Jarmark czasu
Ghulk /
By się z własną pieśnią zmierzyć."
http://heroes.net.pl/wog_old/lokacje/lokacje2.php
Cytat z linku:
Ten nowy obiekt pozwala każdemu odwiedzającemu Bohaterowi, za pomocą specjalnych technik medytacyjnych, zapomnieć jedną ze swoich umiejętności. Odtąd bohater ma jedno wolne miejsce na naukę nowych zręczności. Koszt technik medytacyjnych wynosi 2000 sztuk złota. Można zapomnieć tylko jedną umiejętność dziennie - proces ten zabiera wówczas 500 punktów ruchu w tym dniu.
I u innych:
http://www.wog.acidcave.net/stuff.php
Cytat z ostatniego linka:
Obiekt 'jarmark czasu' ('market of time') nie został wcale wprowadzony w WoG. Pojawia się już w zwykłej wersji H3 RoE choć tylko na jednej mapie (Zima Tytanów). W samej grze nie miał żadnego zastosowania (był 'pusty'), ponieważ najprawdopodobniej wycofano go w ostatniej chwili. Podobno miał służyć jako zwykły 'czarny rynek', na którym można było kupować artefakty, ale obiekt miał się przemieszczać w czasie i przestrzeni raz pojawiając się w jednej części mapy, a raz w drugiej. WoG Team wykorzystał istniejące w grze grafiki i stworzył nowe zastosowanie dla tego obiektu.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.01.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
Jaskier /
Haav Gyr /
Widze że musze zamiast linków, do których ludziom nie chce się wejść, pakować całe tony tekstu z opisem pochodzącym z tych linków.
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.01.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
Innos /
Jarmark Czasu był już w Sod, a dokładniej w jednej z map ze scenariusza, tylko nie pamiętam w jakiej...
Avonu /
Jak już bawisz się w archeologa, to przynajmniej przeczytaj posty w tematach.
Pipiru piru piru pipiru pi!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.05.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu
Kalidor /
Jarmark Czasu jest na mapie "Zima Tytanów" na południowo-wschodnim terenie trawiastym. Tyle że ile razy grałem (w RoE, AB, SoD) zawsze był to obiekt nieaktywny (tj stojący konik się pojawiał ale po najechaniu nic się nie działo). W edytorze można sobie kopiować na inne mapy w do woli
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.05.2011, Ostatnio modyfikował: Kalidor