Mój układ najlepszych jednostek poszczególnych poziomów:
1.Centaur bojowy - niezła szybkość, obrażenia i ilość HP.
2.Żywiołak burzy - to właściwie trzeci poziom, więc siłą rzeczy musi być najmocniejszy.
3.Gryf królewski - silny, wytrzymały i zawsze gotowy do walki.
4.Wampirzy lord - duże obrażenia, powstrzymanie kontry i wysysanie HP.
5.Minotaur - silny i wytrzymały/Ptak gromu - lata i strzela błyskawicą.
6.Upiorny rycerz - wytrzymały, potężny w boju + podwójne obrażenia + klątwa.
7.Archanioł - bardzo dobra cecha specjalna, że już nie wspomnę o wysokich statystykach i pewnym ciosie.
Właściwie wątpliwości miałem tylko przy piątym poziomie, gdzie mocna jest jeszcze gorgona. Natomiast przy pozostałych wybór był dość prosty.
Nie mogę się zgodzić z poprzednikiem, że najlepsze jednostki poziomów 3,4 i 5 to strzelcy. Zarówno wysokie elfy, jak i arcymagowie i lisze mają małą obronę i łatwo je zabić.