Imperium

Behemoth`s Lair

H6? - a czemu nie, czego oczekujesz po kolejnej grze?

Permalink
Ja oczekuję loga NWC na początku, a w Credits JvC. Jutro wypiszę moją listę życzeń.
Permalink
hehehe ach te wypowiedzi clifotd'a....
Co do H6 można by umieścić system doświadczenia potworów...
(Ale nie ten z WoG'a- ten to mnie po prostu *[CENZURA}*)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink
A ja od Ubi Softu pragnąłbym (oprócz tego, by zrobiło H6 NWC, a sami zostawili robotę w spokoju :P) porządnego edytora map. Żeby nie było jak w H4 tandety (włączyłem sobie u kolegi edytor, by zobaczyć, jak sprawy wyglądają, to nie mogłem się połapać co jest co), tylko podobny do tego z trójeczki. Pogrupowane z sensem (teren A, teren B, teren..., jednostki, bohaterowie, miasta, inne), a nie "a tu masz chłopczyku drzewka, a tu jak poszukasz dziesięć minut, to znajdziesz krzaczek". I jeszcze takie marzenie osoby lubującej w pisaniu eventów - żeby można było dodawać filmiki, tak jak przed misjami w kampaniach :)

Edir: A tak swoją drogą - jeśli rzeczywiście planują zrobić kolejny świat, to po prostu będzie to wołało o pomstę do nieba, a ja zamiast się tym przejmować, w dniu premiery odpaliłbym sobie po prostu jakąś fajną mapę w Heroes III i się nie przejmował :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.02.2008, Ostatnio modyfikował: Crux

Permalink

Caar Xoffek

Mam ogólnodostępne pytania do Tabrisa i Clifodta.
1)Czy nadal obstajecie za swoimi propozycjami jednostek i miast w kolejnej(?) części Herosów?


Nigdy nie przedstawiałem szczegółowych propozycji miast i jednostek. Ta ze strony 8 jej ironiczna.

Ptakuba

chociaż w zbroję specjalną smoka dałoby się zapewne ubrać)


Wyglądałoby to strasznie kiczowato.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 12.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink
_______________________________________________________________________________________________________
Wszystkie posty nie dotyczące rozmowy o HVI a zawierające za to "osobiste wycieczki" zostały wykasowane.
Kolejne takie posty niestety też będę musiał kasować:-(
Rozmawiajmy o HVI a nie kłóćmy się i prowokujmy.
_______________________________________________________________________________________________________

Mnie akurat smoki w zbroi nie przeszkadzają. Moim zdaniem wyglądają nawet fajnie, pod warunkiem iż nie wszystkie tą zbroję przywdzieją. Ale te polepszone mogłyby mieć zbroję....i może jeźdźca na grzbiecie?:-)
Z drugiej strony nie chciałbym aby w HVI aż tyle jednostek najwyższego poziomu to był smoki. Dwa zamki max :-) W poprzednich częściach trochę za dużo było tych smoków.
Permalink
Co byście powiedzieli na zamek Nocnych Elfów w H6?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2008, Ostatnio modyfikował: Sulia

Permalink

Clifotd

Co byś cie powiedzieli na zamek Nocnych Elfów to H6?


Jest zamek Dark Elfów w sumie. A nocne elfy i dark elfy to jedno i to samo (przynajmniej dla mnie):-)
Permalink

Tristan

Clifotd: Co byś cie powiedzieli na zamek Nocnych Elfów to H6?


Jest zamek Dark Elfów w sumie. A nocne elfy i dark elfy to jedno i to samo (przynajmniej dla mnie):-)



Jakbyś grał w Warcrafta to nie byłoby takie jasne...

Radziłbym skasować te trzy posty i po sprawie

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink

Clifotd

Co byś cie powiedzieli na zamek Nocnych Elfów to H6?



Nocne elfy to zły i całkowicie nierealny pomysł. 1) To rasa stworzona na potrzeby Warcrafta. Taurenów chyba być do H6 nie dał? 2) Mamy już rasę mrocznych elfów. Nocne to oczywiście coś zupełnie innego, ale po co mamy mnożyć rasy elfów? Zaraz odezwą się fani złotych i szarych.
Permalink
Grałem w warcrafta ale akurat nie to jest ważne:-)
Po prostu zamek night elfów nie ma szans w kolejnej części herosów ze względu na fakt iż za bardzo nawiązywał by do warcrafta. Nie mam pojęcia czy w jakiejś innej grze komputerowej występowały night elfy, ale moim zdaniem night elfy w HVI nie przejdą:-) Ale dark elfy już mogą się pojawić (pewnie nie jako zamek rasowy ale coś w stylu Lochu).
Zresztą w HVI obstawiałbym standardowe zamki jak w HV, może co najwyżej dodadzą "jaszczuroludzi" czyli Fortress z HIII.
Permalink

Tristan


Zresztą w HVI obstawiałbym standardowe zamki jak w HV, może co najwyżej dodadzą "jaszczuroludzi" czyli Fortress z HIII.



I na to właśnie liczę ;] I pewnie wróciłyby do gry nagi, być może nawet jako jednostki 7-mego poziomu? :P Bo pasowałyby imo do tego zamku.
Permalink
Ja oczekuje natomiast by wróciły Behemoty,bardzo je lubie i bardzo bym chciał żeby wróciły:)
Permalink

Clifotd

Ja oczekuje natomiast by wróciły Behemoty,bardzo je lubie i bardzo bym chciał żeby wróciły:)



O właśnie też chciałbym aby Behemoty wróciły :-)
Permalink

Tristan

Zresztą w HVI obstawiałbym standardowe zamki jak w HV, może co najwyżej dodadzą "jaszczuroludzi" czyli Fortress z HIII.



Dałoby to nam łącznie 9 zamków. Czy to nie za dużo? (wiem, jestem miastowym minimalistą)
A ponad to jak rozumiesz pojęcie zamku? Czy ściśle powiązane z jakimś terenem, jak w H5 i 3, czy też jak w H4. Czy miasta oparte na jakiejś kulturze (jak w H5 - Indyjska Akademia)?

Permalink
Szczerze mówiąc, nie zależy mi na wielkiej liczbie zamków. Natomiast, chciałbym, żeby podobnie jak w HIII zamki te były dopracowane, zbalansowane, ciekawe, aby ich poznawanie, i wybieranie ulubionego mogło trwać miesiącami:) Żeby każdy miał niesamowitą głębie, różne ścieżki rozwoju, aby można było w nich stosować mnogość taktyk:) Żeby każdy miał coś, czego żaden inny nie ma. Żeby były wyjątkowe.
Zastanawiałem się nad tym, na jakiej podstawie, zamki te miały być stworzone. Nachodzą mi na myśl dwa rozwiązania. Pierwsze, aby zamki były tworzone na podstawie kultur starożytnych, wszystkie miały swoje specyficzne stwory mitologiczne. To niestety by wykluczało typowe fantasy- zamki elfów, drowów, krasnoludów itp. Ale np zamek Egipski z wielkimi skorpionami, rydwanami itp. Lub Wikingowie- typowi barbarzyńcy, z plusami do poruszania się po wodzie, z lewiatanem jako ostatnia jednostka. Drugie rozwiązanie, standardowe- typowe fantastyczne miasta, z pomieszanymi stworkami z mitologii:P Czyli to wszystko, co mieliśmy w poprzednich herosach. Albo trzecia opcja, czyli zmieszanie dwóch poprzednich. Sam nie wie czego bym chciał:)
Ale dla najważniejsze w tym wszystkim jest to, co ująłem w pierwszym akapicie mojej wypowiedzi- głębia, i klimat.
Permalink
Ja osobiście oczekiwał bym od HoMM VI tylko 4 rzeczy :

- ciekawej fabuły
- alternatywnej ścieżki rozwoju dla każdej jednostki(pokłony dla TotE)
- dobre trybu multi
- miasta Gnolli :)
Permalink

Konqer

Clifotd

Co byś cie powiedzieli na zamek Nocnych Elfów to H6?



Nocne elfy to zły i całkowicie nierealny pomysł. 1) To rasa stworzona na potrzeby Warcrafta. Taurenów chyba być do H6 nie dał? 2) Mamy już rasę mrocznych elfów. Nocne to oczywiście coś zupełnie innego, ale po co mamy mnożyć rasy elfów? Zaraz odezwą się fani złotych i szarych.



Wiesz w starym świecie M&M znane były conajmniej 4 podrasy elfów. Te zwykłe, mroczne z Jadame, Lodowe z Vori i wspomniane w opisach artefaktów jasne/świetliste elfy które walczyły dawno temu z mrocznymi.

I ich zamek mógłbym widzieć w H6 jako nowość, ewentualnie coś ala elfy z Vori.
Permalink

Haav Gyr

Wiesz w starym świecie M&M znane były conajmniej 4 podrasy elfów. Te zwykłe, mroczne z Jadame, Lodowe z Vori i wspomniane w opisach artefaktów jasne/świetliste elfy które walczyły dawno temu z mrocznymi.


Haav - coś pomyliłeś.
Świetliste elfy (w oryginale "Light Elves"), to właśnie te "dobre" z Vori (nie były lodowymi), z AvLee czy skądinąd.
Te z Jadame były zwane mrocznymi - "Dark Elves" (możliwe, że żyły też gdzie indziej).
W MM nie było na szczęście głupot z podrasami z D&D - leśne, słoneczne, księżycowe, dziki, wysokie, skrzydlate czy tęczowe ;P elfy.
Permalink
...ja mysle ze w nowym HoMM powinno byc o wiele wiecej rodzajow miast aby gra sie nie znudzila i pozwalala grac roznymi taktykami...