Właściwie HoMM VI już istnieje, ale pod innym (błędnym) tytułem. Teraz nazywa się Disciples III. Zainteresowani będą wiedzieć o co chodzi.
Mosqua
imperium: "Stare gry lepsze od nowych - czy to..." /
Taro - paru Lechitów miało już okazję grać w ten twór. Relacje są jednoznacznie negatywne. Ot wyobraź sobie, że bohater ma taką umiejętność, że rycerz (2lvl wojownika Imperium) może mieć więcej życia i ataku od czarnego smoka. Strzelcy mają niższą inicjatywę od wojowników....
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Douger - a od kiedy to Vox populi Vox dei? Nie muszę chyba przypominać co się stało z Republiką Weimarską po "Woli Ludu".
Anioły - sprawdźcie czy w statystykach jest coś jak male-female. Jest parę gier strategicznych, gdzie taki parametr występuje. Może i tutaj jest.
imperium: "Stare gry lepsze od nowych - czy to..." /
Tutaj nawet nie o to chodzi czy winien czy nie winien. Tutaj chodzi o to, że druga linia straciła na znaczeniu. Magowie i łucznicy są mało warci, bo w pierwszej lub drugiej turze zostaną zablokowani i zrobić mogą niewiele, lub wiele ale dość krótko.
osada: "Toasty" /
Zdrowie dziewięciu wspaniałych, którzy zaliczyli egzamin z matematyki!
Zdrowie pięćdziesięciu poległych z egzaminu z matematyki!
Zdrowie wszystkich studentów tego portalu!
Zaliczenie oznacza, że nowy dział HoMM 4 zostanie ukończony do połowy lutego.
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
[quote]H4 to porażka [/quote]
Buahahahaha!
Znasz może Norwida? Nie, nie chodzi o rosyjskiego zapaśnika wagi lekkiej. Chodzi o polskiego poetę XIX wieku. Kiedy wtedy tworzył to nikt nie rozumiał jego utworów i dlatego zmarł w biedzie i opinii beznadziejnego poety. Dopiero XX wiek...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
O przepraszam, czy to ja wyskakuję ze stwierdzeniem abyśmy wyszli z piaskownicy?
Prosiłabym aby Twoja persona zauważyła, że mnoga część moich sów dotyczyła stosunku do HoMM 4. I gdybyś nie napisał zdania o upadku przez HoMM 4 to bym się tutaj nawet nie odezwała. Akurat HoMM 4...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Chyba zacznę pisać w punktach, bo ludzie coraz częściej nie doganiają za moim tempem rozumowania...
[quote]Mosqua nie wyciągaj słów z kontekstu. Piaskownica była symbolem ludzi, którzy próbują się wywyższać na forum podpierając się swoimi rzekomymi atutami. Typu : ja jestem...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Testy nowego działu HoMM IV czas zacząć. Pisać co u was nie działa, jakie są problemy i czego brakuje. Pliki, linki itd. będą stopniowo uzupełniane. U mnie (mały monitor, IE, FireFox, Win XP; 32 bitów) strona działa jak powinna. Ewentualne problemy będą w miarę czasu próbowane do...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Uwagi zostały wzięte pod uwagę i postaram się jeszcze dziś coś z tym zrobić.
Trang Oul - no właśnie poszerzyć zbytnio nie mogę. Wiesz, są użytkownicy którzy nie mogą sobie pozwolić na duże rozdzielczości dlatego poszerzenie może źle wypaść na małych monitorach. Postaram...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Dobra, jak sprawa się ma?
Projekt Dagona zostanie wykorzystany, ale najpierw musi zostać nieco przemodyfikowany przez MiBa. Ile to zajmie? Nie wiem. Kiedy to zostanie już wykonane przeniosę dane z tego co mamy + tego co podesłali inni + to co sama jeszcze dorobię. Najpewniej wtedy...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
*Fabułę, cechy, po części umiejętności, pisałam z pamięci, dlatego są błędne nazwy i pomyłki fabularne. Cechy i umiejętności mogę sama poprawić, wątki fabularne już nieco mniej. Jeżeli ktoś mógłby w sposób obszerny rozpisać to to byłoby dobrze. No najwyżej sama...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Co do opisów Tara. Numerowanie jest chyba niepotrzebne. Generalnie jest to dobre i postaram się to wykorzystać (przynajmniej opisane są w kilku zdaniach każda z kampanii).
Tabris - pomysł jest dobry. Wykorzystam go. Co do Equilibrisa, to chyba dobrze by było dać odnośnik do Kwasowej...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Do Konstruktora napisałam meila. Zobaczymy czy i kiedy odpisze.
Wszystkim się ja już zajmę.
Lista co zrobić
- poprawić ikonki
- podpisać miasta
- skorektować fabułę
- usunąć dopiski z fabuł
- przenieść komentarze do dodatków na inne
- zmienić Ideologiczną...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
No to odświeżanie starego kotleta. Chwila rozrywki na czas sesji i pracy nad działem.
1. Mamy trzy bardzo ciekawe zaklęcia - kara, magiczne lustro i zwierciadło bólu. Proszę scharakteryzować zależności pomiędzy nimi (np. co się stanie, jak bohater z m. lustrem zaatakuje bohatera z...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Nie wszystko. Jest jeszcze pewna sytuacja, kiedy to jednostka lub bohater powinien zaatakować lub skontrować pierwsza a jednak jest atak równoważny.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Avonu
ad bohaterowie - Nigdzie tak naprawdę nie ma rozbudowanych, porządnych opisów. Nawet opisy z samej gry są mało warte (mało, mowa tylko o umiejętnościach i co dają; dodać należy błędne opisy). Napisałam opisy w oparciu o nazwę, biografie herosów z tawerny oraz wątki...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Punkt 1 źle w większości.
Punkt 2 wykonany.
Punkt 3 jeszcze nie wykonany.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Nie wszystko. Ostatnie podam sama. Poza tymi wszystkimi, co zostały wymienione jest sytuacja kiedy to atak przeprowadzony jest równolegle a być nie powinien. Jest to bug związany z czarem Wężowe uderzenie i Pierwszy atak. Bug dotyczy tego, że nierzadko w kontratakach wpływ tego czaru jest...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Mogłoby być, ale jak zaznaczyć która jednostka jest rekrutowana a która nie? Kolorem lub stylem czcionki, wpisem w cechy lub w nazwę?