Imperium

Behemoth`s Lair

Extremalna wiedza o Heroes of Might and Magic III

Permalink

Haav Gyr - pytanie 13 poprawnie. Te artefakty dzialaja nawet bez wyuczonej resystancji.


Permalink

Siny

[quote:eafceb0cbf]24.Jaka jest różnica, gdy my nosimy orb of vulnerability(kula niewrażliwości), a gdy nosi ją przeciwnik?

jest roznica i to znaczaca, jak ty masz orba to tylko ty mozesz rzucac czary na smoki a przeciwnik nie moze.
wiedza praktyczna:
mam orba rzucam blinda na smoki, przeciwnik nie ma orba i nie moze ich niczym odczarowac

to moze mala aktualka zeby bardziej rozjasnic
Jeśli my nosimy kulę to wszystkie czary działają na jednostki nasze i przeciwnika wcześniej na nie odporne ale gdy tę kulę nosi przeciwnik to my na nasze jednostki nie rzucimy żadnych czarów na które nasze jednostki są zawsze odporne tylko dispel(odczarowanie) - ma to minimalną zaletę bo np. gdy my rzucimy armagedon- to nasze jednostki odporne na armagedon(np.czarne smoki) są nadal odporne, a jednostki przeciwnika nie są i z kolei jego czarne smoki oberwą.


Permalink

Chciałbym dodać kolejne pytanie do zestawu:

53. Ile kompletów Zbroi Przeklętego i Płaszcza Króla Nieumarłych można przenosić do kolejnych scenariuszy?

Permalink

Pytanie 8.
Można gryfy oślepiać.
Pytanie 7.
Death stare - nie działa na umarlaki(czyli jednostki z Nekropoli), oraz żywiołaki(5), Golemy(ale 3, krzyształowy smok już nie) oraz Gargulec.
Pytanie 14.
Bez umiejętności te artefakty są nieprzydatne.
Pytanie 17.
Morale minotaurów będzie neutralne, jeśli mamy ujemne morale to ten artefakt nie wpłynie na to.
Pytanie 23.
1 Tura.


Permalink

Haav Gyr - pytanie 8 poprawnie
pytanie 7 poprawnie chociaz zapomniales o mumi
pytanie 14 poprawnie
pytanie 17 poprawnie ale nie odpowedziales na druga czesc tego pytania zwiazana z noszeniem Spirit of Oppression oraz rzucaniem czaru sorrow
pytanie 23 zwiazane z berserk zle


Permalink

Siny

ja mam dla ciebie extremalne pytanie:

Ile jest artow, ktore nie pozwalają rzucic czar blind na nasze jednostki?

jak ktos poda dobra odpowiedz to chyle czola.

Więc tymi artefaktami są:
Power of the Dragon Father, Orb of Inhibition, Pendant of the Second Sight
i jeszcze jeden artefakt.


Permalink

Jak nie jedną turę, to aż do "wyładowania" się jednostki..chehie..
Tak więc, aż dojdzie to kiegokolwiek obiektu, ki może zaatakować.


Permalink

Grunthor

[quote:b43f648672="Siny"]ja mam dla ciebie extremalne pytanie:

Ile jest artow, ktore nie pozwalają rzucic czar blind na nasze jednostki?

jak ktos poda dobra odpowiedz to chyle czola.

Więc tymi artefaktami są:
Power of the Dragon Father, Orb of Inhibition, Pendant of the Second Sight
i jeszcze jeden artefakt.[/quote:b43f648672]

odpowiedz dobra ale nie konkretna, brakuje nazwy ostatniego artu

co do dyplomacji to mialem racje na exp dyplomacji 6 poziom wystarczy zeby uzyskac nagrode w bibliotece. oczywiscie pelna odpowiedz jest ze od 4 poziomu juz mozna :)


Permalink

Eon pytanie 23 o berserku poprawnie.

Zauwazcie ze na pierwszej stronie zamieszczam prawidlowe odpowiedzi pod pytaniami wiec nie ma juz problemu ze sledzeniem kto na co odpowiedzial.


Permalink

31.Gdy posiadamy eagle eye to czy możemy się nauczyć czarów rzucanych przez jednostki takie jak feary dragon, enchanters, genies?

Nie, bo eagle eye pozwala na nauke czarów urzywanych przez herosów.

A mi się wydaje, że można się nauczyć :lol: TT


Permalink

15.Czy noszenie artefaktów zwiększających eagle eye(sokoli wzrok) coś daje gdy nie mamy go wyuczonego?

Daje to, że mamy zapchane miejsce - czyli nie daje nic dobrego :lol:

16.A co ze zwiększeniem pola widzenia gdy nie mamy wyuczonego scouting(pole widzenia)?

Zarówno teleskop jak i luneta zwiększają pole widzenia bez wyuczonego scoutingu.


Permalink

Smith pytanie 31 prawidlowo
tse tse 15 oraz 16 prawidlowo
Cos mala frekfencja na moim forum. Polecam pytanie 36 o harpiach i drzewach jest ciekawe.


Permalink

Grunthor

Cos mala frekfencja na moim forum.

nie ma to jak używanie słów, których się nie rozumie...


Permalink

Mam nowe pytania co do tego tematu:

1. Jeśli byśmy odwiedzili wszystkie miejsca na planszy, które podnoszą nam morale i szczeście to ile wynosiłby współczynnik morale+ i ile szczęście+ (pytanie tyczy się SoD)
:idea: Należy wziąć pod uwage najlepsze "przypadki" :idea:
:idea: Nie wliczamy umiejętności ani artefaktów :idea:

2. Z ilu puzzli składa się układanka w każdym zamku?


Permalink

Nie wiem czy dobrze do końca, ale strzelam...

32. Nie, nie da się. Za każdym razem będzie uruchamiana tarcza ognia, a ta przy maksymalnej odporności nie zada nam żadnych obrażeń.


Permalink

Do Ghost :
pytanie 32 tylko pierwsza czesc poprawine ale niech bedzie, tak wiec tarczy ognia nie da sie zrezystowac, rezystancja nie ma na nią wpływu.


Permalink

dopowiadam na pytanie 55(Dragonthan)

Lake of the Scarlet Swan +2 Luck
Fountain of Fortune -1 to +3 Luck
Faerie Ring +1 Luck
Mermaids +1 Luck
Rally Flag +1 Luck, +1 Morale
Idol of Fortune +1 Luck i Morale w dzień 7, +1 Luck lub +1 Morale w pozostałe dni
Fountain of Youth +1 Morale
Oasis +1 Morale
Watering Hole +1 Morale
Buoy +1 morale
Temple +1 Morale until next battle, +2 Morale dnia 7

Z obiektów na planszy można uzyskać +9 Luck oraz +8 Morale

Poza tym mamy możliwość zwiększyć Morale i Luck budując w zamkach:
Brotherhood of the sword +2 morale podczas obrony
Fountain of fortune +2 luck podczas obrony
Colossus +2 morale dla sprzymierzonych herosów
Spirit Guardian +2 luck dla sprzymierzonych herosów

Poza tym istnieją specjalne pola:
Clover Field +2 Luck dla jednostek Neutral
Evil Fog +1 Morale dla jednostek Evil, Good troops -1 Morale.
Holy Ground +1 Morale dla jednostek Good, Evil troops -1 Morale.


Permalink

Odp. na pytanie 49, znowu myślenie logiczne:

Wszystko zależy od szybkości jednostki. Jeśli zginie najwolniejszy oddział na polu bitwu, a następnie zostanie wskrzeszony, będzie czekał w kolejce na ruch. Czyli np: Archanioł, Pikinier i Kawalerzysta. Pikinier ginie, Archanioł wskrzesza Pikiniera, Kawalerzysta się rusza, i następuje tura Pikiniera.

EDIT: Działa to identycznie, Grunthorze, w opisanym przez ciebie przypadku.


Permalink

Ghost to co napisałeś to się zgadza tyle, że nie jest to odpowiedż, którą chciałem uzyskać w pytaniu 49, gdzyż w nim należy rozpatrzyć jednostkę która wykonała ruch następnie została zabita i w następnej rundzie wskrzeszona.


Permalink

Grunthor pytanie 55 --> odpowiedź poprawna