PAH3, sezon 3
Bedziesz brał udział w turnieju?
- Tak
- Nie - ta opcje jest bo musi być, zaznaczenie jej będę uważał za objaw zidiocenia :P
Eru /
Z 200% dostałem już sejwa, więc raczej wszystko jest w porządku
Najlepiej by było jakbyś napisał jaki konkretnie błąd Ci wyskakuje.
- Teraz mam wiedze, wladze i szacunek, i jestem... niewolnikiem.
Hrabia Rödrück
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.11.2007, Ostatnio modyfikował: Hrabia Rodruck
Eru /
- Teraz mam wiedze, wladze i szacunek, i jestem... niewolnikiem.
Hrabia Rödrück
MiB /
Zgłoszenie odebrane i przekazane dalej. Prace trwają.
Pozdrawiam
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.
Nie wiem, czy wogole skoncze duza_2. zaczynalem juz 4 razy, czas mam taki, ze jak na mnie to pobijam wszystkie rekordy i ciagle przegrywam. Normalnie boje sie, ze wogole nie przejde mapy, nie mowiac wogole o sensownym wyniku.
Jak ktos ma identyczny problem, to moze poczuje sie teraz lepiej. :)
- Teraz mam wiedze, wladze i szacunek, i jestem... niewolnikiem.
Hrabia Rödrück
Wojrad /
Michael Moorcock
Radclif /
Jak ktoś ma jakieś szczegółowe pytania, to postaram się odpowiedzieć w miare możliwości.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2007, Ostatnio modyfikował: Radclif
Emil /
Strategie wybrałem nieco inną. 2 herosami poprzyłączałem troche jednostek, z zamku wziąłem pierwsze dwa lvle i ruszyłem przez anioły. Na terenie niebieskiego dołączyłem lizardy i bodajże kuszników, 13 dnia wzięty został niebieski, po czym ruszyłem z jedną populacją i tym co zostało na hydry. Niestety straty były nieco za duże i z atakiem na siedzącego w zamku czerwonego musiałem poczekać 2-3 dni do populacji. Potem sznurek z armią i atak. Kilka dni zeszło na ganianie za ochłapami armii, przez co wynik właśnie taki.
Co do ostatnich dwóch mapek: robie co mogę, ale mam poważne kłopoty by uzyskać zadowalające wyniki :/
PenTus /
PS. czy wiadomo coś o następnym PAHu, bo rozumiem, że sędziego mamy raz, że dobrego, a dwa, że chętnego i chyba wszystko zależy od nas, graczy?
Pozdrawiam
PT
Eru /
quote
sędziego mamy raz, że dobrego
nie podlizuj się, i tak nie naciągnę Ci wyników :P
Co do następnego turnieju - moim zdaniem nie ma sensu żeby podczas świąt turniej był w trakcie, ludzie mają ciekawsze zajęcia niż granie w H3. Z kolei w ciągu pierwszych dwóch tygodni stycznia mam nadzieję być bardzo zajęty, więc następny turniej mógłby się zacząć w trzeci weekend stycznia, jeżeli będzie taka chęć uczestników.
Makpl /
czy mógłbyś nagrać frapsem jak przechodzisz 5 mapkę w 14 dni.
Nie jestem złym graczem w herosa , gram bez problemu na 200 % i ładne parę lat. Ale chciałbym zobaczyć jak tego dokonałeś bo z opisu za bardzo nie rozumiem.
Szacunek za te 14 dni.
Eru
(...) jeżeli będzie taka chęć uczestników.
W kolejnej edycji z przyjemnością wezmę udział. Teraz niestety nie moglem wziąć udziału z powodu chronicznego braku czasu.
1.
2. "Mam pewne opory nazywać Cię Zagubionym" - Tarnum
3. Na mych stopach dojdę wszędzie.
4. Avatara dedykuję Vandergahastowi.
Wrocław:
5. Namiś uważa, że jestem przystojny i seksowny.
6. PANYIWENGKARDUNU
7. Dziedzic!
Eru /
Emil /
Radclif /
1. Na początku każdego dnia jak równiez przed każda bitwą dobrze jest zapisać grę, żeby nie zaczynać wszystkiego od początku jak coś pójdzie nie tak lub jak trzeba będzie sprawdzic inna koncepcję.
2. Na głównego bohatera trzeba wybrać takiego, który jak najszybciej zdobędzie kluczowe umiejetności konieczne do najszybszego przejścia mapy (zależnie od mapy mogą to być umiejetności bitewne, ważne czary, prawie na pewno logistyka, magia powietrza).
3. Na końcu dnia zostawiamy głównemu bohaterowi najszybsze jednostki, żeby mu zwiekszyć zasięg, w tym celu kupujemy kilku bohaterów którzy spełniać mogą różne role np zbierać kasę, dostarczać wojsko, rozwalać przeciwników, odwiedzać namioty itp. bo główny nie ma na to czasu. Czasami głównym trzeba przekazać wojsko i artefakty inemu bohaterowi, czyniąc tego głównym.
4. Zamku startowego nie rozwijamy, zabieramy wojsko pczątkowe oraz te od bohaterów kupionych w tawernie bazując na tym, że skorzystamy z wojska, które kupimy w zamku rozbudowanym przez przeciwnika, oraz że coś się przyłączy po drodze (są jeszcze obozy uchodźców i siedliska wolnostojące na mapie).
5. Co do bitwy, to wiadomo, zastawiamy strzelców, a wolne sloty wypełniamy po 1 szt jakiejś słabej jednostki, ale w miarę szybkiej, tak żeby najpierw nią zaatakować, a potem głównymi siłami obniżając straty zadawane przez kontratak. Bardzo przydatna jest tu taktyka (szczególnie jak atakujemy strzelców), łucznictwo, atak i płatnerz.
6. Nic jednak nie zastąpi doświadczenia, jakie się zdobędzie samemu. Ciągle jest coś do poprawienia. Dlatego ta gra chyba nigdy mi sie nie znudzi :-)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2007, Ostatnio modyfikował: Radclif
O! super poradnik Radclif. Juz widze swoj duzy blad, czyli zawsze rozwijam zamek i bazuje na dowozeniu wlasnych jednostek. Potem czesto sie blokuje, bo notorycznie brakuje mi kasy.
- Teraz mam wiedze, wladze i szacunek, i jestem... niewolnikiem.
Hrabia Rödrück
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2007, Ostatnio modyfikował: Hrabia Rodruck