Imperium

Behemoth`s Lair

Taro

Dokładnie tak jak napisałeś. Grałem wczoraj ostatnią kampanię z SoD i myślałem, że w czwartej mapie Sandro jest znowu od pierwszego poziomu. Tylko, że jak zobaczyłem wrogów po ok. 10 cech, to załączyły mi się podejrzenia.
Kiedyś czytałem JC w liceum, ale klimat tej książki wrył mi się w pamięć. Fakt, symboli nie brakuje i w zasadzie każdy może polubić tę książkę.
Kilka małych uwag: 1) Ikonki z umiejętnościami powinny być wyśrodkowane (obecnie jest "do prawej"). 2) Dlaczego w jednostkach pierwsza jednostka od góry jest na białym tle (w sensie na białym kwadracie)? 3) Umiejętności - Melee, nie Malee. 4) Pomiędzy opisami umiejętności na...
Hiro - a masz może w tym zbiorze "Piekło Pocztowe"? :D Tylko to czytałem, ale humor był niezły.
A ja tak tylko się odzywam, by przypomnieć o temacie, który założyłem dawno dawno temu...
Okej, już będę grzeczny :D Nie wiedziałem nawet, że jesteś moderatorem, jaki ten świat mały... Fakt, ostatnia mapa Wyspy Czarodzieja jest świetna - tyle, że bez Kuli Negacji bardzo ciężka.
W sumie jeżeli już zrobili miasto, to chyba nic (albo niewiele) stoi na przeszkodzie, żeby wypuścili ten dodatek. No chyba, że będą chcieli się jeszcze bawić w drugie i trzecie miasto.
Taka była podpowiedź Hellburna: <[Hellburn: Zamek i DODATEK do surowców :).]> Tylko co mamy rozumieć jako DODATEK? Magazyn zasobów, premię z zasobami, czy zdarzenie, które nam coś daje?
To chyba najgorszy tekst jaki przeczytałem w całym moim życiu. Czy ty coś piłeś? Co do samego pomysłu, to prawie nigdy się nie zdarza, żeby mapa/ kampania była dziełem zbiorczym. Powinieneś liczyć przede wszystkim na siebie.
"Mag ze swoją niską szansą na zyskanie ataku nie będzie potrafił prawidłowo wykorzystać [color=#EF2929]ten machiny[/color]" - tej machiny. "Wadą tej machiny wojennej jest bardzo mało życia przez co często bywa [color=#EF2929]niszczony[/color]." - Machina powinna być niszczona....
No, to może lepiej by było trzymać się jednego tłumaczenia i dać jakąś adnotację, że jest tak a nie inaczej? Kłótnie tego typu są w zasadzie rzadkie.
Tabele rzeczywiście byłyby lepsze (efekt Konquera się kłania). Jednostki "neutralne" w sumie powinny być opisane w ramach poszczególnej sfery (chaos itd). Ale z drugiej strony wypadałoby jakoś podkreślić, które nie są miastowe :D
W opisach jednostek chodzi raczej o to, żeby zakreślić mocne i słabe strony jednostki. Do czego może się przydać, jak można ją ojechać itp. Jeżeli jesteś ZNAWCĄ, to chyba znasz słabe i mocne strony jednostek? Natomiast jeżeli ci się nie chce, mogę od biedy coś zaserwować.
Hellburn - a Reldi to o czym niby pisał?! Slayer = Inkantacja Mocy. Poza tym idąc tym tropem, możemy twierdzić, że Smoki nie są odporne na błogosławieństwa, szał, rękę śmierci itd.
Śmierć - gruba przesada. Templariusz - rzeczywiście taki jak w D2. Rycerz śmierci - nazbyt biały.