No, to jesteśmy spokojni :D A czy Ingham od biedy nie mógłby napisać schematu od nowa? Bo chyba założenia pamięta...
Taro
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Windows XP (spatchowany), rozdz. 1024 x 768, 16 bit. Przeglądarka: google chrome. U mnie działało w porządku, natomiast co do samej strony: ikony miast są ustawione nierówno od siebie (azyl i nekropolia są nieco wyżej niż pozostałe), literki w menu obok nachodzą na lewą krawędź...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Dagon - wiadomo, że lepiej mieć coś merytorycznego i ładnego niż merytorycznego i nieładnego. Choć to co robi Mosqua i tak jest lepsze od tego co było dotychczas. Twoja wersja jest rzeczywiście ładna i bym się nawet ku niej przychylił, ale mroczny klimat jakoś nie pasuje mi do H4. Ta...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Akcja Heroes IV zaczyna się wraz z końcem starego świata i tzw. Rozliczeniem. Dochodzi do bitwy pomiędzy armiami Gelu i Kilgora (znanych z części trzeciej). Dowódcy spotykają się twarzą w twarz i dochodzi do krótkiej walki. Gelu dzierży Ostrze Armagedonu, natomiast Kilgor Miecz...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Avonu - jest mi to obojętne. Choć jakby się nad tym zastanowić, to strony tworzy się po to, żeby coś wniosły. Choćby materiał o grze, ale nie z samej gry :D
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Z moimi opisami rób co chcesz, to tylko propozycja. I jeszcze jedno - ikonki z miastami powinny być podpisane (ich obrazki bez napisów wydają mi się mało czytelne).
Hellburn - czytelniejsze opisy jednostek - jakiś pomysł jak by to miało wyglądać (chodzi o schemat)?
p. s. Taro...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
MiB - rzeczywiście nieźle. Akurat piję Karpackie (super mocne). Zdrówko! Staraj się dalej, to może ci postawię :D
Hellburn - fakt, ta wersja jest czytelniejsza (ale w komentarzach są błędy).
p. s. Avonu - nasz język zmierza do odmieniania wszystkiego co się da,...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
W sumie układ kolumn może być, choć ja wolałbym aby każda cecha była w odrębnej kratce. Dobre jest to, że widać zarówno ikonę jednostki jak i całą jednostkę obok.
Błędy:
1) Trzymanie chłopów w mieście sprawia, że nie dają kasy, tak samo jak bohaterów z finansami....
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Ten bug zdarzał mi się nawet z bohaterami i nigdy nie mogłem załapać o co chodzi. Choć i tak najbardziej wkurza mnie błąd, który robi, że nie masz na liście wyników wyświetlanych punktów za ukończenie mapy/ kampanii. Też to macie?
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Hmmm... Jeżeli robimy worki typu chaos, natura itd. to można dodać w tabelach cechę jak jednostka zamkowa/ jednostka neutralna. Ewentualnie dać jakiś inny kolor w tle itp.
Odnośnie tego pliku z jednostkami - ja go mam w folderze z grą.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
To mnie teraz zdołowaliście. Przyznaję, że czasami go wbijałem, jak robiłem screeny z map. Ale, że to chamstwo działa nawet PO WYŁĄCZENIU gry jest głupsze niż ustawa przewiduje!
To ja dodam teraz małe pytanko: jak zrobić, żeby w jednym mieście rekrutować jednocześnie np....
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
[url=http://eupload.pl/files/0B48UGBP/Drzewko.pdf]Tu masz wersję PL[/url] jak chcesz.
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
Samuel - ten cały de Sade (?) zapisywał swoje myśli kałem, jak był w więzieniu. I ponoć był bardzo barwnym charakterem.
Obecnie czytam "Rozmowy z Bogiem" N. D. Walsh'a.
imperium: "Polityka, finanse i inne w HVI" /
Mosqua - przesadziłaś. Prawie nic mi się z tego nie podoba. Ustroje mogłyby być, tylko chciałbym wiedzieć, jakie premie proponujesz odnośnie danego typu. Ewentualnie dobry byłby pomysł na wybór rodzaju dowódcy tak jak w Disciples. Odnośnie jeńców - jeńcy z zabitych jednostek to...
imperium: "Mapy Mapmakerzy Testerzy" /
Aż się ucieszyłem. Chcę zobaczyć, co tam wykonałeś. Tylko napisz, jaki zalecasz poziom trudności. Ja generalnie kończyłem kampanie z gry na poziomiach 3 - 5.
imperium: "Mapy Mapmakerzy Testerzy" /
Spoko, spróbuję w takim razie na 5. A w razie kłopotów zawsze jest nwcvalhalla :D Mógłbyś mi wysłać tę kampanię?
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
"W pełni funkcjonalne" - co miałeś na myśli? A nowe ikonki mogą być.
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
Ta tapeta z Complete jest wg mnie najlepsza...
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
Aha :D Czyli to już działa... W sumie w tle można by było dodać jakąś zupełnie inną grafikę (w sensie nie z tych co już były). Np. logo JB.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
To ja teraz zadam ciekawy kazus :D Gramy w kampanię, gdzie bohater jest przenoszony z mapy do mapy. Nie może przegrać żadnej walki. Dajmy na to, że w jakiejś mapie musimy pokonać wrogiego bohatera. Ale bitwa kończy się patem z powodu czaru Armagedon, albo zwycięstwa jednej ze stron...