciem Potężnego artefaktu który mógłby doprowadzić do końca świata. Ani elfy ani Erathia nie chciały pomóc Mu w tej misji zleconej przez przodków, więc Tarnum musiał użyć rozbitych po porażce Mutare sił Nightonu. Z początku były problemy, ale w końcu zwyciężył choć ( i tutaj, niestety, coś, co chyba nie do końca zrozumiałem) po zdobyciu miasta był filmik z którego zrozumiałem, że barbarzyńska królowa zdobyła to ostrze( proszę o sprostowanie tej części:P)
6. WŁADCY ŻYWIOŁÓW - Tym razem Tarnum ma za zadanie powstrzymać Władców Żywiołów przez zniszczeniem świata. Aby temu zapobiec musiał działać razem z magami, których nienawidził. Po długiej podróży w końcu sobie z nimi poradził i zniszczył portale między światem a wymiarem żywiołów, aby nikt inny nie próbował zdobyć władzy nad żywiołami i wrócił do życia barbarzyńcy
7.DRZEWO ŚWIATA - w tym miejscu muszę się przyznać, że nie dokończyłem tej kampanii, ale domyślam się że, Tarnum wygra z nekromantami i jedyne co mi nie daje spokoju to to ostrze mrozu i barbarzyńska królowa:P.
8. KRWAWY KSIĘŻYC - to jest tylko kontynuacja drzewa świata więc nie ma co pisać:D

I jeszcze jedno pytanko: czy w "Drzewie Życia" Tarnum walczy jako król barbarzyńców czy po prostu jako zwykły barbarzyńca?

I jedna uwaga do samego Siebie: Nie grałem w H IV więc nie wiem co się tam działo, ale mam nadzieje że nie ma to aż tak dużego wpływu na ta historie w H III, prawda?

P.S. w revolt of beastmasters nie walczył z nekromantami:P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2009, Ostatnio modyfikował: Tarnish

Permalink

Co do chronologii: przejrzyj sobie ten temat z Kwasowej Groty. Ostrzegam jednak, jest tam dużo spojlerów na temat nowoczesnej technologii Strożytnych i różnych części Might and Magic.