Czytam i czytam i się dziwuję wam wszystkim :P
Zrobię wam dokładną analizę coby niektórym nie wprowadzać zamieszania w głowach ;)
Poziom 1:
Gnoll Health: 6 Attack: 3 Shots: none Movement: ground
50 gold (12) Hex size: 1 Defence: 5 Dmg: 2-3 Spd: 4 (extra slow)
Imp Health: 4 Attack: 2 Shots: none Movement: ground
50 gold (15) Hex size: 1 Defence: 3 Dmg: 1-2 Spd: 5 (slow)
Komentarz: Imp kosztuje tyle samo co gnoll, w statystykach przegrywa we !wszystkim! oprócz szybkości.
Poziom 2:
Health: 14 Attack: 5 Shots: 12 Movement: ground
110 gold (9) Hex size: 1 Defence: 6 Dmg: 2-3 Spd: 4 (extra slow)
Walking Dead Health: 15 Attack: 5 Shots: none Movement: ground
100 gold (8) Hex Size: 1 Defense: 5 Dmg: 2-3 Spd: 3 (very slow)
Archer Health: 10 Attack: 6 Shots: 12 Movement: ground
100 gold (9) Hex Size: 1 Defence: 3 Dmg: 2-3 Spd: 4 (extra slow)
Komentarz: Jaszczuroludzie są nawet lepsi od zwykłych łuczników, nie mówiąc już o chodzących trupach... Tak zwany LOL.
Poziom 3:
Orc Health: 15 Attack: 8 Shots: 12 Movement: ground
150 gold (7) Hex size: 1 Defence: 4 Dmg: 2-5 Spd: 4 (extra slow)
Wight Health: 18 Attack: 7 Shots: none Movement: flying
200 gold (7) Hex Size: 1 Defense: 7 Dmg: 3-5 Spd: 5 (slow)
Special: top wight of the stack regenerates all lost damage in the beginning of each round
Komentarz: Nie wiem jak wy, ale ja wolę o 1/4 tańszego orka, którzy przynajmiej rzuci toporkiem ze parę razy zanim umrze natychmiastowo jak zjawa (nawet regeneracja jej nie pomoże, 18 pkt to poprostu za mało!).
Poziom 4:
Pegasus Health: 30 Attack: 9 Shots: none Movement: flying
250 gold (5) Hex size: 2 Defence: 8 Dmg: 5-9 Spd: 8 (very swift)
Special: enemy spellcasters must pay 2 extra spell points per spell when Pegasi are present.
Fire Elemental Health: 35 Attack: 10 Shots: none Movement: ground
350 gold (5) Hex size: 1 Defence: 8 Dmg: 4-6 Spd: 6 (swift)
Special: immune to all mind & fire school spells, take double damage from ice bolt & frost ring.
Komentarz: Pegaz jest o 100 szutk złota tańszy, ma o wiele większe obrażenia, jest szybszy no i lata. Żywiołak ma śmiesznie niskie obrażenia i jest jednostką kroczącą. Żywiołak ma tylko przewagę jeżeli chodzi o kombo z armageddonem.
Poziom 5:
Earth Elemental Health: 40 Attack: 10 Shots: none Movement: ground
400 gold (4) Hex size: 1 Defence: 10 Dmg: 4-8 Spd: 4 (extra slow)
Special: immune to mind, lightning bolt and chain lightning spells, take double damage from meteor shower.
Monk Health: 30 Attack: 12 Shots: 12 Movement: ground
400 gold (3) Hex Size: 1 Defence: 7 Dmg: 10-12 Spd: 5 (slow)
Roc Health: 60 Attack: 13 Shots: none Movement: flying
600 gold (3) Hex size: 2 Defence: 11 Dmg: 11-15 Spd: 7 (extra swift)
Komentarz: Zbędny.
Poziom 6:
Manticore Health: 80 Attack: 15 Shots: none Movement: flying
850 gold (2) Hex size: 2 Defence: 13 Dmg: 14-20 Spd: 7 (extra swift)
Wyvern Health: 70 Attack: 14 Shots: none Movement: flying
800 gold (2) Hex size: 2 Defence: 14 Dmg: 14-18 Spd: 7 (extra swift)
Cyclops Health: 70 Attack: 15 Shots: 16 Movement: ground
750 gold (2) Hex size: 1 Defence: 12 Dmg: 16-20 Spd: 6 (swift)
Special: can attack seige walls at basic ballistics level.
Komentarz: NIESTETY wiwerna przegrywa.
Poziom 7:
Bone Dragon Health: 150 Attack: 17 Shots: none Movement: flying
1800 gold (1) Hex Size: 2 Defense: 15 Dmg: 25-50 Spd: 9 (ultra swift)
Special: -1 to enemy morale.
Hydra Health: 175 Attack: 16 Shots: none Movement: ground
2200 gold (1) Hex size: 2 Defence: 18 Dmg: 25-45 Spd: 5 (slow)
Special: attacks all adjacent hexes, no enemy retaliation.
Firebird Health: 150 Attack: 18 Shots: none Movement: flying
1500 gold (2) Hex size: 2 Defence: 18 Dmg: 30-40 Spd: 15 (super quick)
Special: immune to fire school spells, attack affects 2 hexes.
Komentarz: Hydra jest najbardziej żywotna i w dodatku blokuje kontratak. Ognisty Ptak ma najwyższe att i def jest najtańszy, ma podwójny przyrost i jest piekielnie szybki, o odpornościach nie wspominając. Kostek wyraźnie odstaje od reszty. Czy to napewno jednostka 7 poziomu? Powiedziałbym, że 6,5 ;)