Imperium

Behemoth`s Lair

Mosqua

Właściwie HoMM VI już istnieje, ale pod innym (błędnym) tytułem. Teraz nazywa się Disciples III. Zainteresowani będą wiedzieć o co chodzi.
Taro - paru Lechitów miało już okazję grać w ten twór. Relacje są jednoznacznie negatywne. Ot wyobraź sobie, że bohater ma taką umiejętność, że rycerz (2lvl wojownika Imperium) może mieć więcej życia i ataku od czarnego smoka. Strzelcy mają niższą inicjatywę od wojowników....
Douger - a od kiedy to Vox populi Vox dei? Nie muszę chyba przypominać co się stało z Republiką Weimarską po "Woli Ludu". Anioły - sprawdźcie czy w statystykach jest coś jak male-female. Jest parę gier strategicznych, gdzie taki parametr występuje. Może i tutaj jest.
Tutaj nawet nie o to chodzi czy winien czy nie winien. Tutaj chodzi o to, że druga linia straciła na znaczeniu. Magowie i łucznicy są mało warci, bo w pierwszej lub drugiej turze zostaną zablokowani i zrobić mogą niewiele, lub wiele ale dość krótko.
Zdrowie dziewięciu wspaniałych, którzy zaliczyli egzamin z matematyki! Zdrowie pięćdziesięciu poległych z egzaminu z matematyki! Zdrowie wszystkich studentów tego portalu! Zaliczenie oznacza, że nowy dział HoMM 4 zostanie ukończony do połowy lutego.
[quote]H4 to porażka [/quote] Buahahahaha! Znasz może Norwida? Nie, nie chodzi o rosyjskiego zapaśnika wagi lekkiej. Chodzi o polskiego poetę XIX wieku. Kiedy wtedy tworzył to nikt nie rozumiał jego utworów i dlatego zmarł w biedzie i opinii beznadziejnego poety. Dopiero XX wiek...
O przepraszam, czy to ja wyskakuję ze stwierdzeniem abyśmy wyszli z piaskownicy? Prosiłabym aby Twoja persona zauważyła, że mnoga część moich sów dotyczyła stosunku do HoMM 4. I gdybyś nie napisał zdania o upadku przez HoMM 4 to bym się tutaj nawet nie odezwała. Akurat HoMM 4...
Chyba zacznę pisać w punktach, bo ludzie coraz częściej nie doganiają za moim tempem rozumowania... [quote]Mosqua nie wyciągaj słów z kontekstu. Piaskownica była symbolem ludzi, którzy próbują się wywyższać na forum podpierając się swoimi rzekomymi atutami. Typu : ja jestem...
Testy nowego działu HoMM IV czas zacząć. Pisać co u was nie działa, jakie są problemy i czego brakuje. Pliki, linki itd. będą stopniowo uzupełniane. U mnie (mały monitor, IE, FireFox, Win XP; 32 bitów) strona działa jak powinna. Ewentualne problemy będą w miarę czasu próbowane do...
Uwagi zostały wzięte pod uwagę i postaram się jeszcze dziś coś z tym zrobić. Trang Oul - no właśnie poszerzyć zbytnio nie mogę. Wiesz, są użytkownicy którzy nie mogą sobie pozwolić na duże rozdzielczości dlatego poszerzenie może źle wypaść na małych monitorach. Postaram...
Dobra, jak sprawa się ma? Projekt Dagona zostanie wykorzystany, ale najpierw musi zostać nieco przemodyfikowany przez MiBa. Ile to zajmie? Nie wiem. Kiedy to zostanie już wykonane przeniosę dane z tego co mamy + tego co podesłali inni + to co sama jeszcze dorobię. Najpewniej wtedy...
*Fabułę, cechy, po części umiejętności, pisałam z pamięci, dlatego są błędne nazwy i pomyłki fabularne. Cechy i umiejętności mogę sama poprawić, wątki fabularne już nieco mniej. Jeżeli ktoś mógłby w sposób obszerny rozpisać to to byłoby dobrze. No najwyżej sama...
Co do opisów Tara. Numerowanie jest chyba niepotrzebne. Generalnie jest to dobre i postaram się to wykorzystać (przynajmniej opisane są w kilku zdaniach każda z kampanii). Tabris - pomysł jest dobry. Wykorzystam go. Co do Equilibrisa, to chyba dobrze by było dać odnośnik do Kwasowej...
Do Konstruktora napisałam meila. Zobaczymy czy i kiedy odpisze. Wszystkim się ja już zajmę. Lista co zrobić - poprawić ikonki - podpisać miasta - skorektować fabułę - usunąć dopiski z fabuł - przenieść komentarze do dodatków na inne - zmienić Ideologiczną...
No to odświeżanie starego kotleta. Chwila rozrywki na czas sesji i pracy nad działem. 1. Mamy trzy bardzo ciekawe zaklęcia - kara, magiczne lustro i zwierciadło bólu. Proszę scharakteryzować zależności pomiędzy nimi (np. co się stanie, jak bohater z m. lustrem zaatakuje bohatera z...
Nie wszystko. Jest jeszcze pewna sytuacja, kiedy to jednostka lub bohater powinien zaatakować lub skontrować pierwsza a jednak jest atak równoważny.
Avonu ad bohaterowie - Nigdzie tak naprawdę nie ma rozbudowanych, porządnych opisów. Nawet opisy z samej gry są mało warte (mało, mowa tylko o umiejętnościach i co dają; dodać należy błędne opisy). Napisałam opisy w oparciu o nazwę, biografie herosów z tawerny oraz wątki...
Nie wszystko. Ostatnie podam sama. Poza tymi wszystkimi, co zostały wymienione jest sytuacja kiedy to atak przeprowadzony jest równolegle a być nie powinien. Jest to bug związany z czarem Wężowe uderzenie i Pierwszy atak. Bug dotyczy tego, że nierzadko w kontratakach wpływ tego czaru jest...