Tutaj będziemy tworzyli zarówno nowe jak i odświeżali pomysły na potwory oraz armie w herosie III.
Oto program tworzenia jednostek:
1. Najpierw zostaną wymyślone nazwy i posortowane na odpowiednie rodzaje wszelkie potwory.
2. Potem zajmiemy się ich krótkim opisem, a także właściwościami np
Charakter - Czyste zło Poziom w przyszłości - 7
3. Potem, gdy zostaną opracowane zamki potwory zostaną do nich odpowiednio przydzielone.
4. Gdy już to uczynimy, zaczniemy pracować nad ich wyglądem.
5. Statystyki zostaną opracowane na końcu projektu w największym skupieniu i szczegółach, także zdolności wtedy zostaną do stworów przypisane.
a) Wskazówki co do nazw.
1. Nazwa musi coś mówić o potworku, np czy jest groźny, lub z jakiego zamku pochodzi, czy ma wysokie stanowisko itd.
2. Nazwa powinna być jedno wyrazowa oraz nie za długa.
3. Staramy się ograniczać kopiowanie nazw z innych systemów fantasy lub z herosa III, z potworów, ale jeżeli już się tak stanie postaramy się je zmienić.
b) Wskazówki co do nowych ras.
1. Rasa powinna być łatwa do zrozumienia oraz posiadać prostą nazwę wiele mówiąca, na pewno odpadają nazwy typu Younglothowie lub Maziaki (słyszałem od kolegi takie projekty) nazwa powinna być tak samo nam wiele mówiąca oraz krótka jak np Ludzie (Human's).
2. Nowa rasa czyli potwory itd musi być dobrze opisana, nie wystarczy w tym wypadku krótki opis.