Imperium

Behemoth`s Lair

Miasta

Permalink

Oto lista zamków które najbardziej lubie:
1.Lochy
2.Castle
3.Forteca
4.Cytadela
5.Bastion
6.Twierdza
7.Inferno
8.Nekropolia
9.Wrota Żywiołow

Permalink

mam pytanko mozna gdzies sciagnac nowe zamki do heroes 3 MM, AB lub SoD??

Permalink

Nie ma na razie żadnych nowych zamków:P


Permalink

Kombinują tylko z The Forge, ale nie wiem czy im wyjdzie. Widziałem też projekt z zamkiem "pustynnym"- jakieś takie wschodnie, południowe, głupie klimaty. Dziękuję bardzo.

Jak już robić- to z porządnym pomyslem. Nie krytykuję nikogo, bo jeszcze zerżnięcie tego pierwszego rozumiem. Gdy większość klnęła na 3DO, paru się ekscytowało, że będą robociki. OK. Niech sobie zrobią. Natomiast to mi się wydaje yyy... Nie chcę twórców obrażać, ale trochę no... zbyt banalne.

Permalink

Ja kocham Twierdzę bo tam można zrobic 7 poziom w 4 dni ;-)
a tak serio to uwielbiam Bastion... te pegazy, elfy, smoki jednorożce... super!!
poza tym to jest mocny zamek z dobrymi budynkami i stworzeniami

Permalink

Z Forge to nie zerżnięcie, ten zamek miał się pojawić, istnieje obrazek z widokiem miasta, paru jednostek i concept-arty. Po prostu przygotowanie jednostek zajmuje trochę czasu i robią to fani w wolnym czasie a nie programiści którym za to płacą :] Z zamków jest jeszcze Grove, który prezentuje się całkiem ładnie, i ten projekt co miał powstawać we współpracy z nami a ostatecznie będzie robiony z kimś innym. Chociaż jednostki na ich stronce mi się nie podobają. A najwięcej chyba wiedzą Ziel z Acidem


Permalink

W najbliższym czasie jakiś szczególby przewrót w sprawie Forge się nie szykuje. Grafiki jednostek są. Budynków też. Większość od strony graficznej jest zrobiona, choć nie wszystko.

Więcej na tutejszym forum WoG

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.05.2007, Ostatnio modyfikował: Zielevitz

Permalink

Bynajmniej jest jeszcze kilka pojektów nowych miast, oprócz Grove, Bastionu i Forge. W tym projekt o nazwie Two Islands:) - który też jest "bliski" ukończenia, a zawiera aż 2 nowe miasta Piracką Regnę oraz mroźnie Vori.


Permalink

Tak, ale te jednostki z TI są paskudne, widziałeś hippokampa? Ja się zazwyczaj nie czepiam, bo wiem jak to trudno zrobić, ale Regna to praktycznie wyłącznie piraci, a w każdym razie ludzie z różnymi dodatkami, Vori się trochę różnią, ale chociaż nad nazwami by sie przydało popracować, Firnowy Berserker brzmi tragicznie :/ No i nie czaję czemu jest wąż morski, a nie ma żółwia. Ale to już lekki offtop


Permalink

Moimi najleprzymi zamkmi są Lochy i Nekropolia!
W Lochach potężne jednostki no i w Nekropoli Nekromancja!!


Permalink

Van- przecież mówię, że to był pomysł 3DO. Mnie on się zresztą nie podobał :P

A, Zielevitz, piszę do gry.ija.pl (sorry za reklamę :P) i w moim artykule o Forge zrobiłem Wam małą reklamę ;)
http://www.gry.ija.pl/special/theforge/

Co do Two Islands to... ja się nie piszę. Szkoda mi tych starych miast. Po prostu.

Ech. Edit: Sprecyzuję dokładnie poprzednia wypowiedź:
Gdy większość (fani H3) klnęła na 3DO, paru się ekscytowało, że będą robociki (to ci, którzy byli za Forge). OK. Niech sobie zrobią(to o twórcach Forgetown Project). Natomiast to mi się wydaje yyy... Nie chcę twórców (3DO!) obrażać, ale trochę no... zbyt banalne.

Teraz jasne? :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.05.2007, Ostatnio modyfikował: Crux

Permalink

Jak myślicie, jakim zamkiem najlepiej zagrać na mapie XXL?? Ostatnio próbowałem twierdzą ale jednak za słabe jednostki na tak dużą mapkę!!


Permalink

Ja bardzo lubię Bastion.
Zamek raczej średni - dość słabowite Jednorożce i Pegazy, Enty i Krasnale, których zazwyczaj nie zabieram (genialna obrona zamku, ale w walce na otwartej przestrzeni/zdobywaniu zamku jak dla mnie nieprzydatne), całkiem mocni Centaurzy i Złote smoki.
Do Elfów mam mieszane uczucie - mocny atak, ale kiepska obrona i mało życia.

Sam zamek należy do najtańszych (o ile nie jest najtańszy), do tego całkiem ciekawe budynki specjalne (urodziska Krasnali i Entów oraz Skarbiec. Fontanna i Staw również są ciekawe, ale IMO zbyt drogie).

Pozdrawiam


Permalink

Bastion fajny jest, szczegolnie dzieki centurom.
Już w 1 dniu można mieć fajną armię, poza tym nie trzeba budować krasnali do dalszej rozbudowy i dzięki temu w 1 tygodniu ma się sporo wylęgarni.
Elfy świetne przeciwko 2 graczowi, bo żadna jednostka nie ma takiej siły rażenia i szybkości, pegazy również super, oprócz much z cytadeli żadna jednostka jej nie prześcignie. Można blokować obcych łuczników lub obstawiać swoich.
Koniki w miare łatwo dostępne i solidne, enty i krasnle bezużyteczne, wręcz szkoda na nie kasy, chyba że się ma mass haste.

Tańszym zamkiem jest na pewno cytadela, jednak słabe lvl 1-2 powodują, że cięzki jest etap początkowy.

Barbarian jest super na mapkach gotowych i na niższych poziomach trudności.

Zdecydowanie najgorsze miasta to Inferno i Tower, totalne nieporozumienie w każdych obiektywnych warunkach.

Permalink

@OrkWarrior: Tower nie jest taki zły, tak jak Inferno, tylko trzeba wiedzieć jak grać tymi zamkami. Ogólnie to zapraszam do dyskusji o najgorszych jednostkach :)

Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.06.2007, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

W podstawie najgorszy był Fortress(Cytadela), dopiero później wzmocnili Jaszczura i Ważke;P
A w obiektywnych warunkach to każdy dobry gracz, wygra każdym zamkiem. Zwłaszcza Tower czy Inferno;)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.06.2007, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Tower to moje ulubione miasto... Magia, calkiem wytrzymale jednostki...
-najwięcej czarów - możliwość posiadania dwóch czarów 5 poziomu to naprawde swietna rzecz... Wydaje mi sie, ze gildia jest nastawiona na magie powietrza (ach ten łańcuch piorunów - trafia mi się co drugim razem :P).
-gremliny - przewaga na początku, podbijanie kopalnii bez więkrzych strat...
-gargulce - może nie są za dobre, ale co by o nich nie powiedzieć, latają i są wytrzymale... Chociaż mogłyby być szybsze albo tańsze, wg mnie najsłabsza jednostka zamku...
-golemy - wielu graczy uważa je za słabe "bo wolne", ale... Wg mnie są świetne w defensywie - np. w obronie zamku. Łucznikiem nie zabijesz, bo mur, magią nie, bo odoporne, wręcz tez trudno bo wytrzymałe :). Dobre jako zapora...
Dalej to cud - miód - hulaj dusza - piekła nie ma!
Magowie - świetnie strzelają, równie mocno oddają wręcz, zmniejszają koszty zaklęć... Wady? Gdzie?
-dżinni - może mocne to nie jest, może tanie nie jest, ale jakie jest każdy widzi - dobre :). A to za sprawą zaklęć - trafiają się naprawdę mocne... A poza tym szybko latają.
-nagi - mniam! Wielu uważa je za najmocniejsze jednostki swojego poziomu... Świetne obrażenia, wysoka wytrzymałość, wstrzymuje kontraatak... Tylko wolnawe troche, ale to da sie poprawić zaklecięm... Fajny duet z rzucającymi zaklęcia wspomagające dżinnami :). Poza tym, jeszcze jedna wytrzymala jednostka zamku. Ale ja bym chyba wybral rycerza smierci z tego poziomu :D.
-tytany... Nie dość że wytrzymali, nie dość, że obrażenia wyśmienite, to jeszcze strzela i wręcz mocno oddaje! Uhuuu! Tu naprawde bohater z łucznictwem mile widziany... Nie trzeba obstawiać innymi jednostkami. Tylko drogie jak cholera (ulepszony ołtarz też).
Podsumowanie 3 jednostki strzelające, 4 jednostki wytrzymałe, mocna magia wwspierana przez magów i dżinny, miny podczas oblężenia, dodatkowy budynek przydatny na początku ( wiadomo gdzie co jest, nie trzeba szukać - mam na myśli oczywiście wieżę obserwacyjną), graal odkrywający mapę,


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2007, Ostatnio modyfikował: Tolek

Permalink

Zgadzam się z przedmowcą w całości. Ale ten zamek też ma wady:
1) Mimo wszystko brak jednostki bardzo szybkiej ok 14-15pól.
2) Drogi zwłaszcza w Klejnotach
3) Jest Trudny w prowadzeniu, jeśli gracz nie lubi dużo bawić się czarami.

Ale te minusy są małe bo:
1) Jakby była jednostka bardzo szybka, to dzięki magii ten zamek miałby znaczącą przewage nad innnymi.
2) Drogi w Klejnotach, ale nie przez Tytanów, tylko przez reszte budynków(biblioteka, ulepszone generatory Nag i Dżinów) Na tytanow i tak wydajemy mniej niż siarki na Smoki czarne czy klejnoty na Archanioły.
3) Słowo "trudny" - jeśli ktoś nie ma problemow z magią, to ten zamek jest najlepszy!

Ten zamek jjest na bardzo szybkie i bardzo długie boje. W średnich lepiej sprawdza się Castle czy Rampart.


Permalink

Tolek

(uleprzony ołtarz też).

U L E P S Z O N Y - gdzieś tam już wcześniej widziałem u Ciebie podobne błędy.

Tolek

Dalej to cud - miód - hulaj dusza - piekła nie ma!

Ej, wypraszam sobie :> :P

Tolek

miny podczas oblężenia

Najlepsza "fosa" w podstawce, ale odkąd w SoD dodano zadawanie obrażeń przez wszystkie fosy, miny stały się dla mnie najgorsze - raz zniszczona mina nie regeneruje się, przez co trzymanie wroga "na fosie" staje się trudniejsze.

Generalnie zamek silny, ale drogi - zgadzam się, że dobry do dłuższych potyczek.

Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2007, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

Sorka, ten byk mi się trafia od zawsze :P. Już poprawilem :). A co do wad - w pełni popieram... Chociaż na dużych mapach ma się zamki różnych typów, generatory stworzeń na mapie przygód, jednostki mogące się przyłączyć... Dlatego przeważnie zamieniam Gargulce... Jak mówiłem, wg mnie najgorsza jednostka w zamku... Zamieniam na coś szybkiego. Ostatnio udało mi się wcisnąć Feniksy. Chociaż nie zawsze jest to możliwe, to często robie coś takiego. Miny... Dużo grałem w wersję podstawową H3 i sie przyzwyczaiłem. Ale i tak przeciwnik jak na nie wejdzie to się zatrzymuje, a wtedy strzelcy mają pełne pole do popisu. Mi to niezbyt przeszkadza. A ja bardzo lubie te dłuższe potyczki.
PS: Jedno pytanie: jakie są obrażenia zadawane przez fosy?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2007, Ostatnio modyfikował: Tolek