Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycje miast w H6

Permalink

1.Zamek:
Poziom 1-Pikinier-Haldrabnik=Hp.8 Obr.2-3/Hp.12 Obr.2-3
Poziom 2-Łucznik-Strzelec=Hp.15 Obr.2-4/Hp.15 Obr.3-4
Poziom 3-Kleryk-Kapłan=Hp.20 Obr.3-6/Hp.25 Obr.3-6
Poziom 4-Gryf-Gryf Królewski=Hp.40 Obr.4-8/Hp.50 Obr.4-9
Poziom 5-Rycerz-Paladyn=Hp.60 Obr.5-11/Hp.60 Obr.5-12
Poziom 6-Konny-Czempion=Hp.80 Obr.7-14/Hp.90 Obr.7-14
Poziom 7-Anioł-Archanioł=Hp.180 Obr.20-45/Hp.200 Obr.20-50
2.Bastion:
Poziom 1-Nimfa-Driada=Hp.4 Obr.1-2/Hp.5 Obr.1-2
Poziom 2-Krasnolud-Wojownik=Hp.20 Obr.2-4/Hp.20 Obr.3-5
Poziom 3-Młody Wilk-Wilk=Hp.25 Obr.4-6/Hp.25 Obr.4-7
Poziom 4-Elf-Leśny Elf=Hp.20 Obr.2-4(2 razy)/Hp.20 Obr.2-5(2 razy)
Poziom 5-Druid-Arcydruid=Hp.55 Obr.5-12/Hp.60 Obr.5-12
Poziom 6-Jednorożec-Srebny Jednorożec=Hp.70 Obr.8-16/Hp.75 Obr.8-17
Poziom 7-Zielony Smok-Złoty Smok=Hp.200 Obr.25-45/Hp.250 Obr.25-45
3.Akademia:
Poziom 1-Gremlin-Gremlinoład=Hp.5 Obr.1-1/Hp.9 Obr.1-1
Poziom 2-Gargulec-Kamienny Gargulec=Hp.12 Obr.2-5/Hp.15 Obr.2-5
Poziom 3-Golem-Złoty Golem=Hp.30 Obr.3-5/Hp.35 Obr.3-6
Poziom 4-Mag-Arcymag=Hp.30 Obr.4-5/Hp.30 Obr.5-5
Poziom 5-Dżinn-Wielki Dżinn=Hp.40 Obr.4-10/Hp.45 Obr.4-10
Poziom 6-Meduża-Królewska Meduża=Hp.70 Obr.6-10/Hp.75 Obr.6-12
Poziom 7-Olbrzym-Tytan=Hp.150 Obr.15-30/Hp.180 Obr.20-30
4.Twierdza:
5.Forteca:
6.Nekropolia:
7.Inferno:
8.Lochy:
9.Wrota Żywiołów:
10.Cytadela:
Poziom 1-Gnoll-Szczuroczłek=Hp.7 Obr.1-3/Hp.8 Obr.1-3
Poziom 2-Riptilon-Riptor(hehe)=Hp.15 Obr.2-3/Hp.15 Obr.2-4
Poziom 3-Goryl-King Kong=Hp.20 Obr.2-6/Hp.25 Obr.2-6
Poziom 4-Bazyliszek-Wielki Bazyliszek=Hp.35 Obr.4-6/Hp.40 Obr.4-6
Poziom 5-Gorgona-Większa Gorgona=Hp.65 Obr.8-14/Hp.70 Obr.8-14
Poziom 6-Tygrys-Biały Tygrys=Hp.75 Obr.5-10/Hp.75 Obr.5-15
Poziom 7-Hydra-Hydra Chaosu=Hp.150 Obr.20-30/Hp.150 Obr.20-35

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 1.04.2008, Ostatnio modyfikował: Riptor

Permalink

Podoba mi się wizja Hellscreama, też podoba mi się wizja Black Empora i Riptora, moja raczej średnia nie pasuje mi zamek Nocnych Elfów, ale postaram sie ją przerobić:)
Edit:Ma ktoś pomysł na zamek który zastąpi Akademie(Nocne Elfy)gg:10587373 :)
z góry dziękuje:)
Edit 1:Oto moja skala oceniania wizji:
Shadey-
3(Średnie za wiele ściągnięte z H3 i H5 lekkie poprawki i dobry projekt)
Ptakuba-
4+(całkiem całkiem, troszke bym po zmieniał ale ogólnie projekt dobry)
Cliford-
4-(chce to przerobić, jak dla mnie największą wadą jest Miasto Nocnych Elfów)
Marron-
2+(wiele błędów, ale jak je po przerabiać może 4 by była)
Hellscream-
5(bardzo ciekawa wizja, nic dodać nic ująć)
Black Emper-
5-(minusik mały ale zobacze jeszcze inne zamki jakie bedą)
Riptor-
5(oby tak dalej, bardzo mi sie ta wizja podoba, zastanawiam się czyja wizja jest lepsza twoja czy Hella)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2008, Ostatnio modyfikował: Cliford

Permalink

Widzę że spodobała Wam sie zabawa ocenianie :)

1.Hellscrem-Ogólnie dobry projekt,dokładne opisy,poprawić nazwy 5+
2.Shadney-średni opis,kalka Heroes V, posiedź trochę nad słownikiem ( dowudca, twurca) 4
3.Cliford-to samo 4
4.Ptakuba-Prosiłbym o dokładniejszy i mniej burdelowaty (tak,ciebie cytuję) opis. 3
5.Marron-mało w tym logiki 2+
Nie będę sam siebie oceniał, gdyż to sprzeczne z moimi zasadami.

Konqer pisał żeby nie kopiować miast z innych części.Prawdopodobnie było to skierowane także do mnie.A gdyby wzbogacić miasta o jednostki z innych gier np.NWN?

[color=red]NEKROPOLIA[/color]
1.Szkielet->szkielet wojownik(atak i obrona)/szkielet łucznik
2.Ożywieniec ->zombie(obrona)/trupi golem(ruch)
4.Ghul->Ghul łupieżca(odradza się,ale po zniszczeniu całego oddziału)/Ghast(atak)
4.Wampir->wampir lord(atak)/Alip(odradza się,le nie jak w III, to potężny atut)
5.Czarny Rycerz->Czarny lord(atak i obrona)/Upadły paladyn(,,leczy'' nieumarłych)
6.Lisz->Arcylisz(atak)Lisz Yuan-Ti(rzuca proste czary)
7.Kościany Smok->Smok cienia(niemateralny,50% nietrafienia,75% nietrafienia z broni dystansowej)/Smok Zombie(obrona,hp)
8.Drakolisz(po zniszczeniu przez niego oddziału,wszyscy zmieniają się w szkielety)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.03.2008, Ostatnio modyfikował: Black Emper

Permalink

A mnie jak oceniasz Black Empor? :p

ps.Ja tak oceniam was:
1.Hellscrem-(5)Dobry projekt, nieco gorszy od Black Empora.
2.Shadney-(1+)Za dużo skopiowane z H3 i H5.
3.Cliford-(4+)Troszke dopracować i bardzo dobry projekt.
4.Ptakuba-(3-)Średni projekt.
5.Marron-(1)Chyba każdy wie za co ta ocena!
6.Black Empor-(5)Najlepszy projekt napis reszte Zamków ciekawi mnie jak będą wyglądać:)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.03.2008, Ostatnio modyfikował: Riptor

Permalink

Black Emper

4.Ptakuba-Prosiłbym o dokładniejszy i mniej burdelowaty (tak,ciebie cytuję) opis. 3

Mniej burdelowaty (nie pamiętam kiedy tego słowa użyłem, chociaż nie wątpię, że to ja)??? Czyli? Wypisywać jednostki, czy też po prostu złączyć te dwie części (pierwsza czyli opisy i druga czyli możliwości ulepszeń)?

Inferno!

1. Chochlik (zniszczenie many) -> Chowaniec (kradzież many) / Piekielny sługa (zjadany jak gobliny)
2. Rogaty demon -> Ognisty demon (zionięcie) -> Rogaty poganiacz (zwiększa skuteczność ataku i inicjatywę sąsiadujących sojuszników)
3. Gog (atak dystansowy) -> Magog (atak dystansowy, obszarowy (kula ognia)) / Piekielny łowca (atak dystansowy, czarnoksięska aura (chroni sąsiednie jednostki przed czarami ściągając je na siebie, jeśli stoi jednocześnie obok jednostki własnej i wroga, czar skierowany na tą jednostkę sojuszniczą zostanie odbity we wroga (chodzi oczywiście o tych stojących obok)))
4. Piekielny ogar -> Cerber (trzygłowy atak) / Ognisty ogar (zionięcie)
5. Sukkub (atak dystansowy, kuszenie (zmniejsza inicjatywę wrogów, aktywowane)) -> Sukkubia ulubienica (atak dystansowy, większe kuszenie (hipnotyzuje)) / Sukkub bólu (atak dystansowy, atak łańcuchowy, ból (zmniejsza inicjatywę, ruch i atak zaatakowanych jednostek na 3 tury)
6. Piekielny rumak (szarża, aura strachu) -> Zmora (szarża, aura strachu) / Koszmarny rumak (niewidzialność aktywowana, aura strachu)
7. Czart (Czary: kula ognia, wrażliwość) -> Czarci lord (wyssanie życia, czary: kula ognia, wrażliwość, deszcz meteorów) / Mroczny czart (zatrucie, obniżanie obrony, aura strachu)
8. Diabeł (w stylu tego z HIII)(teleportacja) -> Arcydiabeł (teleportacja, przywołanie czartów, zmniejsza morale wrogów) / Arcydemon (w stylu tego z H4)(teleportacja, przywołanie lodowych demonów, zmniejsza szczęście wrogów)

specjalny: Pan demonów (na wzór diabła z HV)(atak dookoła, aura strachu, przywołanie rogatych demonów, przemiana wrogów w ogniste upiory (Ghost Ridery ale bez motoru i ubranka ze skóry ;P))
dodatkowy: ifrit (odporność na ogień, tarcza ognia)
strażnik: piekielny nadzorca (spory demon z toporem i tarczą)(obniża obronę wroga)


Permalink

No to niech i ja się zabawię...

Hellscream

1. Wieśniak (ludzki żołnierz, jest słabo uzbrojony, ubrany w skórzany kaftan)
1a. Chłop (ludzki żołnierz, lepiej uzbrojony od wieśniaka, ubrany w koszulę i skórzany pancerz, jest podatnikiem)

Wydawało mi się, że chłop to wieśniak. Te jednostki mają identyczną nazwę. Możę lepiej Chłop->Kułak?

Hellscream

4. Zbrojny (silny ludzki wojownik, ma dużą tarczę, kolczugę i długi miecz, może ogłuszyć wroga) i 4b. Strażnik (szybki półelfi wojownik, ma puklerz, miecz półtoraręczny i koszulkę kolczą, może ogłuszyć wroga, zawsze kontratakuje) i jeszcze 5. Zaklinacz (konny czarodziej ludzi, może użyć magii ognia i wody, jest uzbrojony w konstur)
5a. Czarownik (konny półelfi mag, może użyć magii ziemi i wody, jest uzbrojony w długi miecz oraz konstur

Wraz z ulepszeniem dochodzi do zmiany rasy?

nie, nie wiem jak będzie wyglądał ;

Słowem tworzysz puste jednostki, wymyślasz nazwy? Czy coś się za nimi kryje.

Filozofia

"Dobry nieludź to martwy nieludź"

To skąd się tam półelfy wzięły?

I nie wytrzymam...

Black Emper

posiedź trochę nad słownikiem

Przyganiał kocioł garnkowi...

Orzywieniec i żuca


Permalink

Tabris

No to niech i ja się zabawię...

Wydawało mi się, że chłop to wieśniak. Te jednostki mają identyczną nazwę. Możę lepiej Chłop->Kułak?

Źle Ci się wydawało :
chłop - drobny rolnik; dorosły mężczyzna; mąż;
wieśniak - pogardliwie mieszkaniec wsi;

Ale rację masz , że nazwy są co najmniej dziwne.


Permalink

Black Emper

Widzę że spodobała Wam sie zabawa ocenianie :)

1.Hellscrem-Ogólnie dobry projekt,dokładne opisy,poprawić nazwy 5+
2.Shadney-średni opis,kalka Heroes V, posiedź trochę nad słownikiem ( dowudca, twurca) 4
3.Cliford-to samo 4
4.Ptakuba-Prosiłbym o dokładniejszy i mniej burdelowaty (tak,ciebie cytuję) opis. 3
5.Marron-mało w tym logiki 2+
Nie będę sam siebie oceniał, gdyż to sprzeczne z moimi zasadami.

Konqer pisał żeby nie kopiować miast z innych części.Prawdopodobnie było to skierowane także do mnie.A gdyby wzbogacić miasta o jednostki z innych gier np.NWN?

[color=red]NEKROPOLIA[/color]
1.Szkielet->szkielet wojownik(atak i obrona)/szkielet łucznik
2.Ożywieniec ->zombie(obrona)/trupi golem(ruch)
4.Ghul->Ghul łupieżca(odradza się,ale po zniszczeniu całego oddziału)/Ghast(atak)
4.Wampir->wampir lord(atak)/Alip(odradza się,le nie jak w III, to potężny atut)
5.Czarny Rycerz->Czarny lord(atak i obrona)/Upadły paladyn(,,leczy'' nieumarłych)
6.Lisz->Arcylisz(atak)Lisz Yuan-Ti(rzuca proste czary)
7.Kościany Smok->Smok cienia(niemateralny,50% nietrafienia,75% nietrafienia z broni dystansowej)/Smok Zombie(obrona,hp)
8.Drakolisz(po zniszczeniu przez niego oddziału,wszyscy zmieniają się w szkielety)

1.Hellscrem-Najlepszy projekt że wszystkich.
2.Shadney-Ciut za bardzo podobny do Heroes 5.
3.Riptor-Dobry projekt, ale Tytani troche mają za słabe statystyki.
4.Ptakuba-Średni projekt.
5.Black Emper-Słaby projekt mój jest o wiele lepszy.
6.Cliford-Twoja głupota nie zna granic.

Permalink

Nie cytuj bez sensu
Marron mogła byś nieco bardziej łagodnie,wiem że moja wizja jest zła ale łagodniej mogła byś to zrobić!


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

@Marron:Być może mój projekt faktycznie jest beznadziejny,lecz nasuwa mi się na myśl iż rozwścieczyły Cię oceny innych,w tym moja I Cliforda.Cóż,mogę sie mylić,wszak jestem tylko liszem.Jednak moim skromnym zdaniem wizja Cliforda zbytnio nie odbiegała od reszty.
@Riptor:Projekt niezły, brakuje tylko świeżości o której wspominał Konqer. 4+/5-


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.03.2008, Ostatnio modyfikował: Black Emper

Permalink

Zakładam, iż mogę dodać własną koncepcję na zamek, prawda?

Dobra, a więc dodaje:

lv1: Ognik/ Błędny ognik {Demoniczny Ognik}[typowe mięso armatnie, czyli zwyczajna jednostka pierwszego poziomu]

lv2: Gog/ Magog {Rangog} [kto nie zna gog'ów? Otóż gogi(duża inicjatywa, mały atak, to samo z obroną, 10hp; są jednostką strzelającą, która na dodatek dobrze sobie radzi w walce wręcz, magogi w przciwieństwie do gog'ów ciskają kulami ognia, które zadają obrażenia na znacznym obszarze. Rangogi są alternatywnym gogów, nie strzelają, ale w zamian posiadają manę, co pozwala im na rzucanie czarów /magia zniszczenia/

lv3: Płomienny Golem/ Płomienna Bestia {Ogniowy Mech} Plomienne golemy-20hp istoty powstałe z ognia ożywionego przez Mistrzów. Płomienny Golem- brak specjalnych umiejętności. Płomienna Bestia- 28hp- umiejętności specialne nieograniczona ilość kontrataków. Ogniowe mechy-28hp, umiejętność spec. brak kontrataku przeciwnika.

lv4: Kapłanka Firreas'a/ Wyznawczyni Firreas'a {Pani ognia] [kapłanki Firreas'[a- strzelec i spellcaster, dość dobry atak i obrona, średnia inicjatywa,35 hp; Wyznawczyni Firreas'a naturalne ulepszenie, ma większy arsenał czarów oraz umiejętność wyssania czaru(potrafi wyssać korzystny czar działający na wrogą jednostkę i przekać ją na siebie, albo na inną sojuszniczą, natomist pani ognia- spellcaster, mroczny bicz- Pani ognia jest alternatywnym ulepszeniem Kapłanek, jednak w przeciwieństwie do niej nie jest jednostką strzelającą. Pani posiada mroczny bicz, który rzuca losowe zaklęcie magii mroku(ew. ognia), poza tym pani posiada nie zastąpioną xięgę magii, dzięki której może rzucać zaklęcia]

lv5: Ifryt/ Mirid {o'gn} [Ifryty- umiejętności spec. tarcza ognia, latanie- dobry(a) atak, obrona, szybkość, niemała inicjatywa, 55 hp. Mirid-70hp latanie, odporność na zaklęcia ognia, nieograniczony kontr.; O'gn-65hp, latanie, wir ognia- jednostka jest w stanie użyć wiru ognia i zadać poważne obrażenia wszystkim jednostkom sąsiadujących z o'gnem.

lv6: Salamndra/ Święta Salamandra {Dziecko Ognia} [Salmandry-dobry atak i obrona, inicjatywa 10, 75hp ; elitarne jednostki Źrodła, umiej. spec. szarża- potrafii stratować swoją ofiarę; Święta salmandra- szarża, odporność na czary ognia; Dziecko ognia zionięcie.]

lv7: Ognisty Ptak/ Fenix {Fenn} [ Ogniste ptaki- zionięcie, ognista tarcza; Fenix- zionięcie, ognista tarcza, odporność na magię ognia, odrodzenie; Fenn- ognista tarcza, odporność na czary ognia, odrodzenie, przywołanie Świętych Salamandr.

Bohater: Mistrz Ognia
Rasa: Stwory Ogniopochodzące :)
Bóstwo: Firreas
Kraina: Spring
Stolica: Spring's aley
Władca: Ynaf Czarnoksiężnik :D
Motto: "Ogień cię oczyszci"
Filozofia: "Nie ważne kim jesteś, my i tak cię dopadniemy"
Symbol: Wszystko związane z ogniem

@Wszystkie prawa zastrzeżone, kopiowanie poza teren Jaskini (w Jaskini zresztą też) bez zgody autora zabronione. Za złamanie praw autorskich, dopadnie cię kara boska i gniew ognia :p @

Ps: Jeśli w tekście powtórzyły się jakieś słowa i bardzo cię to drażni, to z góry przepraszam...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.03.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Dobra, mam taką koncepcję zamku (nazwy jeszcze mają tylko opisywać istoty, ładnie brzmiące wymyślę później):
Głębokie podziemia
1. Troglodyta (podobny do tego z MM7)/Troglodyta wojownik (z bronią, na kształt tego z H3)/Troglodyta szaman (rzuca proste zaklęcia)
Ogólnie mięso armatnie.
2. Skalne skoczki (istota potrafi skakać, kiedy przechodzi do obrony dostaje +50% punktów obrony)/Granitowe skoczki (potrafi skakać, może zmienić się w kamień na 3 rundy (niewrażliwość na obrażenia fizyczne), +50% do obrony w trybie obrony)/Kryształowy skoczek (istota bardzo droga, skacze, z bardzo wysokim HP, obroną i szybkością. Otrzymuje tylko 50% obrażeń od magii)
Twarde, drogie istoty. Doskonale nadają się do blokowania strzelców
3. Wielki pająk (zatrucie, szybki, wysoka inicjatywa)/Pająk zabójca (zatrucie, wzbudza strach (jak błękitne smoki w H3), szybki, wysoka inicjatywa)/Jeździec pająka (jaszczur na pająku, podwójny atak, zatrucie, trafienie krytyczne (15% szans na podwójne obrażenia), wysoka inicjatywa, w miarę szybki)
4. Bazyliszki (zamienia w kamień (jednostki sparaliżowane na 3 tury, ginie 10% oddziału))/Pradawny bazyliszek (zamienia w kamień (3 tury, ginie 20% oddziału))/Bazyliszek bojowy (wzbudza strach, zamienia w kamień (5 rund, ginie 10%), szybki, raczej wysoka inicjatywa)
5. Jaszczurzy szaman (rzuca silne zaklęcia, odporność na zdolności bazyliszka)/Jaszczurzy mag (rzuca silne zaklęcia, odporność na zdolności bazyliszka)/Jaszczurzy mag bitewny (rzuca zaklęcia, strzela, odporność na zdolności bazyliszka)
Raczej jednostki słabe.
6. Obserwator (strzela, 20% szans na niezwykłą właściwość, lata)/Obserwator mag (strzela, 10% szans na niezwykłą właściwość, rzuca zaklęcia, lata)/Złe oko (podobne do tego z H3, strzela, 30% szans na niezwykłą właściwość)
Obserwator.
Ogólnie beholdery są średnie w statach i drogie.
Niezwykła właściwość polega, że cel doświadcza losowego efektu z listy:
zamiana w kamień (3 rundy), obłęd (atakuje najbliższy oddział), 20% dodatkowych obrażeń od zimna/ognia/fizycznych, zaczyna uciekać, traci zdolność strzelania na 3 rundy, zostaje mu obniżona dowolna cecha (atak, inicjatywa, obrona, szybkość).
7. Tu nie mam pomysłu.


Permalink

A) czy nie za wczesnie na ten temat?
B) GDZIE SA MINOTAURY #%^*#)*$@#%!^+_()*@#$!!!????
C) wiekszosc miast udana tylko niektore opieraja sie na poprzednich czesciach lub w calosci na swiecie z D&D do ktorego heroes'i przeciez nie naleza ( niemowiac juz o problemach z wykupieniem praw do tego wszystkiego od wizards of the coast)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.03.2008, Ostatnio modyfikował: Mr Loli

Permalink

Oczywiście świat H5 jest tak bardzo oryginalny, że *censored*. Minotaury są niewolnikami mrocznych elfów (a ich skóra jest biała. Pewnie dlatego, że w ciemności łatwiej zauważyć coś ciemnego).


Permalink

No niestety... Jednakże HVI będzie odrębną grą, więc proponuję na 7 lvl właśnie minotaury. W M&M były naprawdę silne. Nic chyba nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć naprawdę "byczego" minotaura z budzącymi szacunek statami i umiejętnościami.


Permalink

Moja, acz podobna (nawet bardzo ;P dzięki za pomysł ze skalnymi skoczkami, mimo że u mnie to całkiem co innego ;P) do wizji Ghulka wizja...
(tym razem daję bez ulepszeń i umiejętności)
Lochu:

1. Troglodyta
2. Skałoskoczek (coś podobnego do chochlika z HIII ale brązowe i bez skrzydeł)
3. Meduza - podobna do tej z H4
4. Bazyliszek - z HIII
5. Minotaur
6. Obserwator
7. Wielki minotaur (trochę inny, bardziej "byczy" niż 5 poziom)
8. Żmij - podobny do tego z Bitwy o Śródziemie II, a więc nie żaden smok, bardziej ogromny robako-wąż
specjalny - Duch podziemi (coś w rodzaju połączenia żywego cienia ze skalnym golemem)
strażnik - minotaur z halabardą
dodatkowy - harpia


Permalink

Nie będę oceniał, gdyż boję się nadmiaru obiektywności :)

Forteca Chaosu (opis skrócony, w Wordzie zajmował stron 8)

1. Kultysta => Spowiednik/Heretyk
Kultyści to fanatycy uzbrojeni w noże. Spowiednicy mogą za pomocą swyc mocy umysłu ogłuszyć przeciwnika. Heretycy potrafią w miejsce murów otwierać Szczeliny Chaosu. Ogólnie słabi, ale szybcy i liczni.

2. Spaczniowy Chochlik => Spaczniowy Imp/Spaczniowy Gremlin
Spaczniowe Chochliki dorównują wielkością niedźwiedziom. Ich ukąszenia długo się jątrzą. Impy mają dodatkowo zęby jadowe i uciekają jak najdalej od zaatakowanego wroga. Gremliny potrafią naprawiać uszkodzone machiny. Ogólnie dość silne istoty, mają dobre zdolności.

3. Marine Chaosu => Gwardzista Sparka/Posłaniec Zagłady
Ci żołnierze Chaosu są uzbrojeni w boltery, ale sprawniej operują nożami. Gwardziści Sparka są uzbrojeni w karabiny plazmowe, świetnie radzą sobie w walce wręcz. Posłańcy Zagłady to specjaliści od ciężkich bolterów, mogą zasypać wroga gradem pocisków. Silne jednostki strzeleckie, z dużą liczbą pocisków i punktów wytrzymałości.

4. Berserker Khorna => Siewca Zarazy/Rozrywacz Slaanesha
Berserkerzy Khorna oddali się żądzy krwi. Atakują dwukrotnie, zadają większe obrażenia z każdym ciosem. Siewcy Zarazy to wyznawcy Nurgla, używają Spacznia do siania zarazy. Rozrywacze uderzają tak szybko, że wróg nie ma czasu się obronić. To szybkie jednostki, zdolne do związania wrogich strzelców walką na przeciągu 2 tur.

5. Czarownik Chaosu => Czarnoksiężnik Chaosu/Demonolog
Czarownicy używają mocy Spaczni do zniszczenia każdego wroga. Ich atak rani każdego wroga w jednej linii. Czarnoksiężnicy mogą spuścić grad meteorytów na przeciwnika. Ich pociski zamętu wybuchają na końcu swej "podróży". Demonolodzy skupiają się na demonicznym wsparciu, mogą też zakuć wrogów w łańcuchy męki. To silni, strzelający magowie, zdolni atakować całe grupy przeciwników.

6. Niszczyciel => Zdobywca/Raptor Zagłady
Niszczyciele ruszają do bitwy w potężnych pancerzach bojowych. Teleportując się po polu bitwy, dosłownie miażdżą wrogów. Zdobywcy mogą użyć swych dział laserowych do zniszczenia każdej bramy. Raptorzy Zagłady nakładają straszliwe klątwy Spaczni na każdego wroga, który był na tyle nierozważny, by wejść im w drogę. To silne, mobilne jednostki z bardzo dużą liczbą zdolności specjalnych.

7. Krwiopijec => Wielki Nieczysty/Pożeracz Dusz
Krwiopijec to olbrzymi demon, który żyje tylko dla swej żądzy krwi. Wielki Nieczysty roznosi najróżniejsze choroby. Pożeracze Dusz uciekają regenerować siły z każdym otrzymanym ciosem fizycznym. Te wielkie demony są dość mobilne (Krwiopijec ma skrzydła, Pożeracz nie jest do końca materialny), mogą wiele wytrzymać i zadają dość wysokie obrażenia.

Skończyłem


Permalink

Hellscream

Nie będę oceniał, gdyż boję się nadmiaru obiektywności

Ja nie będę nadmierne, ale i tak się bój...

Kultysta => Spowiednik/Heretyk

Spowiednik to raczej kapłan/ksiądz ew. pop. Z okultyzmem ma niewiele wspólnego.
Połączenie kompletnie nie pasuje.

Spaczniowe Chochliki dorównują wielkością niedźwiedziom

Skąd to 'spacznienie(?)'? Chocliki wielkości niedźwiedzi... Może jeszcze rusałki wielkości kobyły... Wybacz, ale Chochliki to z definicji niewielkie stworzonka.

Marine Chaosu => Gwardzista Sparka/Posłaniec Zagłady
Ci żołnierze Chaosu są uzbrojeni w boltery, ale sprawniej operują nożami. Gwardziści Sparka są uzbrojeni w karabiny plazmowe, świetnie radzą sobie w walce wręcz. Posłańcy Zagłady to specjaliści od ciężkich bolterów, mogą zasypać wroga gradem pocisków. Silne jednostki strzeleckie, z dużą liczbą pocisków i punktów wytrzymałości.

To jest do Heroes 6, czy do Warhammera 40 006? Ja sobie takich rzeczy nie wyobrażam i jest to zbyt... futurystyczne. Zwłaszcza, że wcześniej dawałeś miasta gdzie uzbrojenie stanowiły łuki i włócznie.

Berserker Khorna => Siewca Zarazy/Rozrywacz Slaanesha
Berserkerzy Khorna oddali się żądzy krwi. Atakują dwukrotnie, zadają większe obrażenia z każdym ciosem. Siewcy Zarazy to wyznawcy Nurgla, używają Spacznia do siania zarazy. Rozrywacze

Co to za nazwy? Skąd ten Khorn, kim był Slaanesh? Co to jest ta cała Spacznia? Jakiś artefakt?

6. Niszczyciel => Zdobywca/Raptor Zagłady
Niszczyciele ruszają do bitwy w potężnych pancerzach bojowych. Teleportując się po polu bitwy, dosłownie miażdżą wrogów. Zdobywcy mogą użyć swych dział laserowych do zniszczenia każdej bramy. Raptorzy Zagłady nakładają straszliwe klątwy Spaczni na każdego wroga, który był na tyle nierozważny, by wejść im w drogę. To silne, mobilne jednostki z bardzo dużą liczbą zdolności specjalnych.

Działa laserowe, i teleportacja. Kontynuacja sci-fi.

Wielki Nieczysty

Może Olbrzymi Brudny? Nie wiem skąd wymyślasz nazwy, ale przestań i przemyśl to. Są niedopracowane. Niejasne. I nie łącz gier. To nie buduje klimatu ani grywalności. Naprawdę

Skończyłem

Nie ma jak konstruktywna i męska decyzja. Pochwalam.
Jeśli chodzi o ocenę to 3-. Jeśli jednak ostatnia deklaracja jest prawdziwa to 4.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.03.2008, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink

Jeśli mogę podać swój pomysł:
1. 8 miast(Dziewiąte opisałem w Jaskiniowym Projekcie na Miasto)
2. W każdym 7 jednostek, do każdej ulepszenie
3. 19 jednostek neutralnych

No, to zaczynam:
Nazwa Miasta - Zamek
1. Pikinier(Człowiek w lekkiej zbroi i w hełmie, posiada włócznię z żelaznym grotem)
Atak 2, Obrona 4, Punkty życia 6, Szybkość 4, Obrażenia 1-2, Inicjatywa(W skali od 10 do 100)50
1+. Halabardier(Jak wyżej, z tym, że posiada halabardę)
Atak 3, Obrona 4, Punkty życia 6, Szybkość 5, Obrażenia 1-3, Inicjatywa 50
2. Łucznik(Człowiek w lekkiej skórzanej zbroi i z łukiem, przy pasie sztylet, na plecach kołczan)
Atak 5, Obrona 3, Punkty życia 10, Szybkość 4, Obrażenia 2-3, Inicjatywa 60, Strzały 12
2+. Kusznik (Jak wyżej, z tym, że posiada kuszę i metalową zbroję)
Atak 6, Obrona 4, Punkty życia 10, Szybkość 5, Obrażenia 2-3, Inicjatywa 60, Strzały 24, Specjalne: Podwójny strzał
3. Miecznik (Człowiek w metalowej zbroi, w hełmie i z małą tarczą, w ręku ma miecz długi)
Atak 6, Obrona 6, Punkty życia 22, Szybkość 5, Obrażenia 3-5, Inicjatywa 50
3+. Ciężkozbrojny (Człowiek w cięzkiej zbroi, z hełmem z przyłbicą, mała tarcza, miecz długi)
Atak 6, Obrona 8, Punkty życia 25, Szybkość 5, Obrażenia 3-5, Inicjatywa 50
4. Konny (Człowiek na koniu, w lekkiej zbroi, w ręce trzyma sejmitar)
Atak 8, Obrona 6, Punkty życia 30, Szybkość 8, Obrażenia 4-7, Inicjatywa 60, Specjalne: Szarża, Duża istota
4+. Kawalerzysta (Jak wyżej, z tym, że koń jest opancerzony, a człowiek trzyma tarczę)
Atak 8, Obrona 8, Punkty życia 30, Szybkość 12, Obrażenia 4-8, Inicjatywa 60, Specjalne: Szarża, Duża istota
5. Kapłan (Łysy człowiek w zbroi płytowej, w jednej ręce ma morgernsztern, w drugiej kulę energii)
Atak 11, Obrona 8, Punkty życia 45, Szybkość 5, Obrażenia 5-11, Inicjatywa 40, Strzały 6, Specjalne: Podwójne obrażenia dla nieumarłych, brak ograniczeń w walce wręcz
5+. Inkwizytor (Człowiek w tiarze z wizerunkiem boskiego oka, ze świetlistymi oczyma, w ręce trzyma buzdygan, w drugiej ręce kulę energii)
Atak 11, Obrona 10, Punkty życia 45, Szybkość 6, Obrażenia 7-13, Inicjatywa 40, Strzały 8, Specjalne: Potrójne obrażenia dla nieumarłych, brak ograniczeń w walce wręcz
6.Paladyn (Człowiek w najlepszej ludzkiej zbroi, z zakrytą twarzą, odsłaniającą tylko świetliste oczy, emanuje od niego święta aura, w ręce ma konsekrowany miecz długi)
Atak 14, Obrona 14, Punkty życia 100, Szybkość 5, Obrażenia 11-18, Inicjatywa 55, Specjalne: Odporność na magię śmierci
6+. Krzyżowiec (Jak wyżej, z tym, że posiada hełm z przyłbicą i pelerynę)
Atak 14, Obrona 16, Punkty życia 100, Szybkość 6, Obrażenia 12-20, Inicjtywa 55, Specjalne: Odporność na magię śmierci, podwójne obrażenia dla nieumarłych
7. Anioł (Humanoidalna istota z wielkimi pierzastymi skrzydłami i aureolą nad głową, w ręce trzyma miecz)
Atak 16, Obrona 14, Punkty życia 175, Szybkość 8, Obrażenia 25-45, Inicjatywa 50, Specjalne: Zwiększa morale o 1, duża istota, latanie
7+. Archanioł (Jak wyżej, z tym, że ma zbroję, płonący miecz i jeszcze bardziej świecącą aureolę)
Atak 18, Obrona 16, Punkty życia 250, Szybkość 15, Obrażenia 40-60, Inicjatywa 50, Specjalne: Zwiększa morale o 1, Płonący miecz, Wskrzesza raz w walce, duża istota, latanie

Resztę napiszę później...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.05.2008, Ostatnio modyfikował: Fergard

Permalink

oj oj oj za duzo w warhamera 40 000 i dawn of war sie gralo. moglbys chociaz nazwy zmienic.