Imperium

Behemoth`s Lair

Taro

Dagon - ty chyba naprawdę nie masz co robić. Ale przeczytałem wszystko :D Nie miałem styczności z H5, dlatego na próbę ściągnąłem sobie demo. I na jego podstawie stwierdzam, że gra jest nie czytelna, poruszanie się na mapie było u mnie "na czuja", a bitwa przypomina walki...
W sumie ciekawy motyw... Ja tam zazwyczaj nazwy jednostek piszę z dużej, choć nie wiem jako powinno być. A w przypadku artefaktów tylko pierwszą literę z dużej.
Taro - japońskie imię oznaczające "pierworodny syn', 'wielki syn".
Broghild - to może wynikać z posiadania angielskojęzycznych wersji. Ja sam do niedawna miałem grę w tym języku.
Ta mapa, którą próbowałeś otworzyć, znajduje się w grze czy skądś ją ściągałeś? A jeżeli był download, to daj linka do tej mapy, rzucę na nią okiem. Mateusz - niestety tylko ty masz takie zboczenie :D
Więc tak: Gryf królewski - powinno zostać. Meduza królewska - mroczna meduza mi się podoba. Minotaur królewski - powinno zostać. Cyklop królewski - wydaje mi się, że samo burzyciel to najlepsze określenie. Większy gremlin - a może by tak miotacz? Albo elitarny gremlin?...
No właśnie, jeżeli już dajemy jakieś propozycje, to ARGUMENTY wypada przytoczyć. Zjawa i czart :O aha... Najwidoczniej ktoś zapomniał o cerberach i gorgonach.
Ghulk - znam ten kombos :D Ale rzadko się go używa. Gorgona jest minimalnie słabsza od wiwerny. Choć musiałbym zrobić test 100 vs. 100, żeby zobaczyć, jak to wygląda w praktyce.
Inicjatywa szlachetna, ale zauważ, że jest wielu kiepskich bohaterów nie tylko w tym mieście. A różnorodność się przyda. Tylko czy biografia bohaterów będzie się zgadzała z nowymi umiejętnościami?
Oj tak. Umiejętności i specjalności też dopasowali na szybko. Bo to trochę dziwne, że mamy dwóch bohaterów ze specjalizacją 350. szt. złota dziennie w jednym mieście.
Adela - dyplomacja. Ryland - dyplomacja. Cyra - dyplomacja. Kyrre - logistyka. Gunnar - logistyka. Pyre - logistyka. Dessa - logistyka. Monere - logistyka. Sir Mullich - szybkość plus 2. Shakti - można mieć przy dobrych wiatrach ponad 100 troglodytów na starcie.
Broghild, polecam ten artykuł: [url=http://www.tawerna.biz/readarticle.php?article_id=63]CHRONOLOGIA[/url] A kolejność jest taka: SoD, RoE, AB.
Da się zrobić. Musisz ustalić w każdej mapie, którzy gracze mogą być sterowani przez człowieka. Potem we właściwościach kampanii pozwalasz, aby gracz mógł wybierać pozycję. Dzięki temu na początku kampanii powinno wyskoczyć okno z wyborem danej strony (twarze bohaterów). W...
Przypominam, że poruszyłem jakiś czas temu kwestię poziomu podziemnego. Może by tak ktoś się odniósł??
No cóż, kiedyś grywalność, dziś grafika. Dzieje się to nie tylko w strategiach, ale też w RPG i w ogóle chyba we wszystkich głównych gatunkach. Przykład: Oblivion (TES 4). Morrowind może nie miał cudownej grafiki, ale miał mnóstwo opcji, lokacji, przedmiotów itd. Oblivion...
Ale się porobiło... Z tego co wiem, Mosqua miała zająć się odnowieniem działu H4. Sprawa jest całkiem nowa (jakieś 2 tygodnie). W sumie to najlepiej, żeby sama napisała co i jak :)
Diablo 1 - mi najbardziej podobały się poziomy typu Hell. Tam nawet dobrze rozwinięta postać dostawała baty (zwłaszcza wojownik, bo latanie za sukkubami do łatwych nie należało). Generalnie zgadzam się z Kordanem. Diablo II - klimat mniej mroczny, ale ogólnie część wydaje mi się...
Dirhavana - i jakie wrażenia po "Alchemiku"??? Jakby co to polecam "Piątą Górę" i "Czarownicę z Portobello" tegoż autora.