Imperium

Behemoth`s Lair

Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs

Permalink
Mam pewien pomysł na nowe miasto:


Chaos:
To dziwaczna, pełna spaczonych i wynaturzonych stworzeń rasa ma jeden cel: Całkowicie podporządkować sobie wszystkie wymiary i wszechświaty, nie patrząc na cenę swojego planu. Mogą cechować się okrucieństwem, bezwględnością, i zwyczajną brutalnością. Potrafią nabić tuziny noworodków na rożen(jeden), upiec je, doprawić, zjeść, a potem żartować na ten temat. Wszystko dla swojego wypaczonego boga, Azjralosa, połączenia Krakena, Cmentarnego Golema i uprzejmego, ale okrutnego człowieka. Teraz te chore wynaturzenia chcą zniszczyć i całkowicie odmienić ten wymiar w Królestwo Azjralosa...

Tyle tytułem historii, teraz czas na konkrety:
Specjalna cecha: Całkowite zło( Czary oparte o złą destrukcję np. kula ognia nie robią krzywdy istotom z tego zamku, natomiast czary o dobrej destrukcji np. błyskawica zadają podwójne obrażenia wyżej wymienionym, złe jednostki nie obniżają morale w armii bohatera Chaosu(nawet nieumarli), a dobre jednostki zmniejszają morale dwukrotnie)
Specjalny budynek: Laboratorium( Dzięki temu budynkowi, można krzyżować różne jednostki, otrzymując inne, efekty są różne, słowem - rosyjska ruletka...


Jednostki(według poziomów) :
1. Wyznawca/Sługa - Ludzie, którzy dali się przeciągnąć na stronę Chaosu. Ich umysły zostały całkowicie zdominowane przez destrukcyjne działanie Azjralosa. Są oni przez to całkowicie oddani złu. Azjralos obdarza swych wyznawców częściową odpornością na magię. Słudzy są Wyznawcami, którzy zasłuzyli się w np. boju. Tych Azjralos obdarza świetną zbroją i jeszcze bardziej przeciąga ich na stronę Chaosu(Jeżeli to wogóle możliwe).
Statystyki: Atak 3/4, Obrona 1/2, Punkty życia 6/10, Szybkość 4/5, Obrażenia 1-3/1-3, Inicjatywa 50/50(W skali od 10 do 100), Specjalne: 20%/40% odporności na magię

2.Piekielny ogar/Ogar chaosu - Te dziwaczne, psopodobne istoty rodzą się w jednym celu - by zadawać ból i cierpienie. Posiadają one ogony zakończone żądłami w kształcie sztyletów. Ogary chaosu posiadają dwa ogony. Atak tych istot jest tak zaskakujący, że adwersarze nie potrafią odpowiedzieć na ich atak. Ogary chaosu nie są już tak zwinne, ale dzięki temu, że posiadają dwie ogony mogą zaatakować w szybkim tempie aż dwa razy.
Statystyki: Atak 5/6, Obrona 3/3, Punkty życia 14/14, Szybkość 8/12, Obrażenia 2-4/2-4, Inicjatywa 60/60, Specjalne: Brak kontrataku przeciwnika/Podwójny atak

3.Mutant/Chimera - Nikt nie wie, jakie chore umysły tworzą Mutanty i Chimery. Wiadomo jedno: Te dziwaczne, groteskowe istoty niejednego wojownika wysłały na wieczny spoczynek. Te dziwne istoty posiadają dziwaczną paszczę bez górnych zębów oraz dwa kolce na głowie. Chimery posiadają jeszcze dwie szypułki oczne i pazur zamiast jednej ręki. Te istoty są tak zmienne, jak najprawdziwsze kobiety: Nigdy nie wiadomo, czy będą one ziać ogniem, czy też miotać gromy.
Statystyki: Atak 7/7, Obrona 5/6, Punkty życia 22/25, Szybkość 5/6, Obrażenia 3-5/3-5, Liczba pocisków 8/12, Inicjatywa 70/70, Specjalne: Losowa cecha

4.Sobowtór/Doppelganger - Sobowtóry i Doppelgangerzy to istoty, które potrafią zmienić się we wszystko, co tylko sobie zamarzą. W naturalnej postaci Sobowtór posiada troje oczu i ciemną, połyskującą skórę. Doppelganger ma jedno oko więcej i paskowaną skórę. Istoty te reagują nieprawdopodobnie szybko i prawie zawsze działają pierwsze. W naturalnej postaci nie sposób ich zabić, ale żadne z wyżej wymienionych stworzeń nie pozostaje w naturalnej postaci dłużej niż minutę.
Statystyki: Atak ?, Obrona ?, Punkty życia ?, Szybkość ?, Obrażenia ?, Inicjatywa 95/100, Specjalne: Zmienia się w inne istoty

5.Czarożerca/Łamacz zaklęć - Czarożercy i łamacze zaklęć żywią nienawiść do magii wszelakiej, z wyjątkiem takiej, która magię rozprasza. Czarożerca posiada jedno oko i kolce na rękach. Łamacz zaklęć posiada trójkątną źrenicę oka, dłuszsze pazury i ma ciemniejszą skórę. Istoty te tak nienawidzą magii, że gdy zostają ranne, z ich krwi cieknie antymagia negująca zaklęcia niskich poziomów, a w przypadku łamaczy zaklęć wszystkich poziomów. Istoty te są naturalnie na magię odporne.
Statystyki: Atak 10/12, Obrona 10/12, Punkty życia 70/70, Szybkość 4/6, Obrażenia 7-10/10-12, Inicjatywa 40/40, Specjalne: Odporność na magię, Wydzielanie anty - magii/turbo anty - magii

6. Infernus/Inferius - Te przerażające golemy złożone z głazów/czaszek i absolutnego chaosu sieją zniszczenie, obojętne na wszystko. Infernusy to wielkich rozmiarów kamienne golemy otoczone ognistą powłoką. Inferiusy zaś (zwane też Cmentarnymi Golemami) posiadają nieodgadniony wyraz twarzy, ciało stworzone z czaszek, gigantyczny topór i małą kulę ognistą w pazurach. Oba te twory są całkowicie odporne na magię, a Inferiusy mogą raz dziennie zawołać do Azjralosa, by ten rzucił deszcz zagłady na wrogów.
Statystyki: Atak 14/18, Obrona 18/18, Punkty życia 120/120, Szybkość 4/4, Obrażenia 20-25/20-25, Inicjatywa 20/20, Specjalne: Maszyna, Odporność na magię, Ognistość/Raz dziennie: Armageddon

7.Straż Chaosu/Straż Zagłady - Te demonopodobne istoty są posłańcami Azjralosa i jego osobistymi sługami. Poza posiadłościa Azjralosa są generałami wojsk Chaosu i straszliwymi wojownikami. Są oni całkowicie odporni na magię i zależnie od kaprysów Azjralosa potrafią rzucać różnorodne czary. Strażnicy Zagłady posiadają także miecz, tak chaotyczny, jak Azjralos. Zmienia się on zależnie od kaprysu tego zdegenerowanego bożka.
Statystyki: Atak 17/20, Obrona 19/22, Punkty życia 150/250, Szybkość 7/9, Obrażenia 30-55/45-60, Inicjatywa 45/40, Specjalne: Odporność na magię, Rzuca losowe czary, Zmienny miecz(różne żywioły, koncepcje i typy broni) - Tylko Straż Zagłady

No... I to by było na tyle.
Permalink
według mnie to przegiełeś z tą odpornością na magie. i jeszcze z puszczaniem czarów przez prawie każdy poziom. ale jakby usunąć to co powiedziałem to było by bardzo dobrze. masz fantazje. Powodzenia!
Permalink
Tu mówi Martius, żeby nie było wątpliwości. :)

Fentrir

Chyba się nie poddamy?


Wiesz, ja bym powiedział co do joty to samo... kilka tygodni temu. Konkurs skończyłby się wczoraj, gdyby nie to, że organizatorzy mieli odrobinę litości. Ale czy kilka dni obsuwy zrobi JAKĄKOLWIEK różnicę? Nie. Kilka TYGODNI? Wtedy bym od razu popędzał do roboty. :P Ale tak?

Normalnie to bym się ot tak sobie nie poddał, ale w tym wypadku ciężko postąpić inaczej. Bo w końcu nie ma żadnych szans na zrobienie w kilka dni czegoś, co nie otrzymałoby etykietki "po łebkach" (a co za tym idzie - co przeszłoby przez sito organizatorów). Poza tym idzie to jeszcze w parze ze "zgodnością" między mieszkańcami Jaskinii Behemota. Kiedy się okaże, że tak, właśnie ten projekt będziemy rozwijać, na 100% pokaże się ktoś, kto będzie marudził, bo jemu nie pasuje. I wtedy weźmiemy inny, który też komuś nie będzie pasował. I tak ciągle... Mało tego, akurat taki tekst pisany jest w czasie, kiedy już nie ma już czasu na wybieranie czyjejś propozycji.

A jeszcze co do "naszego" projektu - to także moja wina, że nic z tego się nie posunęło do przodu, ponieważ nic nie zrobiłem w odpowiednim kierunku. Można to zwalić na brak czasu i pomysłów, ale...

Ogólnie mówiąc, róbcie, co chcecie. Ja się ostatecznie wypaliłem i raczej dalej udziału w tym projekcie nie wezmę. Wiemy jednak, na co należy zwrócić uwagę, kiedy weźmiemy udział w innym, podobnym konkursie. Rzekłem.
Permalink

Martius co sądzisz o powyższym projekcie?


Permalink

Szkielet - nie czytałem tego projektu całego, w pewnym momencie nawet dokładnie tego nie robiłem. No nie wiem, mogłoby to być ciekawe, choć mnie (subiektywnie) pomysł na frakcję Chaosu nie pasuje. Już mamy np. demony...

Ale jeśli nawet właśnie ten projekt, który zaprezentował Jaszczurzy Golem, będziecie rozwijać, to co z tego? W kilka dni nie da się dopracować czegoś, co potrzebuje tygodni.

I wybaczcie moje narzekanie, ale przestałem wierzyć w sukces "naszego" projektu.


Permalink

Martius

organizatorzy mieli odrobinę litości.

Dlatego właśnie pomyślałem że nie wszystko stracone. Mamy propozycje, wystarczy tylko wybrać tę jedną. Dlatego może od teraz, zgodnie z tym co mówił Thausael, wybierzemy jedną z propozycji. Po prostu, teraz będziemy tylko wpisywać który projekt sie najbardziej podoba, nie dlaczego, po prostu który - do 22 marca. Potem do wybranego projektu ustali się statystyki, poprawi się opis jednostek/historię oraz obmyśli się znak frakcji i motto (ewentualnie, poszuka się grafik dla jednostek). Potem zgłoszenie pracy.
Co wy na to?
PS: Jeśli czytasz ten post i zgadzasz się ze mną, wpisz która propozycja najbardziej Ci sie podoba...

EDIT:

Martius

przestałem wierzyć w sukces "naszego" projektu.

A ja mimo wszystko nie. Trzeba pamiętać, że wiara góry przenosi ;)
Pozdrawiam!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Mnie najbardziej podoba się pomysł Martiusa/Haav Gyra z tym wodnym miastem z Lewiatanami, syrenami itp. Dodatkowo mamy już parę obrazków;-)

Żeby nie być gołosłownym to też się włączę i pomogę w projekcie:

Na początek English Version + some pictures:-)

Creatures:

Level 1 - Fresh Drowned Man/ Drowned Man (wie ktoś może jak zwały się topielce w angielskiej wersji wiedźmina?) – it is the basic and the most numerous creature in the Abyss (Otchłań ma być nazwą zamku?) army. Drowned human victims are being revived in order to serve as a cannonfodder. Although their population rate is quite high they lack mobility and because of that their speed and initiative is low.
http://www.gaminator.pl/data/character/254/254.3.jpg

Level 2 – Tryton Crossbowman/Tryton Sharpshooter – these half humanoid half fish creatures are covered with fish shells and as the name suggests they can fire with their crossbows at a large distance with very sharp belts.

Level 3 – Tryton Warrior/Tryton Lord – larger Trytons are specially trained in order to fight in close combat with tridents. They are fierce and strong fighters and they can attack twice.
http://www.hellados.ru/img/pic/tryton.jpg

Level 4 – Mermaid/Shalassa Priestess – these half woman half fish creatures worship Shalassa Godess. They are able to cast spells  from the Summon Magic School. The can also cast the Haste spell. Although they are superior casters they lack physical strength and because of that they are easy to be killed.

Level 5 – Kraken – these sea monsters possess large tentacles and are able to destroy even the largests ships. They attack all adjacent enemies. Their speed is low but they possess a large amount of hit points.
http://www.lair2000.net/Mermaids_Retreat/Research/kraken.jpg

Level 6 – Naga/Ancient Naga –  from the very beginning Nagas were the servants of Shalassa. They possess six arms and can attack all adjacent enemies. Because of their harsh trening and the six arm attack Nagas counterenemies are not able to retaliate.
http://www.binkerville.com/yard/naga_finsm.jpg
http://www.talkingfox.com/images/art/naga.jpg

Level 7 – Leviatan - leviatans are the largests creatures that live in the sea. Their tooths are able to destroy even the thickest armour.
http://www.shelwin.com/e/serpents/Destruction_of_Leviathan%5B1%5D.png
http://www.elevenland.com/amano/images/tlaLeviathan.jpg


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 20.03.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Zdecydowanie morskie miasto- jest najbardziej klimatyczne i najbardziej z tych wszystkich miast pasuję mi do sagi Heroes...

Permalink

Tak. Morskie miasto tak jak mówi Ynaf jest najbardziej klimatyczne. Ale nie wszystko stracone przecież. Jak na konkurs się nie zdąży to można zrobić moda do Heroesa 5 z nowym zamkiem.


Permalink

Ilu mamy tu grafików 3D, by zrobili modele?
- ...
- Co nikt się nie zgłasza? Panowie, przecież to bardzo proste. Tylko chwileczkę robi się i wypuszczamy miasto w świat!


Permalink

Fentrir

Po prostu, teraz będziemy tylko wpisywać który projekt sie najbardziej podoba, nie dlaczego, po prostu który - do 22 marca.

OK, no to skoro wciąż nie rezygnujecie z tego projektu, to idę za większością. Projekt SR-a (czyli mojego brata, dla niekumatych ;)) jest chyba najbardziej wart dalszego rozwijania.

Szkielet

Jak na konkurs się nie zdąży to można zrobić moda do Heroesa 5 z nowym zamkiem.

Taaa... Tylko gdzie znajdziesz jakichś porządnych grafików 3D, i to takich, którzy wzięliby tę fuchę za darmo? No właśnie...

A co do projektu to niestety żadnych pomysłów na jego rozwinięcie nie mam. Bawcie się więc dobrze. ;)


Permalink

To nie do końca za darmo. Przecież będą grać z nowym zamkiem. Pomęczą się trochę a efekty będą niesamowite na całą skalę światową


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 21.03.2008, Ostatnio modyfikował: Szkielet

Permalink

Możecie mnie wyśmiać, ale mnie to nie interesi.

A może jednak stwórzmy miasta, takie jakie chcieliśmy i dołączmy do projektu "VCMI". Nikt za to nie dostanie po dupie ani nie zostanie zbanowany.

Taka jest moja koncepcja.


Permalink

Wiesz co poniektórzy tworzą tutaj miasta, bez oglądania się na resztę(nowe WoG itp).
Ale ten temat jest do świata z H5, więc tutaj VCMI nie gra roli.


Permalink

Ja bardzo chciałbym nowy zamek do Heroesa 5.


Permalink

Ja jestem za cieniutko poprawionym projektem Jaszczura. Projekt SR-a jest lepszy, ale ja jestem iście chaosyckim fanatykiem (za dużo Warhammera 40.000:)) Mam gdzieś nawet projekt Fortecy Chaosu, ale jest on dość nowoczesny. Znaczy wypełniony Marines Chaosu z karabinami plazomwymi oraz Zdobywcami z Gatlingami, działkami laserowymi, wyrzutniami rakiet i co im tam jeszcze jedna z chaosyckich Bozi dała :D. Niemniej, za najlepiej wykonany uważam projekt SR-a. Dorobić historię, symbole i statystyki tylko trzeba. Jak znajde czas to podrzucę tu coś.
[edit]
Szkielet, wiem że się nie nadaje. Jakby to było coś jak w Forge, ale to jest zbyt zaawansowana technologia.
Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.03.2008, Ostatnio modyfikował: Hellscream

Permalink

Żadne karabiny ,lasery. To pogarsza grę. Nowoczesność nie pasuje do Heroesa.


Permalink

Szkielet to był żart! Hell, od kiedy tak ci nowoczesność spodobała w chaosie? Moje wyobrażenie chaosu to magia, ogień, zagubienie i co tam jescze bozi dała... Masz rację pojekt SR'a jest najlepszy i uważam, że powinniśmy go rozwijać... Oczywiście nie mamy zbyt wiele czasu, dlatego musimy już zbierać to co mamy...

Permalink

Ynaf, to nie był żart. Do ciebie przemawia wizja magii, zniszczenia i demonów. Do mnie natomiast przemawia wizja czarnoksiężnika, który po wystrzeleniu iluś tam kul piekielnego ognia, wyjmie zza paska pistolet plazmowy i zacznie ostrzał. Twój demon ma pazury, kły, zieje ogniem i jest wredny. Mój ma zbroję, działko, a ogniem zieje by wypłoszyć wroga z okopanych pozycji. Jak mówiłem, Warhammer odmóżdza:)
Dobra, koniec offtopa. Miałem zrobić jakieś "cusie" do Otchłani, więc przedstawiam:

Rasa: Moroludzie
Symbol: Fala rozbijająca się o skalny brzeg
Bóstwo: Shallasa (nie wiem czy dobrze zapisałem)
Kraina: Naz'Jatar (Atlantyda była by zbyt banalna)
Stolica: Theu'Dorei
Motto: "Jesteśmy niczym morze, zmienni, okrutni i nieobliczalni"
Filozofia: "Naziemcy zepchnęli nas w ocean, teraz wezmiemy odwet z jego pomocy"

Ja wiem, że Nagi to strażniczki pokoju, ale morze kojarzy mi się z takim niespokojem, tajemnicą. Z czymś nieobliczalnym, czego tajemnic nigdy nie zgłebimy.
Pozdrawiam
PS
Wyszło tak filozoficznie, że chyba sobie do sygnaturki dam:)


Permalink

Widzę, że wszyscy popierają Morskie Miasto. Niech i tak będzie, ja również je popieram. Teraz trzeba ułożyć statystyki, obmyślić znak frakcji, ewentualnie poszukać grafik i chyba już wszystko gotowe. Czas mamy do 24 marca.
EDIT:
Myślałem trochę nad znakiem miasta, wymyśliłem coś takiego:
http://img176.imageshack.us/img176/6884/znakbezkolorupy4.png
A tu z kolorami:
http://img156.imageshack.us/img156/8986/znakzkoloremwg1.png
Co przedstawia znak? Otóż w okręgu znajduje się fala morska, obok fali mamy smoczą głowę. Fala symbolizuje morze, smocza głowa obok fali oznacza Shallasę (dobrze napisałem?) całość to znak morskiej frakcji.
Znak wykonałem sam w Paincie. Co o nim myślicie?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir