Kordan - wystarczy sama siła. Bóstwo jest głupie, ale potężne. Kiedy się zdenerwuje to nie myśli ale natychmiast łapie przeciwnika i miota nim w bezdenną dziurę. No tak na nasze realia to kiedy stereotypowy student próbuje ze stereotypowego pseudokibica zrobić swojego sługę to...
Mosqua
imperium: "Pergaminy Seliny" /
Ale wiesz, takie gramolenie jest bardzo denerwujące dla istoty głupszej. No weź na przykład kiedy ktoś zbytnio filozofuje i kombinuje w schematycznym środowisku szkolnym to ryzykuje że zostanie ofiarą. A jak to będzie w przypadku bóstwa orków? Jak strona kombinująca zrobi chociaż...
imperium: "Gry karciane" /
Prawie wszystkie zwykłe karcianki. Makao, remik, szwed, pikieta, poker, tysiąc. Co wymyślicie to raczej to znam. Z karcianek nietypowych to Magic:TG i polskie VETO!
imperium: "Gry karciane" /
Filus - gram wyłączeni w realu (przez neta ani nie wiem jak i zbytnio nie mam chęci poznawać). Gram od jakiś trzech lat, mój główny deck to czarne antyki (na żaden turniej nie chcieli mnie wpuścić). Podstawę stanowią jednostki regenerujące się (8 jednostek prz czym 3 z XX>11) wraz...
imperium: "Jaskiniowa Gra..." /
Co do realnych planów...
Co wy na forumową grę w Herosa VI? Znaczy tworzymy subforum, na nim podfora dla danego koloru gracza. Wszystko w oparciu o zamek i kreację świata opartego o jakiś z naszych tworów. Walki mogłyby być prowadzone na Chacie przy osobie MG. To tylko pomysł, już...
imperium: "Gry karciane" /
Nie. Nie mam czarnej kontrolki. Czarny deck to powiedziałabym deck wampirzy. Co do kolejnych pytań, to moja talia nie jest silna by miała większe szanse na wygraną z nowoczesnymi taliami. Musiałabym mieć dobry start to wtedy jakoś podciągnę do końca. A jak będę mogła być na jakimś...
imperium: "Gry karciane" /
Heh ja naprawdę mam antyki w mim decku. Mam szkielety z 2 edycji a połowa landów jest z 4. Już na podstawie słowa "antyk" powinieneś móc wywnioskować jakich kart na pewno nie mam. Brak bezpośredniej odpowiedzi na te pytania oznacza, że uznałam że odpowiedź potrzebna nie jest. Po...
imperium: "Gry karciane" /
Filus - antyk w znaczeniu dość starej edycji. Posiadam je, ponieważ od baaaardzo długiego czasu nie aktualizuję swoich talii, a nie ze względu na siłę (co podkreśliłam pisząc, że z nowymi taliami nie mam szans).
Opis deku niebieskiego. Z czarów podstawę stanowią flashe, które...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Mnie zaś najbardziej razi fakt, że ta lista nie przedstawia żadnego pomysłu o jaki miałby się opierać dane stronnictwo. Kopia wielu z poprzednich części HoMMów, pomysły wyjęte z innych gier, nadmiar niepotrzebnych przymiotników ("nie dziel bytów ponad potrzebę"!). Z samego...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
W Twierdzy z 5 to jest umiejętność jedna, która osłabia. Ale cały zamek raczej nie jest nastawiony jako absolutny wróg magii (poza plugawiaczem to chyba nie mają żadnych jednostek "antymagicznych", poza tym mają szamankę).
imperium: "HOMM I vs. Windows XP/Vista" /
Jest taki program jak DosBox. Jest on nawet ulokowany w zasobach naszego sojusznika z opisem jak go użyć. Program DosBox służy do odpalania programów dosowych w systemach, pozbawionych oryginalnego Dosu (nie, wiersz poleceń =/= Dosowi).
imperium: "Obliczanie wyników w Heroes 3" /
Hmm, zauważyłam jeden problem. Kiedy włączyłam scenariusz losowy i tak dla żartu zagrałam na kodach. I po 2 miesiącach wynik był tam ponad 500 (oczywiście ranga cheater).
imperium: "Drużyna marzeń - H2" /
Ja bym zrezygnowała z niziołków na rzecz cetaurów, a amrycmagowie-arcylisze to bym zmieniała w zależności od tego, czy masz działać bardziej agresywniej czy defensywniej i ilości lotników nieprzyjaciela.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Hmm, ja znam tylko jeden trik związany z kodami. Otóż grę, w której chcemy aby mieć rozbudowane wszystkie miasta, zapisujemy. Następnie włączamy nowy scenariusz. Wpisujemy kod na rozbudowę. Następnie wczytujemy zapisaną grę, wchodzimy do miasta i mamy je w pełni rozbudowane. Należy...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Jednego kodu, ponieważ odcheaterowanie kodu znam tylko na niego. A różnicy naprawdę nie widzę, bo o ile w H4 kampania pozwala na pewną ilość użyć kodu bez "oszusta" to już w 3 jakiekolwiek użycie powoduje skreślenie. No chyba, że zmienili to w jakimś patchu albo jest to bug SoD (ja...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Taro:(Meduzy z nogami to ja chyba nigdy nie przeboleję :D).]>
Starożytni mieli na gorgony (z tej rodziny wywodzi się Meduza) inne spostrzeżenie, zwłaszcza te wąsy.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c0/Gorgon_Louvre_F230.jpg
imperium: "Disciples - seria" /
No i stało się. Disciples 3 został wydany. Ponizej najnowszy filmik z D3 wyk. przez gracza. Co wy o nim sądzicie?
http://www.youtube.com/watch?v=htqwHZq2I2w
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Elf to faktycznie wygląda tak "emowato". A na pegaza to radzę spojrzeć na tego z HoMM1 i 2 bo też wyglądają jak płonące kurczaki. A co do meduz to twoje słowa, że nie wyobrażasz sobie meduz z nogami przypominają mi odzywki różnych graczy, że ork to zielony pudzian a nie...
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
1. Fakt, przejęzyczenie.
2. Ocenę estetyczną lepiej zostawić dla indywiduum, a mnie chodziło że sama idea "plonącego kurczaka" (no dla niektórych to żuraw) już istniała w HoMM.
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Ryjka nie, ale spójrz na ten nos i te uszy. Bardzo podobne do świńskich (oczywiście, jak ktoś widział kiedykolwiek świnie)