Imperium

Behemoth`s Lair

Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki

Czy chciałbyś, aby były nowe rasy w herosie III?

  • Tak
  • Nie
  • Zależy jak by wyglądała
Permalink

Tutaj będziemy tworzyli zarówno nowe jak i odświeżali pomysły na potwory oraz armie w herosie III.

Oto program tworzenia jednostek:
1. Najpierw zostaną wymyślone nazwy i posortowane na odpowiednie rodzaje wszelkie potwory.
2. Potem zajmiemy się ich krótkim opisem, a także właściwościami np
Charakter - Czyste zło Poziom w przyszłości - 7
3. Potem, gdy zostaną opracowane zamki potwory zostaną do nich odpowiednio przydzielone.
4. Gdy już to uczynimy, zaczniemy pracować nad ich wyglądem.
5. Statystyki zostaną opracowane na końcu projektu w największym skupieniu i szczegółach, także zdolności wtedy zostaną do stworów przypisane.

a) Wskazówki co do nazw.
1. Nazwa musi coś mówić o potworku, np czy jest groźny, lub z jakiego zamku pochodzi, czy ma wysokie stanowisko itd.
2. Nazwa powinna być jedno wyrazowa oraz nie za długa.
3. Staramy się ograniczać kopiowanie nazw z innych systemów fantasy lub z herosa III, z potworów, ale jeżeli już się tak stanie postaramy się je zmienić.

b) Wskazówki co do nowych ras.
1. Rasa powinna być łatwa do zrozumienia oraz posiadać prostą nazwę wiele mówiąca, na pewno odpadają nazwy typu Younglothowie lub Maziaki (słyszałem od kolegi takie projekty) nazwa powinna być tak samo nam wiele mówiąca oraz krótka jak np Ludzie (Human's).
2. Nowa rasa czyli potwory itd musi być dobrze opisana, nie wystarczy w tym wypadku krótki opis.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.08.2008, Ostatnio modyfikował: Artarion

Permalink

Jak sortujemy stwory?
Potwory dzielimy na 3 rodzaje:
Ludzie
Nieludzie
Przybysze nie z tego świata np potwory piekielne lub archanioły to samo dotyczy żywiołów.

Każde z tych pod tematów będzie zawierało masy potworów.
Dlatego po przydzieleniu ich do zamków na drodze eliminacji większość stworów odpadnie z przyczyn oczywistych. Nowe stwory będą dodawane do tych podgatunków w miarę upływu czasu.

Przypominam, że każdy kto napisze tutaj post automatycznie godzi się na wpisanie do Gildii Kowali Heroesa III, inaczej swoje pomysły prosimy wysyłać na priv.

A o to symbole dotyczące podgatunków i ich należy używać w skrócie, a nie np Sporo jednostek jest w Pb tylko określamy symbolem o tak: Sporo jednostek jest u ]
Ludzie - []
Nie ludzie - [
Przybysze - ]


Permalink

Stwory ułożono alfabetycznie oddzielnie dla każdego rodzaju:
Dnia 17.08.2008 dodano 100 nowych jednostek - Dodatek Nocy
Dnia 18.08.2008 dodano 38 nowych jednostek - Dodatek Zepsucia
[] Ludzie:
- Alchemik
- Anty Paladyn
- Astrolog
- Badacz Zwoi
- Bandyta
- Banita
- Barbarzyńca z równin
- Barbarzyńca
- Cesarz
- Czampion
- Czarnoksiężnik
- Czarodziej
- Chłop
- Demonolog
- Egzekutor
- Fanatyk
- Generał
- Gladiator
- Grabieżca
- Gwardzista
- Hierofanta
- Hoplita
- Iluzjonista
- Imperator
- Inkwizytor
- Jaskiniowiec
- Kanibal
- Kapłanka Śmierci
- Kapłan
- Katafrakt
- Kawalerzysta
- Kleryk
- Kopijnik
- Królewska Gwardia
- Król
- Krzyżowiec
- Kusznik
- Lansjer
- Legionista
- Lodowa wiedźma
- Lord
- Łowca Nagród
- Łowca Smoków
- Łowca Wiedźm
- Łucznik
- Łotrzyk
- Mag Bitewny
- Mag Lodu
- Mag Ognia
- Miecznik
- Miotacz
- Mistrz Zakonu
- Mnich
- Najemnik
- Nekromanta
- Niewolnik
- Nomad
- Nowicjusz
- Paladyn
- Pielgrzym
- Pikinier
- Pikt
- Pirat
- Podpalacz
- Pogranicznik
- Poseł
- Pół Bóg
- Prorok
- Pustelnik
- Obłąkany Czarnoksiężnik
- Obłąkaniec
- Obrońca Wiary
- Obrońca
- Odkrywca
- Ogniomistrz
- Opiekun
- Oprawca
- Rabuś
- Rycerz na gryfie
- Rycerz na hipogryfie
- Rycerz (Zakonu) Smoka
- Rycerz Zakonu
- Rydwan
- Rzeźnik
- Skrytobójca
- Smoczy jeździec
- Spieszony rycerz
- Strażnik Miasta
- Strzelec
- Szaman
- Szlachcic
- Świątynny Strażnik
- Święty Mściciel
- Święty
- Tan
- Templariusz
- Topornik
- Traper
- Uczeń
- Upadły Paladyn
- Wartownik
- Watażka
- Weteran
- Wiedźma
- Włócznik
- Wybraniec
- Zakonnik
- Zabójca
- Zbrojmistrz
- Zbrojny
- Złodziej
- Złoty Generał
- Żołnierz
- Zwiadowca

[ Nie ludzie:
- Antar
- Antyczny Behemot
- Bagienny Smok
- Bazyliszek
- Behemot
- Bestia z gór
- Biały Gryf
- Biały Smok
- Burzowy Olbrzym
- Byczy Centaur
- Centaur
- Cesarski Smok
- Chimera
- Cyklop
- Czarcie Drzewo
- Czarci Niedźwiedź
- Czarny Krasnolud
- Czarny Smok
- Czerwony Reptilion
- Czerwony Smok
- Członek Klanu (krasnolud)
- Człowiek - Skorpion
- Dinozaur
- Drakoński Smok
- Driada
-Drzewiec
- Dziczy Jeździec
- Dziki Elf
- Dzik
- Elfi Kapłan
- Elf Leśny
- Elf
- Ent
- Gigant Chmurowy
- Gigant
- Gigantyczna Modliszka
- Gigantyczna Żaba
- Gigantyczny Pająk
- Gigantyczny Skorpion
- Gigantyczny Żółw
- Gnoll
- Gnom
- Goblin
- Gorgona
- Góral (Krasnolud)
- Górski Gigant
- Górski Smok
- Harpia
- Herszt
- Hobgoblin
- Hydra
- Jaskiniowa Hydra
- Jaskiniowy Troll
- Jastrząb
- Jednorożec
- Karzeł ( krasnolud)
- Krasnolud Chaosu
- Krasnolud
- Kobold
- Kolos
- Koń Wodny
- Kraken
- Królewski Smok
- Kryształowy Smok
- Lew
- Likantrop
- Lodowy Elf
- Lodowy Olbrzym
- Lodowy Smok
- Lodowy Wąż
- Magmowy Smok
- Malauk ( 4 ręki Olbrzym)
- Mantikora
- Meduza
- Miedziany Smok
- Minotaur
- Młotodzierżca (krasnolud)
- Morski Gigant
- Morski Smok
- Morski Wąż
- Mroczny elf
- Mutant
- Naga Arystokrata
- Naga Czarodziej
- Naga
- Najemny Gigant
- Niebieski Smok
- Niedźwiedź Polarny
- Niedźwiedź
- Nimfa
- Niziołek
- Ogr
- Ogrylion
- Olbrzymi Szczur
- Olbrzymia Ważka
- Ork
- Pięść Reptilionów
- Piskle
- Pół Gigant
- Pół Smok
- Przeraza
- Pustynny Gigant
- Pustynny Robak
- Raptor
- Reptilion
- Rok
- Równinny Goblin
- Rusałka
- Salamandra
- Skalny Olbrzym
- Skrzat
- Słoń
- Smoczy Czarodziej
- Smoczy Kolos
- Smoczy Olbrzym
- Smoczy Tyran
- Smoczy Żołnierz
- Smokowiec
- Srebny Smok
- Shari ( Jaszczurolud z trójzębem)
- Starożytny Smok
- Sylfida
- Szakal
- Szczuroczłek
- Śnieżny Elf
- Śnieżny Olbrzym
- Troll Bagienny
- Troll Bojowy
- Troll
- Tryton
- Tygrys
- Tytan
- Uruk - Hai
- Uruk
- Wielka Jaszczurka
- Widmo
- Wielka Małpa
- Wielki Kret
- Wielki Orzeł
- Wilkołak
- Wilk
- Wywerna
- Wzgórzowy Krasnolud
- Yeti
- Zielony Smok
- Złe Oko
- Złota Salamandra
- Złoty Smok

] Przybysze:
- Anielski Rycerz
- Anioł
- Anioł Sprawiedliwości
- Archanioł
- Azer
- Beholder
- Cerber
- Chohlik
- Czart
- Cień
- Czarodziejski Golem
- Demon Cienia
- Demon Czarnego Ognia
- Demon Pustyni
- Demon
- Diabeł
- Diamentowy Golem
- Dręczyciel Dusz
- Duch
- Dżinn
- Feniks
- Gargulec
- Gigantyczny Golem
- Gog
- Golemag
- Golem Śmierci
- Ifryt
- Imp
- Kamienny Golem
- Kamienny Gwardzista
- Kapłan Runów
- Kobaltowy Golem
- Kostucha
- Kosiarz
- Kościany Golem
- Kościany Smok
- Kościej
- Koszmar
- Kryształowy Golem
- Kwarcowy Golem
- Kwasowy Demon
- Kwasowy Golem
- Leśny Duszek
- Lisz
- Lodowy Archon
- Lodowy Golem
- Łańcuchowy Golem
- Łuna Północy
- Magog
- Martwiak
- Mumia
- Niebiański Smok
- Ogar
- Ognisty Krasnolud
- Ognisty Smok
- Olbrzymi Reptilion
- Onyksowy Gargulec
- Opętaniec
- Ożywieniec
- Piaskowy Golem
- Piekielny Golem
- Piekielny Pies
- Piekielny Smok
- Platynowy Golem
- Pożeracz Dusz
- Przeklęta Dusza
- Rakszasa
- Rycerz Cienia
- Rycerz Piekieł
- Rycerz Śmierci
- Smoczy Anioł
- Smoczy Golem
- Smoczy Lisz
- Smoczy Żywiołak
- Smok Chaosu
- Smok Cienia
- Starożytny Golem
- Starożytny Krasnolud
- Strażnik Czeluści
- Strażnik Grobowców
- Sylfida
- Szkielet
- Śniezny Golem
- Tytan Ognia
- Tytan Ziemi
- Upiorny Smok
- Upiór
- Wampir
- Władca Żywiołów
- Wynaturzenie
- Yagloth
- Zjawa
- Złoty Golem
- Zombie
- Żywa Zbroja
- Żywiołak Ognia
- Żywiołak Wody
- Żywiołak Powietrza
- Żywiołak Ziemi
- Żywiołak Magmy
- Żywiołak Prądu
- Żywiołak Umysłu
- Żywiołak Lodu
- Żywiołak Burzy
- Żywiołak Śmierci
- Żywiołak Cienia
- Żywiołak Życia
- Żywiołak Mocy
- Żywiołak Magii

Jeżeli będzie np nazwa stwora łucznik, kusznik, wojownik traktujemy je jak by były bez kategorii i zostaną one przydzielone do zamków później na drodze właśnie eliminacjii. Za długie nazwy przypominam że będą zmienione albo wyjaśnione dlaczego są tak długie, lecz później przy opisach.

A jeszcze jedno nazwy nie mogą się powtarzać
Każde dodanie stworów to osobny dodatek i musi zawierać więcej niż 10 potworów, warto by było, abyście wy także dodali własne pomysły.

Zauważyłem, że ułożenie alfabetyczne jest najlepsze i według tej zasady jednostki są ułożone


Liczba modyfikacji: 11, Ostatnio modyfikowany: 19.08.2008, Ostatnio modyfikował: Artarion

Permalink

Absolutnie nie mam zamiaru się zapisywać do Kużni, a tylko napiszę tutaj post. Po pierwsze każda rasa powinna mieć swoją historie pochodzenie, miejsce występowania. Nie można utworzyć rasy "bo tak mi się chce". Nie można założyć państwa dla danej rasy kosztem innego obszaru ponieważ zmieniło by to fabułe świata i bieg histori. "Wojska Tatalii przygotowywały się do natarcia, naprzeciw wojska Erathii dokokonywały ostatnich przygotowań, po minutach długich jak wieczność król Tralosska wydał rozkaz ataku. Gdy Erathia była już w pełni przygotowana do ataku ze strony bestii z bagien nagle na pole bitwy wpadła banda gigantycznych modliszek i żółwi wspieranych przez kwasowe demony" tak być nie może, zresztą taka ilość nowych ras nie mogła by się ukrywać podczas wojen o Erathie i innych wydarzeń z HIII. Więc tak przy okazji Hoplita to był gracki wojownik. Skąd grecy na Antagarichu?! To samo tyczy się legionisty. Likantrop to innymi słowy wilkołak chyba że chcesz tu przedstawić człowieka ugryzionego przez wilkołaka (czyli []). Anioły i Archanioły - ich pochodzenie jest tajemnicą więc nie można ich zaliczyć do przybyszów. Piaskowy golem jest niemożliwy do wykonania fizycznie. Piekielny pies = Piekielny ogar.
Smoczy lisz = Drakolicz (Drakolisz). Wynaturzenie = większość tego co wcześniej wypisałeś. I jeszcze jedno... wszystkie (oprócz ifrytów) stwory z Inferno należą do jedej rasy, a nawet gatunku.


Permalink

Moim założeniem jest stworzyć tysiące przenajróżniejszych po prostu nazw faktem jest, że badzo wiele nazw jest z hero III< ale to nie jest problem.

Tak naprawdę zastanawianiem się co te nazwy tutaj robią zacznę, gdy już będę robił krótkie opisy jednostek, gdy zniknie sporo oddziałów w takiej selekcji, które są bez sensu pozostaną tylko najlepsze.

Taka droga eliminacji jest najlepsza przynajmniej tak myślę i w zasadzie odpadną wszystkie kiepskie pomysły, jakie są np Hoplita.
Nie jestem głupi i wiem, że te jednostki by zepsuły cały klimat legiony oraz hoplici.

Fabuła jest już przygotowywana, mapy także są już powoli gotowe do kampanii. Zamki na pewno nie będą znikąd.

I mam prośbę do was, może post konstruktora jest słuszny, ale takie uwagi wolę przyjmować koniecznie na priv do tego jest priv.

Wtedy mogę odpowiadać na takie pytania.

Ps: Likantrop - Myślałem, że bardziej szczuroczłek.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.08.2008, Ostatnio modyfikował: Artarion

Permalink

[]Ludzie:
-Bard - człowiek walczący muzyką?; Dobro
-Kopterus - człowiek wiszący na wielkim śmigle; latanie i atak dystansowy; dobro
-Ulubieniec Bogów - święty rycerz walczący z nieumarłymi (bonus do obrażeń vs nieumarli), absolutne dobro

[Nieludzie:
-Elfi Zdrajca - zło
-Orkowy Grenadier - ork, coś w stylu szamana; miotający wybuchającymi mksturami na odległośc, raczej zło
-Orcowy Pomiot - zniekształceni orcowie byli wyrzucani z wiosek, po latach samouczenia się taktyk część z nich była przyjmowana spowrotem do nich; wahania stron (raz dobro, raz zło)
-Tancerz Oblicza - Wahania Stron
-Wściekła Pszczoła - istota wysysająca życie z innych, zło

]Pozostałe:
-Energetyczna Żmija - istota powstała ze złej energii; całkowite zło
- Lichwiarz Piorunarzy - najgorsze gnidy pioruniarzy :/ Skąpcy, żadnych zdolności bojowych poza atkiem fizycznym. Jako jedyni nie posiadają aury. Neutralnośc/zło
-Mechaniczny Lewiatan - wielka maszyna podobna do pająka, wykonana z metalu; neutralny
- Obrońca Pioruniarzy - podstawowa jednostka bojowa rasy. Wyposarzeni w laski bojowe? Neutralni
- Pioruniarz Procarz - podstawowa jednostka dystansowa rasy. Mała ilość amunicji. Odporni na działanie wozu z amunicją? Neutralność
- Piorunujący Smok - Najwyższa w wartości jednostka Pioruniarzy. Zianie piorunami? Neutralność
- Strażnik Pioruniarzy - Elitarna jednostka rasy. Potężny, jednorazowy atak dystansowy na rozszerzonym terytorium (coś jak Lisze). Odporni na działanie wozu z amunicją. Neutralność/Dobro
- Żywiołak Burzy - żywiołak wywołujący burze :D ; neutralność

Wyjaśnienie do rasy Pioruniarzy:
Pioruniarze to istoty niejako stworzone z piorunów przez Tytanów. Każdy posiada aurę, która zadaje obrażenia pobliskim wrogom. Raczej obserwatorzy, niż działacze. Wahania neutralności.

Przyjdzie mi coś na myśl to dodam :D


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2008, Ostatnio modyfikował: Setish

Permalink

Setish

Ludzie:
Bard - człowiek walczący muzyką?; Dobro
Ulubieniec Bogów - święty rycerz walczący z nieumarłymi (bonus do obrażeń vs nieumarli), absolutne dobro

Nieludzie:
Elfi Zdrajca - zło
Orkowy Grenadier - ork, coś w stylu szamana; miotający wybuchającymi mksturami na odległośc, raczej zło
Orcowy Pomiot - zniekształceni orcowie byli wyrzucani z wiosek, po latach samouczenia się taktyk część z nich była przyjmowana spowrotem do nich; wahania stron (raz dobro, raz zło)
Wściekła Pszczoła - istota wysysająca życie z innych, zło

Inne:
Energetyczna Żmija - istota powstała ze złej energii; całkowite zło
Mechaniczny Lewiatan - wielka maszyna podobna do pająka, wykonana z metalu; neutralny

Przyjdzie mi coś na myśl to dodam :D

Bard raczej nie walczy muzyką jest to "skarbnica historii". A co do Mechanicznego lewiatana to lewiatan był wężem morskim. I kto to w końcu ten Orc?


Permalink

Jeżeli grałeś kiedykolwiek w jakąkolwiek grę rpg, to bard może być też wojownikiem, który "walczy muzyką";
Lewiatan jest też znany jako maszyna (zajrzyj Rise of Legends)


Permalink

Lewiatan maszyną? - ciekawe, ale bez sensu. Po co aż tak naśladować inne gry?


Permalink

Być może twoje jednostki powiedzmy są kontrowersyjne, jak słusznie np zauważył wyżej Haav Gyr, lecz myślę, że parę pomysłów trzeba wsiąść pod uwagę, a bardziej obrobić i zmienić nazwy, zobaczymy.

Pozdrawiam.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.08.2008, Ostatnio modyfikował: Artarion

Permalink

To nie jest naśladowanie innych gier, tylko... zaczerpnięcie... pomysłu...
A z resztą są na świecie mechaniczne ptaki i koty, więc czemu nie może być mechanicznego lewiatana?


Permalink

Bo żywy jest lepszy - ot co. A nie mechaniczny pająk:/ - co ma pająk do lewiatana?


Permalink

Haav [color=yellow]Gyr[/color] zapisuję cię do gildii kowali, niestety twoje posty powinny być w uwagach po to jest tam założony temat, a nie w jednostkach. Od tej pory możesz pisać jako członek gildii w dziale jednostek.
---
[color=yellow]Na Behemota, nie rób takich byków w nickach. Bo ktoś może się poważnie obrazić. - H.G.[/color]


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Haav Gyr

Bo żywy jest lepszy - ot co. A nie mechaniczny pająk:/ - co ma pająk do lewiatana?

Jeżeli żywy jest lepszy, to dlaczego nie ma żywego golema :D


Permalink

Setish

Haav Gyr: Bo żywy jest lepszy - ot co. A nie mechaniczny pająk:/ - co ma pająk do lewiatana?

Jeżeli żywy jest lepszy, to dlaczego nie ma żywego golema :D

Słuchaj no mnie Setish, najpierw zapoznaj się dobrze z HIII, a potem mów o mechanicznych pająkach i żywych golemach.


Permalink

Mechaniczny Lewiatan to rzeczywiście nie jest najlepszy pomysł. Zwłaszcza, że to morska bestia. Ale taki Smoczy golem jak w H4... Kiedyś nie lubiłem tej jednostki, dopiero niedawno odkryłem jaki niesamowity klimat w sobie ukrywa :)

@Artarion
nigdzie mnie nie zapisuj.


Permalink

Setish

Haav Gyr: Bo żywy jest lepszy - ot co. A nie mechaniczny pająk:/ - co ma pająk do lewiatana?

Jeżeli żywy jest lepszy, to dlaczego nie ma żywego golema :D

BO GOLEM jest z założenia nie-żywy, jak ktoś mówi "Golem", to wie(lub nie jak widać) że to ożywiona maszyna lub ciało zrobione z martwiej materii.


Permalink

Ja już się załamałem. Dlaczego nie otworzyliście słownika i nie wypisali wszystkich wyrazów po kolei? Wyszłoby na to samo. No i nie rozumiem czemu chcecie z H3 zrobić skrzyżowanie wściekłego pawia z cyrkiem (człowiek ze śmigłem? pioruniarze?).

Artarion - mówisz że macie już "prawie gotowe" mapy. Rozumiesz zapewne, że aby podsycić emocje przedpremierowe firmy rzucają co jakiś czas jakimś screenem albo dają wersję demo. Daj więc ludziom jakąś małą mapkę do pogrania albo chociaż pokaż malutki wycinek jakiejś mapy, pokaż jak to mniej więcej wygląda.

Pozdrawiam.

PS Uprzedzam twoje szalone inicjatywy - nie zapisuj mnie do gildii.


Permalink

Konqer: Lubię Cię ale masz zbyt pesymistyczne nastawienie do takich pomysłów (nawiasem mówiąc większość pomysłów jednostek z pewnością wypadnie z gry). Zaczęliśmy parę dni temu, a wy już naskakujecie żeby wydać wersje demo. Czy to normalne?

[color=green]Drag: Dyskutować to każy umi, ale robić to nie ma komu :)[/color]


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.05.2009, Ostatnio modyfikował: Konstruktor