Imperium

Behemoth`s Lair

Jest jeszcze sens robienia kampanii?

Permalink

Invictus, Filus - jako map-maker doskonale rozumiem podejście do cudzych map/kampanii ponieważ sam poszukiwałem swego czasu staranne mapki, jednak było ich zdecydowanie za mało i sam zabrałem się do tworzenia. Nie chcę popaść w skrajność i z góry założyć, że będzie to taktyczny majstersztyk (nieużywam WoGa), ale jeśli zdecydujecie się zagrać to zawiedzeni raczej nie będziecie, jeśli zaś chodzi o estetykę/klimat czyli dekoracje na mapie typu góry, rzeki, lasy to co rzadkie w tej "branży" przykładam do tego ogromną uwagę.

Zaś, jeśli znajdzie się przynajmniej około 5-10 osób które przejdą moją twórczość i pozytywnie to ocenią (moja pierwsza kampania zawierać będzie 3 mapy wielkości L) to z chęcią zacznę przygotowywać kolejne, bardziej rozbudowanie kampanie/scenariusze.


Permalink

Omnipresent Boundary

Zaś, jeśli znajdzie się przynajmniej około 5-10 osób które przejdą moją twórczość i pozytywnie to ocenią (moja pierwsza kampania zawierać będzie 3 mapy wielkości L) to z chęcią zacznę przygotowywać kolejne, bardziej rozbudowanie kampanie/scenariusze.

I bardzo fajnie, zawsze powtarzam, że zrobienie jednej, czy dwóch mapek więcej na pewno nie zaszkodzi. Ja chętnie, że tak powiem - trzepnę - w kampanię, którą chcesz sprezentować :) Omnipresent. Powiedzmy, że cierpię na nadmiar wolnego czasu i każdą, nawet nieudaną kampanię z chęcią przetestuje.


Permalink

Z terminem wykonania kampanii w ciągu 3-4 miesięcy na 100% się wyrobię, aktualnie już przed nowym rokiem powstało ok. 20% pierwszej mapy.
Idea na fabułę zaś wykrystalizowała się w scenariusz o drużynie łowców artefaktów składającej się z trzech osób, Wojownika, Maga i Maga Wojennego. Będzie dane graczowi sterować całą trójką podczas podróży w głąb górskiego pasma Vanlard, w poszukiwaniu starożytnego grobowca zawierającego bezcenny klejnot.
Zmieniam model rozgrywki na bardziej bliższy umownemu RPG, czyli więcej tekstu, zdarzeń, fabuły, zadań pobocznych oraz zwiększenie roli ekspansywnego modelu gry, teraz praktycznie wszystkie zamki (także wroga) generują maksymalnie 1000 zł Tak zmieniony system ekonomi, ograniczający również zdolności do zatrudniania armi, wymusza do dalszego rozwoju podróże po okolicznych terenach w poszukiwaniu skarbów, surowców, artefaktów (każdy z głównych bohaterów zatrzymuje posiadane przedmioty) Ograniczone ilości kopalni złota, tartaków i innych odkrywek staną się ważnniejszymi punktami, od ich kontroli zależeć będzie płynność finansowa królewstwa, zwiększy się rola Targowiska czy takich umiejętności jak Finanse, armia często będzie musiała zaopatrywać się w neutralne jednostki, wrośnie znaczenie dobrych morale.
Model rozgrywki sprawdzony i przetestowany przezemnie na innych mapach.

Wolę więcej już nie zapowiadać tylko zabrać się do tworzenia, do usłyszenia z tym tematem za 3-4 miesiące w miejscu zwanym Kurchany Kartografów.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.12.2008, Ostatnio modyfikował: Omnipresent Boundary

Permalink

Nawet Ja bym chętnie pograł w nową kampanię :D