Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Dwa nowe mody w produkcji

Permalink

Wydaje się, że ostatnio w WoGu nic się nie dzieje. Nie wiadomo, kiedy ruszą prace nad wersją 3.59, a informacji o postępach w tworzeniu nowych miast brak. Taki stan rzeczy wynika z lektury oficjalnych forów (for?). Jednak to zastój pozorny, gdyż ciekawe rzeczy dzieją się u Rosjan. Powstał nowy team, o dość patetycznej nazwie - <B>World Script Team - WST</B>. Ponieważ in   fromacje o projektach WST są w znacznej części po rosyjsku, więc nie znam większości szczegółów - podaję linki do stron i plików w nadziei, że ktoś to przetłumaczy i podzieli się wiadomościami.

Pierwszym projektem (jak się zdaje) jest coś co nazywa się <B>Global Script</B> (na dzień dzisiejszy w wersji 2.1). Pełna dokumentacja modyfikacji (po rosyjsku) znajduje się tutaj:

<a href=http://solmyr2000.narod.ru>Global Script 2.1</a> a sam plik można ściągnąć (z dokumentacją) <a href=http://solmyr2000.narod.ru/files/Global_Script_v.2.1._M_FULL.rar>stąd.</a>

Przeglądając plik zauważyłem nowe grafiki umiejętności Dowódców, parę nowych portretów Bohaterów, jakiś patch do czegoś :), jakieś zmiany w plikach tekstowych odpowiadających m.in. za bohaterów, stworzenia i dowódców, dokumentacja, 2 mapy i parę zmodyfikowanych defów. I na tym moja wiedza się kończy :(

Drugim (i chyba ważniejszym dla teamu) projektem jest wprowadzenie Bogów do gry. Tu mam więcej informacji:

<I>"Obecnie WST pracuje nad skryptem, dzięki któremu w grze zagoszczą Bogowie. Każde miasto ma własne bóstwo. Ten skrypt znacznie zmieni rozgrywkę, gdyż będziesz musiał stale wkupować się w łaski Boże, oczywiście w zamian za pomoc!

Bóg (lub Bogini) każdej rasy posiada specjalne umiejętności, które sprzyjają sprzymierzeńcom bądź wprowadzają zamęt u przeciwników. Ale by doznać działań bożych atrybutów (znaczy się, doznać błogosławieństw a nie klątw na własną rasę), musisz dać Bóstwu wszystko czego zapragnie. Działania, które zwiększają bądź zmiejszają przychylność Boga dla gracza są różne - w zależności od rodzaju Boga. Ponadto Bogowie przydzielają misje graczowi do spełnienia w określonym czasie.

Boża przychylność dla gracza wyraża się w "karmie". Jeśli posiadasz dużą ilość karmy, zyskujesz dużą przychylność a co za tym idzie - większą pomoc. Jeśli karma jest bliska zeru - Bóg się rozgniewa i zrobi wszstko abyś mial przerąbane.

Być może w przyszłości zostaną stworzone "Boże hierarchie" (?) ("Level of the Godness"), różne stosunki na linii Bóg-gracz, neutralni Bogowie, "The Lake of Purify", "Altar for Sacrifice's Bring", nieoczekiwane działania Bogów itp." </I>

Więc wszystko jasne. Opis działań bożych (w języku angielskim) można sciągnąć <a href=http://forum.df2.ru/index.php?act=Attach&type=post&id=3238>stąd</a>.
Na tej stornie z kolei można obejrzeć sobie <a href=http://forum.df2.ru/index.php?showtopic=2534&st=0>portrety Bogów</a>. Prawda, że fajne? Z kolei na tej stonie dostępne są linki do wszystkich wersji beta <a href=http://forum.df2.ru/index.php?showtopic=2407>Gods modu</a>, choć zapewne <a href=http://forum.df2.ru/index.php?act=Attach&type=post&id=3270>najnowsza wesja 3.2</a>jest najlepsza! Z tego co widzę, są dostępni tylko 3 Bogowie: dla Twierdzy, Inferna i Wrót Żywiołów.
Z tej storny można ściąnąć coś takiego co nazywa się <a href=http://forum.df2.ru/index.php?act=Attach&type=post&id=3258> demo portretów bogów</a>, ale coś plik mam uszkodzony, gdyż nie mogłem przejrzeć defów (Defviewer wywalał mi błędy), ale chyba chodzi o to, by gra wyglądała <a href=http://forum.df2.ru/index.php?act=Attach&type=post&id=3242>mniej więcej tak.</a>

Co sądzicie o tym wszystkim?


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Jak to jest, że mody do HoMM3 wychodzą jedynie u bratniego narodu na wschodzie? :)

Global scripts:
1. Nowy ulepszony system doświadczenia v.1.1.
2. Wszystkie neutralne istoty mają rangę zamkowych.
3. Ulepszone Inferno v.1.6.
4. Istoty nieulepszone po zdobyciu kompletu doświadczenia zdobywają umiejętności istot ulepszonych.
5. Nowe nazwy żywiołaków(? fon. Elementalej) v.1.1.
6. Zmienione statystyki jednostek.
7. Centaurs Capitains* strzelają.
8. Nowi bohaterowie.
9. Nowy budynek- Zombi Cave, zmieniający statystyki istot 8. poziomu.
10. 1 zmieniony bohater.
11. Możliwość stworzenia siedlisk.
12. Zmiania miejsca siedlisk.
13. Might viverns* i Pangolins* w wersji 1.2.
14. Czar Pole Minowe Gremlins'ów* tylko przy magach (sztukmistrzach :P). 10% szansy na czar przy każdym poziomie.
15. Nowa ranga- snajper. (cokolwiek by to miało znaczyć)
16. Nowy rozkład budynków v.1.6. (nawet autora podają, co nie zmienia faktu, że nie wiem, o czym mieszkańcy multańskiej strony do mnie piszą)
17. Więcej umiejętności zależnych od doświadczenia jednostek dla niektórych istot.
18. 600kb nowych ikon Dowódców.
19. Sorcerer* zwiększa o 50% ilość zdobywanego doświadczenia armii w której się znajduje.
20. Cytuję, "mały &lt;&lt;Perenazvannowy krzyk&gt;&gt;"...
21. Great Snapshooters* Dzhelu (Gelu?) i Experts Snapshooters mają rangę Snajper.
22. Możliwość oflankowania.
23. Strzelająca "ortodja" (własna wersja autora "kul mocy" (power spheres).
24. Zmienione ceny budynków (v.1.1)
25. Większy balans sił w grze. Nowe zmiany i możliwości.
26. Rozszerzone specjalizacje bohaterów.
27. "Zemlevoroty" (kolejna rzecz, której nie potrafię przetłumaczyć :)).

Zanim skomentuję dokładniej, to muszę przeżuć swoje odkrycia :)



*podaję nazwy angielskie, gdyż tłumaczeń na polski było wiele...
Tłumaczenie powstało na podstawie słownika rosyjsko-angielskiego i angielsko-polskiego :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.07.2006, Ostatnio modyfikował: Heimdall Ragnarok

Permalink

Thx :)


Permalink

Dwelling to siedlisko.

Nie mogę ściągnąć Global Script. Ściąga u mnie przez chwilę z prędkością 500b/s (tak, bajtów), a później przerywa i mam tylko uszkodzone archiwum. Mógłby mi ktoś przysłać Global Script na maila (albo dać na Rapidshare.de)? Będę bardzo wdzięczny.

EDIT: Próbowałem Flashgetem i jest to samo.
EDIT2: Już ściągnąłem...w pół godziny.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 19.07.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Ściągnij wspomagaczem[np. GetRight]{wzawia ściąganie po przerwaniu}


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.07.2006, Ostatnio modyfikował: Tilogour

Permalink

"Nad H3 pracują tylko rosjanie :( ."

Racja jeżeli chodzi o to co wyszło do tej pory, ale tez nie do końca...

Łatka przekolorowywująca jednostki (małe to i brzydkie ale zaczynałem zabawe ze spritami :P)
Patch "New Upgrades"
Swojego czasu udostępniałem jednostki Forge do podmiany

Poza tym pamiętajcie - Forge nadchodzi :) .

A - i najwięcej nowinek o WoG'u aktualnie pojawia się na http://heroescommunity.com niestety (a może "na szczęście") forum jest anglojezyczne, a głupot pisać nie radzę gdyż moderatorzy (w tym Ja :P) mogą was skutecznie uciszyć (silence).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.07.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

No tak, aż strach pomyśleć ile fajny projektów tworzy się na lokalnych forach w różnych krajach, które nigdy nie ujrzą światła dziennego :( .

I fakt, Polacy akurat w tym względzie nie mają powodów do kompleksów. Acida mod Nowe Ulepszenia jest świetny, a dodatkowo wiążę nadzieję z modem Ishmaela. Niestety trzeba czekać na 3.59 pod warunkiem, że Slava zaimplementuje w ERM wartości dziesiętne i funkcje ekspotencjalne. W każdym razie projekt jest ciekawy - poczytajcie sobie na stronie
http://ilozen.republika.pl/pl/index.htm
ze szczególnym, uwzględnieniem pliku new_magic_v1.0_PL.rar .


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.07.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Avatar

... że Slava zaimplementuje w ERM wartości dziesiętne i funkcje ekspotencjalne...

Możesz wyjaśnić? Brzmi ciekawie, ale zdaje mi się, że aktualne narzędzia ERM wystarczają. Choć pewnie po prostu nie rozumiem tych trudnych słów. :P

Permalink

Jeżelisz ściągniesz i przejrzysz plik, który podałem w swoim ostatnim poście - on ci wiele wyjaśni. Zresztą, ja nie wiem, czy ERM pozwala na zastkryptowanie funkcji np. e do potęgi minus x kwardat/2, ale tak wyczytałem na forum.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.07.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Prawie się da, gdyby nie to /2. Ale da się do dowolnej liczby całkowitej (tylko nie przesadzać, czas działania będzie proporcjonalny do wartości bezwzględnej z wykładnika potęgi).

Oczywiście e należy podać samemu.

Permalink

x/2 można zastąpić przez x*0,5.


Permalink

To niewiele da raczej. Ta funkcja by się po prostu wywoływała określoną ilość razy mnożąc wynik przez podstawę.
Funkcja 666 przyjmuje jeden parametr i ustawia e-2=e-1^x1 (x1 to pierwszy parametr).
Zwracam tylko uwagę, że zmienne e-100...e-1 są pamiętane tylko w triggerze w którym je wywołano (w związku z tym skrypt nie zadziałał w instrukcjach, ale w !?PI już tak).

!?PI;
VRe-1:S3;
FU666:P3;
IF:M^3 do potegi 3 = "%E-2"^;
VRe-1:S3;
FU666:P-2;
IF:M^3 do potęgi -2 = "%E-2"^;

!?FU666;
VRe-2:S1;
DO667/1/x1/1&x1&gt;0:P;
DO668/x1/-1/1&x1&lt;0:P;

!?FU667;
VRe-2:*e-1;

!?FU668;
!!VRe-2::e-1;

Permalink

ERM na wiele pozwala. Liczby dziesiętne można używać. Są podstawowe działania. Jak się ktoś uprze to można zrobić potęgowanie, ale tylko z wykładnikami całkowitymi! Może w nowej wersji WoGa będzie więcej funkcji matematycznych.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.07.2006, Ostatnio modyfikował: Altair

Permalink

Ja taką funcję podałem dla przykładu! Skontaktujcie się z Beholderem - on to tworzy.


Permalink

Ja tylko chciałem powiedzieć, że ziemlevoroty to chyba są ziemskie wrota :) .

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.08.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul

Permalink

Heimdall Ragnarok

Jak to jest, że mody do HoMM3 wychodzą jedynie u bratniego narodu na wschodzie? :)

Nie tylko ...
http://legendyheroes.webd.pl/liga/forum/viewtopic.php?t=101&postdays=0&postorder=asc&start=0

Oczywiście bez innego moda właśnie od bratniego narodu ze wschodu nie powstałby ten mod ;) .


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.12.2006, Ostatnio modyfikował: Val Gaav

Permalink

Nie mogę pobrać wersji 1.6, da mi ktoś jakiś inny link niż na tamtej stronie? Może ktoś wrzuci link z najnowszą wersją? Prośba.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 5.01.2009, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Drogi Eremito Avatarze.

Dzięki temu, co napisałeś na samym początku, że bogowie zaistnieją w Herosach, wystraszyłem się. Otóż taki sam system rozgrywki jest zaimpletowany w grze pt. "Black & White". Aż strach pomyśleć, jakie nowe mody powstaną i do jakich innych gier czy serii będą nawiązywać. Jeszcze chwila, a W HoMM3 jako mod powstanie nawiązanie do serii "Cywilizacja", lub też innej dobrze się sprzedającej serii lub gry.


Permalink

Ke?
W Black & White to gracz był bogiem. Tutaj jest jeno biednym wazeliniarzem, alias wyznawcą.


Permalink

To ma ktoś te linki?