Imperium

Behemoth`s Lair

Dyskusje ogólne

Permalink

Krewal

haha i tu chciałem zauważyć, że sam tweirdziłeś że większość walk to środek mapy... a więc pełna strzała na wszystkie jedostki od elfa...

Jak sam zaznaczyłeś wcześniej, elfa postawisz w obstawie, więc będzie albo na górze albo na dole. Sam będę unikał podejścia pod linię jego strzału górną lub dolną częścią planszy. I tutaj zdania są podzielone, bo dalsze ruchy zależą od ilości wojsk, ich rozstawu na początku bitwy oraz ewentualnych przeszkodach na polu bitwy, dlatego dalsza analiza jest zbyt skomplikowana.

Krewal

Morgan(To łatwiejszy nick), niezapominaj że ja też bede miał inne czary...

Wolę tutaj ksywę Drag. A co do czarów: to nie sądzę, żebyś cały impet swoich czarów skupiał tylko i wyłącznie na elfie.

Krewal

nie do końca to jest na jedną jednostke...ona jest tylko taki exekutor, w każdego po jednym bacie i astalavista, reszta kończy.

Dwa strzały na jedną runde, czyli jeden ruch na potencjalnie 7 moich (może mniej, zależy od pola bitwy). Owszem, przy założeniu że posiadasz morale na wysokim poziomie, to faktycznie, nawet sam bał bym się atakować bez licznej przewagi.

Kumbat

ale pamiętaj, że aby przebić się przez mur trzeba do niego podejść i wtedy elf ładnie wali ze 100% skuteczności (albo raczej 150% dzięki łucznictwie)

Owszem, wtedy jest to niezwykle trudne, ale przy założeniu grania na mapach S, M. Na L i XL skupianie się na jednej jednostce raczej jest nieopłacalne.

Kumbat

A co do stracenia umiejętności enta to pamiętaj że smoki raczej nie uda się postawić i jest wolny slot gdzie można sobie wsadzić jednego enta specjalnie do zablokowania czegoś szybkiego

Z tego co zrozumiałem, obstawa będzie liczyć 3 jendostki, raz krasnal i dwa razy ent, czy też jeden z entów będzie na polu bitwy? W pierwszym przypadku to bez znaczenia, bo i tak będę prał w miejscu. W drugim sytuacja jest sporna, choć jestem przekonany, że będzie tak jak piszerz.


Permalink

Dragonthan

Jak sam zaznaczyłeś wcześniej, elfa postawisz w obstawie, więc będzie albo na górze albo na dole. Sam będę unikał podejścia pod linię jego strzału górną lub dolną częścią planszy. I tutaj zdania są podzielone, bo dalsze ruchy zależą od ilości wojsk, ich rozstawu na początku bitwy oraz ewentualnych przeszkodach na polu bitwy, dlatego dalsza analiza jest zbyt skomplikowana.

Będziesz unikał? a co jak już mi rozwalisz te 4 jednostki? jak nadal będziesz unikał to wiesz strzelanie aż miło patrzeć.

Dragonthan

to nie sądzę, żebyś cały impet swoich czarów skupiał tylko i wyłącznie na elfie.

W sumie to precyzja tylko, a na enty i krasnale jakaś tarcza czy kamienna skóra...wyobraź sobie jak fajnie gra się murem mając spowolnienie :)

Dragonthan

Owszem, wtedy jest to niezwykle trudne, ale przy założeniu grania na mapach S, M.

Czyli jednak, ale na L też można skutecznie korzystać z muru,na XL to za bardzo nie wiem bo jeszcze nie grałem XL online.

Dragonthan

Z tego co zrozumiałem, obstawa będzie liczyć 3 jendostki, raz krasnal i dwa razy ent, czy też jeden z entów będzie na polu bitwy?

Ent (pojedynczy) na polu walki ale też czasami lepiej zamiast zapełnić miejsce jednym entem lepiej jest jednym pegazem do blokowania łuczników przy większej ich ilości.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.06.2006, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Kumbat

wyobraź sobie jak fajnie gra się murem mając spowolnienie :)

A przyśpieszenie?

Kumbat

W sumie to precyzja tylko, a na enty i krasnale jakaś tarcza czy kamienna skóra...wyobraź sobie jak fajnie gra się murem mając spowolnienie :)

Jeszcze uzdrowienie/odwrócenie zaklęć, jeśli bede posiadał blinda. Więc może wyjść tak, że gra będzie "bez czarów". Ja blind, ty uleczenie itd. Chyba, że jakimś cudem go nie dostane, a może sie tak zdarzyć :)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.06.2006, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Kumbat

Będziesz unikał? a co jak już mi rozwalisz te 4 jednostki? jak nadal będziesz unikał to wiesz strzelanie aż miło patrzeć.

Ze względu na szybkość, istotnie większość moich jednostek zapewne będzie miała pierszeństwo ruchu, więc poczekam do końca tury z ruchem, wtedy ty strzelasz, ja ruszam i w następnej turze jest już atak. W tym czasie jesteś zdolny oddać jeden strzał z 50% zniszczeń i drugi 100%. Potem jest już przebijanie się, czyli coś co trudno zanalizować.

Kumbat

wyobraź sobie jak fajnie gra się murem mając spowolnienie :)

A ty wyobraź sobie jak fajnie się rozwala twój mur oślepiając elfa :)

Kumbat

Ent (pojedynczy) na polu walki ale też czasami lepiej zamiast zapełnić miejsce jednym entem lepiej jest jednym pegazem do blokowania łuczników przy większej ich ilości.

Utworzenie jednostki z liczbą równą 1 jest dobre pod warunkiem przyblokowania jednostki przeciwnika w pierwszej turze. W innych przypadkach raczej stosuje się większe ilości, conajmniej 10 lub 20.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 20.06.2006, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Ja tam zawsze mam fart bo mi nigdy nie atakuje krasnali, których zawsze mam 150+ ... a Enty zawsze mam po 40+ i inne wojska.. on się skupia na strzelcach itp. a ja sobie powoli podchodzę Entami i krasnalami a jak podejdę to już wygrałem...ale zanim też będzie mi atakował strzelców to zawsze mi atakuje pegazy.. nie wiem czemu... ale w sumie bez czarów też mało zdziałam... gdyż między innymi czarami w sumie wygrywam...

P.S. nie wie ktoś skąd wziąć spolszczenie do Heroes III: The Armagedon’s Blade ?

Permalink

Mam problem. Grałem dwie kampanie z RoE (Wojenny zamęt, Podziemia i Diabły) i po przejściu przy ich obrazkach w menu wyboru kampanii pojawiały się te haczyki oznaczające to, że kampania już jest zaliczona. Jednak po wyłączeniu gry i ponownym uruchomieniu te znaczki zniknęły. Tzn. że gra nie zapamięta, że kampanie są zaliczone i nie odblokuje mi później kolejnych?

Z góry dzięki za pomoc.


Permalink

Witam,

Po przejściu każdego etapu w kampanii gra wymusza dokonanie zapisu. Należy wczytać ów zapis, wtedy kampanie, które już zaliczyłeś będą "zaptaszone", a nowe odblokowane.

Wszystkim, którzy lubią (lub właśnie nie, może polubią, jak ja ;)) Fortecę/Tower polecam kampanię Na Ratunek Czarodziejom. Poziom trudności nie jest wysoki, przynajmniej na początku - ostatnia plansza może sprawić trochę trudności, ale też zdecydowaną satysfakcję ;). Nie mniej jednak mapy wykonane są naprawdę starannie, miło się je odkrywa. Może fabuła nie jest powalająca, jednak gra się naprawdę przyjemnie.

Pozdrawiam,
DruidKot


Permalink

hmm.... a to jest do SoD czy RoE a moze Armagedon's? :P i gdzie to wkleic? :P(jestem zielony ;/ )

Permalink

Witam,

Ta kampania? Do SoD. A żeby ją uruchomić:

skopiuj plik 'Na ratunek czarodziejom.h3c' do katalogu 'Maps' w katalogu głównym gry, następnie uruchom grę, wybierz Nowa gra (New Game), Kampania (Campaign) i Inne (Custom). Pojawi się lista z dostępnymi kampaniami i liczbš map wchodzšcych w ich skład. Wybierz 'Na ratunek czarodziejom' i kliknij 'Graj'.

Od siebie dodam, że ściągnięty z Krypty plik należy rozpakować... ale to chyba oczywiste ;).

Pozdrawiam,
DruidKot


Permalink

Bombowo. Save'y wywaliłem. Wygląda, że muszę kampanie przejść jeszcze raz. A na pewno nie ma żadnego sposobu, by wszystko sprawnie funkcjonowało, bez ciągłego żąglowania save'ami?


Permalink

Witam,

A tam zaraz żąglowania... robisz sobie jeden sejw dla kampanii o nazwie, nie wiem "Scenariusz zakończony" i nadpisujesz go kiedy tylko jakiś przejdziesz, nie wyrzucasz.

Sposobu chyba nie ma. Cóż, możesz znaleźć kod na automatycznie wygranie scenariusza i tak przejść w pięć minut jedną kampanię - w końcu nie dla rankingów grasz, a dla przyjemności, prawda? :)

Pozdrawiam,
DruidKot


Permalink

W sumie racja, ale jednak napis "Oszust" w tabeli wyników ogólnych wrażeń estetycznych nie zawyża. ;)


Permalink

Ja tak samo miałem w SoD... musiałem użyć w przypadku dwóch kampanii kodów na levele i na wygrywanie... niby każdą zakończona kampanię mam zapisana w osobnym sejwie(oprócz jednego, gdzie są dwie), ale co z tego ;)


Permalink

Cóż, tylko mała uwaga na temat taktyki muru, gdzie była zajadła polemika. Wasze wyliczenia biorą w łeb na mapach L i XL, tu z reguły gra się już tak długo, że bohaterowie mają już współczynniki i pozbieraną magię i w takim wypadku opłaca się poświęcić szybką jednostkę bo jesteś wstanie to nadrobić z nadwyżką magii, a tak naprawdę liczą się tylko ci strzelcy którzy nie mają kary za walkę wręcz. Poza tym pamiętajcie, że jest dużo atrefaktów mogących odmienić los bitwy i bardzo wiele przydatnych czarów, ale o tym nie muszę wam chyba mówić.

EDIT Dragonthan: niepotrzebne duże litery


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.07.2006, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Zdarzyło wam się coś takiego, że przeszliście kampanię nie wpisując ani jednego kodu, a mimo to w tabeli wyników zakwalifikowano was jako Oszusta? :| Niezbyt to miłe. :]


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.07.2006, Ostatnio modyfikował: Hardack

Permalink

Ja znalazłem jeszcze głupszy błąd!:P
Dałem bohatera który ma armię losowy potwór poziomu 5ulp.
Z zamków wybrałem konflux i dostałem....Żywiołaki magii LOL


Permalink

Ja gram w kampanie Odrodzenie Erathi. Gram na początku w runde z zamkiem i w trzeciej rundzie gdzie trzeba zdobyć 7 budynków z gryfami zdobywam odrazu 8 BOHATERÓW. Czy to nie dziwne?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.07.2006, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Trójka to moim zdaniem najlepsza część sagi. Napewno o wiele lepsza od czwórki, która chyba nie za bardzo wyszła twórcom :/


Permalink

@Andrzej Niszczyciel

Nie do końca rozumiem twoją wypowiedź, ale wnioskuję, że na początku kampanii miałeś jedynie Christiana i zakończyłeś pierwszy scenariusz mając jednego bohatera. Gdy rozpoczął się drugi scenariusz (Anioły) miałeś już nie jednego, a ośmiu bohaterów i to niekoniecznie z Zamku. Jest to bug pojawiający się w polskiej wersji i trzeba na niego ściągnąć łatę, np. ze strony gram.pl (poszukaj).

Możliwe jest też, że nie masz buga tylko po prostu nakupiłeś w drugiej części bohaterów np. do pilnowania tych podziemnych miast, a następnie o nich zapomniałeś. Ta kampania jest tak zrobiona, że 8 najsilniejszych herosów przechodzi do następnego scenariusza. Ty miałeś ich dość.

BTW: Kampanie RoE przy kampaniach AB i SoD to kompletne DNO (Adrianne rządzi).


Permalink

A moim zdanie kampanie z RoE wcale nie były dnem, były typowo strategiczne, bo kamanie z dodatków były bardziej RPG:P. A że były za proste? Nie wydaje mi się, po prostu ogranie to sprawiło, że wydają się łatwiejsze. W końcu po tylu latach, wszystko jest za proste. Dlatego ciągle powstają nowe mapy i coraz trudniejsze, ale twórcy w tamtym okresie nie mogli sobie pozwolić na trudne kampanie, bo to zniechęca graczy. Należy odpowiednio dawkować trudność misji, by nowi gracze mogli się nauczyć grać, a starzy graczy by wciąż grali(w nowe mapy);)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.07.2006, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr