Topiców ze zgłaszanymi błędami nie zmayka się po ich naprawieniu, tylko po przetestowaniu naprawy i akceptacji zgłaszającego. Nie ruzmiem sytuacji, gdy piszesz, że ktoś się czymś zajmie (czyli sprawa nie jest załatwiona!), a topic z problemem zamykasz, jakby był naprawiony.
Sugestia dotycząca stolika
MiB /
Witam!
Chodzi o któryś konkretny temat/błąd?
Inna sprawa to czas oczekiwania na potwierdzenie usunięcia usterki.
Przykładem może być ten temat - 4 dni czekam na sygnał... ;)
Poza tym - w wielu wypadkach, nim zakomunikuję naprawienie błędu,
pytam się kilku osób czy faktycznie problem został rozwiązany.
Pozdrawiam
p.s. pozwoliłem sobie wydzielić temat.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.07.2006, Ostatnio modyfikował: MiB
Ingham /
Przyzwyczajony jestem do systemów typu bugtracer, jakich używam w pracy.
Użytkownik zgłasza błąd, konsultant weryfikuje, nalaizuje i zgłsza do programisty. Tamten naprawia, testuje, konsultnat testuje ponownie, klient zatwierdza i temat jest zamykany.
Tutaj flow może być dużo prostszy.
Ktoś zgłasza błąd, magicy zgłaszjaą naprawę, zgłaszjący akceptuje, mod zamyka. Czy można ustawić powiadomienia na zgłoszenie naprawy? MiBuś naprawia i osoba która zgłosiła jest o ttym fakcie informowana (defaultowo podglądany topic, prywatna wiadomość, topic świeci obejrzyj koniecznie)