[b]Dane podstawowe:[/b]
Nazwisko: Elia Velucci
Przydomki: Ametyst, Jayne
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Wiek: 22 lata
Wzrost; 1,63 m.
Profesja: Bard
Wiara: ateistka
Zainteresowania: pieniądze, gra na lutni, klejnoty i ubrania, magia, magia, magia
[b]Cechy:[/b]
Siła - 4...
Selina
osada: "W Origarus dzieje się źle!" /
Zgłaszam się :)
osada: "Ballada: Noc i ciemność" /
Elia zgubiła się. Znowu. To miasto było za duże. Zdecydowanie za duże. Chociaż Ametyst większość swego życia spędzała w takich miejscach, to Origarus było jakieś inne. Specjalne. Widziała wiele osób, od zwykłych żebraków do bogatych szlachciców. W każdym z nich widziała też...
osada: "Ballada: Noc i ciemność" /
[i]Ech, piwo jest tu okropne. Przynajmniej tanie[/i] - myślała Elia, popijając trunek. Katem oka zauważyła dwóch mężczyzn wychodzących z karczmy. [i]Wyglądają na przejętych. I bogatych. A przynajmniej posiadających coś wartościowego.[/i] Dopiła napój, rzuciła parę monet...
osada: "Ballada: Noc i ciemność" /
[i]Moja głowa...[/i] - jęknęła Selina. Po wypiciu "paru" kufli piwa czuła się kompletnie zamotana. Panika jednak wzrosła dopiero, gdy zauważyła grupkę ludzi ze stolika Ithoriusa definitywnie ruszającą w kierunku wyjścia. [i]W takim stanie nie dam rady ich śledzić. Ech... Weź się...
osada: "Ballada: Noc i ciemność" /
Elia stałą cichutko z tyłu, wsparta o ramię Ithoriusa. Upita, więc niegroźna. Widok krwi nieco wyostrzył jej zmysły, jednak gdy zobaczyła, jak ten mężczyzna rozpływa się i zamienia w coś dziwnego, straciła pewność, czy rzeczywiście tak się stało. W dodatku usłyszała słowo...
osada: "Ballada: Noc i ciemność" /
Widok obrzydliwego potwora połączony ze smrodem ścieków był dla Elii nie do wytrzymania - zwymiotowała to, co jeszcze miała w żołądku. oparła się o ścianę, by powstrzymać bóle głowy, ale poskutkowało to tylko pobrudzeniem jej ubrania i rąk. Robal powoli zbliżał się do...
imperium: "Mody do Heroes V" /
Co do moda (modu? [color=#EDD400]Nie, skąd - moda.[/color]) związanego z portretami - Xazardous skupił się na samych tłach, wykorzystując portrety ze zwykłej gry. Miałam tak samo z entami - zmieniłam ich wygląd na ten starszy, ale portret był tego patyczaka. Nie da się ich...
imperium: "Morale - jak to działa?" /
Nie, morale po prostu przyspiesza turę jednostki objętej tym efektem o połowę, czyli przesuwa się ta jednostka o X pól na pasku, gdzie X to połowa "kwadracików" dzielących tę istotę od podjęcia akcji.
Przykładowo, gdy na polu bitwy znajduje się 6 jednostek, a pierwsza jednostka...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
A właściwie, czemu by nie zrobić osobnego działu? Mi przychodziły te pomysły od dłuższego czasu, jakoś je połączyłam i mogę przedstawić. Na początek jednak warto byłoby trochę wprowadzić Was w to wszystko.
Po pierwsze, uniwersum - będzie to nowy świat (mapkę narysuję...
osada: "Ballada: Noc i ciemność" /
- To co, uciekamy, czy zamierzacie walczyć? - skwitowała Elia. - Tak nawiasem mówiąc, to nie mogliśmy odpocząć już potem, tylko siedzieć w tych kanałach? To twoja wina, Siriusie! Godzina! Cała godzina zmarnowana! - nie dokończyła jednak, gdyż obrzydliwy stwór rzucił się w ich...
osada: "Atlas Wespy" /
Nie znaleziono strony :(
osada: "Gildia Alchemików" /
[i]Jak dobrze, że ktoś próbuje tutaj coś odświeżyć.[/i]
Ostatnie miesiące Selina spędziła na podróżowaniu po różnych krajach. Miało to swój cel - chciała w końcu znaleźć swojego brata. Przemierzyła chyba wszystkie kraje na południu od Przesmyku. Widziała wysokich,...
osada: "Gildia Alchemików" /
- O Mahadevo, on nie żyje! - krzyknęła Selina i natychmiast podbiegła do nieprzytomnego elfa.
- Gdzie tam nie żyje, tylko leży. A my mamy ważniejsze sprawy na głowie niż użalanie się nad nim. - mruknął Hayven. - Jakbyś nie usłyszała, golemy się tu zbliżają.
- No ale co...