Nie no... przekazał członkom Teamu, ale tylko wybranym. Być może podyktowane było to faktem, że ostatnimi czasy skład Teamu był mało kontrolowany.
Co do samego ERM, fakt - jest to niedomyślne i dość trudne, ale prawdę mówiąc jeszcze bardziej nie znoszę i uważam za mniej przyjazną użytkownikowi składnię C ;P.
Odnośnie programowania, licytować się nie będę ;). Ale zapewniam, że to, co tworzył Slava to naprawdę wyższa szkoła jazdy, głównie właśnie przez wzgląd na reverse engineering i schodzenie z programowaniem do niższego poziomu.
PS. dobry przykład z tym reshackiem (nawiasem mówiąc sam nim kilka narzędzi do H3 na polski przetłumaczyłem ze dwa lata temu ;). Nie chodzi o to, czy umiesz się czymś takim posługiwać - ale czy takie narzędzie potrafiłbyś napisać? Jeśli tak, to jest to połowa drogi do dłubania w kodzie H3 ;).
Odnośnie map, tudzież kryteriów "poboru" do WoG Teamu, to konkursów urządzać żadnych nie będziemy, aczkolwiek jeśli ktoś wykaże się jakimikolwiek użytecznymi umiejętnościami (w tym stworzeniu naprawdę dobrej i naprawdę dobrze oskryptowanej mapy) i pomysłem na swoje miejsce w Teamie, to nie widzę naprawdę przeszkód. Inna sprawa, że obecnie właściwie cała aktywność(?) twórców WoGa jest po stronie rosyjskojęzycznej grupy programistów kontynuujących dzieło Slavy. Co do reszty członków, to dawno nie widziałem żadnych efektów ich pracy, z sobą włącznie.