Saito
@Sydnej@, tak szczerze to nie polecam jakiegoś szczególnego miasta by wygrać z markalem, ponieważ każde miasto jest dobre jak się umie grać... ;P Ale jak już miałbyś wybierać to w bitwie z nekro radziłbym Ci wybrać Fortecę.
Raz. Jest najbardziej oszczędnym miastem w grze (chodzi o wykorzystywanie surowców - Kapitol za 8000 :D).
Dwa. W tym mieście są same twarde jednostki, a więc podczas walki z truchłami nekro to będzie łatwo :D
No...nie do końca...:
1. Forteca jest drogim miastem do robudowy. Niższe ceny pionu pieniężnego i przyrostowego wynikają z dosyc znacznych ilości surowców potrzebnych do budowy jednostek i różnych dodatowych budynków. Z rzadkich surowców potrzebne są wszystkie i dużo. Drewna i kamieni trzeba sporo także. Na niskich poziomach w miarę ale na Heroic ( poziomie przy którym Heroes jest strategią w pełnym wydaniu ) nie jest hop siup. Do tego dochodzi trudny początkowy creeping. Jednostki są twarde ale z obrażeniami już gorzej.
2. Jednostki Necro nie są truchłami. Bynajmniej nie powinny byc w rękach w miare obeznanego gracza. Obrona to podstawowy talent. Do tego dochodzi zazwyczaj masowa wytrzymałośc ( tak się powinno i tak się też gra ). Atrybut obrona to w przypadku Necro Secondary Attribute więc jego liczba jest zazwyczaj dosyc pokaźna. Jeśli Necro nie jest twarde to jest to po prostu nie w stylu Necro i oznacza niskie umiejętności.
3. Na Necro potrzebna jest nie tyle wytrzymałośc własnych jednostek ( choc to też ważne oczywiście ) co siła uderzenia i inicjatywa. Kara boska, wszelkiej maści blesingi i oczywiście talent atak jeśli idziemy w siłowy rozwój to ważne elementy. Dowodzenie jak najbardziej ponieważ Necro nie ma morale. Z tym jednak wiąże się ryzyko wynikające z obecności magii mroku, stąd najlepszą metodą na trupy jest destro, najlepiej wzbogacone zdolnością mistrza ognia. Destro omija wysoką wytrzymałośc zazwyczaj bardzo liczebnych umarlaków.
4. Najtrudniejszym przeciwnikiem Necro jest Akademia:
- możliwośc rzucania podwójnych zaklęc destruktywnych wzmocnionych zdolnością gargulców
- łatwy dostęp do zdolności Wichura ( najlepsza zdolnośc przeciwko Necro ) z racji częstej obecności światła
- golem oraz gargulec nie są żywe a tytani mają odpornośc umysłową
- prosta możliwośc zwiększenia inicjatwy i morale poprzez miniartefakty
5. Dobrze pokonuje się Necro także Lochem ( warunkiem jest mapka bez możliwości szybkiego rusha { RMG L i wyżej lub dobry Fix } tak aby miec czas wyszkolic silnego Warlocka lub mapa typu Arena gdzie armie są zazwyczaj zbalansowane ) oraz Sylvanem zorientowanym na destrukcję + deszcz strzał wspomagany dodatkowo empatią ( elf ma najprostsze dojście do tej zdolności) lub impregnowaną balistą ( po zablokowaniu licza w armii necro nie bardzo kto ma możliwośc rozwalic machinę, bynajmniej nie w szybki sposób ). Sylvan może także pokusic się o pójście w hybrydę światło/destro aby zabezpieczyc się przed klątwami. Loch z powodów oczywistych czyli potężnych zaklęc, niewrażliwości na klątwy czarnego smoka oraz spowolnienia w pakiecie zaklęc matron.
6. Forteca także jest dobra jeśli się ją odpowiednio rozwinie. Głównym kryterium rozwoju są posiadane runy.