PAH3 - sezon 4
Wynik na pewno nie bedzie najlepszy, ale zly chyba tez nie jest.
Na poczatku nie robilem wogole sejwow, poniewaz mialem zamiar poznac najpierw troche mapke, ale gdy sie pokazalo ze calkiem niezle mi idzie, zaczalem zapisywac i pchac ten wozek dalej.
Najpierw zajalem slabo pilnowany Wieze Tytanow i obronilem ja. Pozniej sprawdzalem ktory z pozostalych zamkow zostal bez obstawy i atakowalem go. W ten sposob zajmowalem kolejno; Zywioly, Zamek, i Inferno.
Twierdzy zywiolakow nie udalo mi sie obronic i na koncu musialem powrocic w tamte strony by zakonczyc gre.
Do zdobywania zamkow wystarczaly 4 czarne smoki pod dowodztwem Mutare. Do obrony uzywalem pomocniczych bohaterow i armi wykupywanej.
Wyjatkiem byl Fiur, ktory jako bohater pomocniczy, szczegolnie sie zasluzyl, zdobywajac i utrzymujac Zamek.
Do przerzucania bohaterow i wojska urzywalem drogi wodnej, konkretnie wirow. Za ich pomoca mozna sie bylo dostac w poblize kazdego z zamkow.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.02.2008, Ostatnio modyfikował: Gwynbleidd
Wojrad /
Michael Moorcock
Tym razem nie sprawdzilem dobrze wszystkiego na mapie.
Poszlismy roznymi drogami, zobaczymy jak rozne beda wyniki.
PenTus /
Co mnie najbardziej dziwi w waszych wypowiedziach to fakt, iż w ogóle nie wspominacie o pewnym szczególe, wg mnie bardzo ważnym :P a mianowicie o fakcie, że w piramidzie (tej z golemami) był do wzięcia czar LOT - on praktycznie załatwiał wszystkie problemy :D
Przechodziłem mapę też wczoraj, co by wynik polepszyć, ale znajomi nie dali dokończyć działa - cóż w końcu sobota :D
Dagon /
Ja 3/4/5dnia(nie pamiętam dokładnie) - Czarodziejskiego a potem jak siarki starczyło to Kwasowe.
Ogólnie to porażka że tych wirów nie używałem :/
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.02.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon
Fentrir /
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.02.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir
Eru /
Pentacz /
4poziom gildii? cholera kiedy:D?
wiry? no tak ale do przerzucania woja? po co?
Komp takedzie klepał mutare ? cholera czym!:D
Ja to zrobiłem tak: spróbowałem na jakieś silne i na czarne smoki, czarnymi można było szybciej wyjść(coś 2-4dzień przerzut shaktim do mutare przy garnizonie) i miały lepszy dmg, a i tak potem się okazało, że nie giną. Po Enchanterach kościanego wyrzuciłem(bo nie było hirków na wzięcie) i mutare prosto (omijając obeliski itp) na inferno, na utopie(tu możliwe, że zrobiłem błąd ale była prawie po drodze... no i przed utopią łańcuszek z czarnymi i przynętami do mutare), stajnia, tower (tu niestety musiałem pójść kilka pól w bok ubić jednego hirka bo inaczej potem za nic nie mogłem wybronić miasta), conflux no i zamek. Wszystko szło bez problemu nawet na autowalce(pod koniec gdzieś strata z 1smok się zdarzyła)...
Mój błąd był taki, że trzeba było po oddaniu drugich smoków mutare, wykupić byle co, tzn 1-2droższe smoki albo coś takiego, byleby dało rade castlowi i iść wirami pobocznym. a ja próbowałem byki i bazyle sforsować więc było ciężko i w końcu mutare się przeszła... koniec chyba 1/3/4 :P
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.02.2008, Ostatnio modyfikował: Pentacz
Kastylia /
Wynik mocno taki sobie, ale grało się nawet miło.
Pentacz /
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.02.2008, Ostatnio modyfikował: Pentacz
Takeda /
Pentacz
Komp takedzie klepał mutare ? cholera czym!:D
Sorki Pentacz, ale nie jestem tak "genialny" jak ty i nie potrafię pokonać 3 czarnymi smokami dwutygodniowej armii, ba tygodniowej też nie potrafię.
Mapkę przechodziłem w sobotę od 16 do 21, wynik coś koło 40 dni aż, ale nie miałem czasu się przyłożyć, nawet nie ganiałem za bocznymi hirkami, w końcu po 6 dniach i tak odpadali :).
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 11.02.2008, Ostatnio modyfikował: Takeda
Emanet /
Z tymi 14 dniami to chyba jednak przesadziłeś :)
Pozdrawiam
Fentrir /
Grał już ktoś w Zwykłą z numerkiem 3?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.02.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir
Pentacz /
Takeda
...i nie potrafię pokonać 3 czarnymi smokami dwutygodniowej armii...
No nie mówię o genialności tylko mi te kompy pod mutare schodziły strasznie łatwo, inferno pod 4smokami (z portalu koniecznie jeden:P) a pozostali pod 7-8bez problemu nawet w 3tygu... a dostawa poszła na początku drugiego tyga w prawo akurat mutare szła w górę na tower.
Emanet
Z tymi 14 dniami to chyba jednak przesadziłeś :)
Ja zrobiłem chyba w 18 no to używając lotu i wirów chyba można było w 14...
Emanet /
Myślę, że jednak nie.
Żeby móc się nauczyć lotu, to musisz mieć:
- książkę czarów - tu tracisz jakieś dwa dni - pierwszy dzień - musisz wybudować gildię (2.500 złota + drewno i ruda) i kupić książkę (500 złota). Następny dzień tracisz na zbieranie kasy na czwartego smoka.
- mądrość na exp - co w zależności od wybranej ścieżki rozwoju może też wydłużyć czas.
No i przydała by się magia powietrza na exp. żeby mieć jako taki zasięg lotu.
A najlepsze będzie jak się okażę, że jednak ktoś to zrobił w te nieszczęsne 14 dni :)
niestety nie ja :(
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.02.2008, Ostatnio modyfikował: Emanet
Dagon /
Na początku wydawała mi się strasznie nie-zbalansowana jednak po pewnym czasie przekonałem się że nie miałem racji.
Z wyniku jestem zadowolony - niemniej jednak z mojej techniki spokojnie można jeszcze uciąć ok 2dni.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon
Fentrir /
Pytanie do tych co już ukończyli Dużą1 - czy waszym zdaniem da się tę mapkę przejść szybciej niż w 20 dni?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir
Robal /
Fentrir
Pytanie do tych co już ukończyli Dużą1 - czy waszym zdaniem da się tę mapkę przejść szybciej niż w 20 dni?
Jako bardzo średnio zaawansowany noob (inaczej nie umiałem się określić...) ukończyłem mapkę w "trochę" więcej niż 20 dni, ale myślę, że jak się zna mapę ze strony praktycznej to można osiągnąć wynik ok. 20 dni.