Jako, że pobieżną rozpiskę świata już mam, zamki wykończone, zajęłam się bohaterami i fabułą. I tutaj takie pytanie do publiczności, jaki powinien dominować element fabularny.
Typ A. Sprawy osobiste - (przykład) zakazana miłość elfickiego senatora do krasnoludzkiej kobiety....
Mosqua
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
[quote]
Co do samych tuneli. To czarnokiężnicy mogli tworzyć je za pomocą czaru Implozjii. Która tworzyła dziury odpowiednich rozmiarów i bez ryzyka zawalenia się. W takich tunelach można było pomieścić nawet Smoki. Inna sprawa że pod wpływem Czarnokiężników Czarne Smoki...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
<[Kordan: Prawdę mówiąc to z tymi prochami miało by rację bytu, gdyby futurystyczne Forge znalazło się w poczcie miast w H3, gdyż można by było przyjąć nowe obiekty do modyfikacji istot od embrionu (inkubatory i inne sprzęty do modyfikacji), ale ponieważ Forge nie powstało to...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
A chodzi mi o to, że alchemia dawała realne skutki odczuwalne do dzisiaj w naszym świecie. Alchemia to nie tylko zabawa szalonych i "ciemnych" pseudonaukowców, ale i badania realnych naukowców. Przykład z opium to tylko przykład, trzymaj jajo smoka we wiadrze do którego wlejesz...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
[quote]A gdyby implozja odparowywała skały, po czym powstały gaz implodował się.[/quote]
W wyniku implozji materia poprzez ciśnienie zewnętrzne zagęszcza się. Nie da się zagęścić minerałów do tego stopnia, żeby odparowały, aby minerały parowały to do tego potrzebne jest...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
[quote]Akurat Smoki z Nighonu czy Antagarichu rzadko wykazywały wyższość rozumu nad ludźmi.[/quote]
Krasnoludy (w HoMM) też rzadko wykazują się inteligencją (w HoMM naaaaprawdę rzadko się nie odzywają), ale jednak nikt nie odbiera im zdolności intelektualnych.
[quote]Jest też...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
Co do reakcji termojądrowych - no dobra, ale jednak nie są one w masowym użyciu, żeby móc z nich tworzyć podziemne komnaty dla wielgachnych smoków.
[quote]Tak, działasz wbrew systemowi, który zapewnia stabilność społeczności - można to podciągnąć jako czynienie zła, co równa...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
[quote]np. dzieło Kopernika "O obrotach sfer niebieskich" tamtejszym astrologom zapewne przysporzyło nie lada zabawy[/quote]
I kolejny paradogmat, stworzony przez neobarbarzyńców spod znaku "oświecenia". Kościół Katolicki za głoszenie teorii geocentrycznej ukarał mniej-więcej tyle...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
Hmm, trochę mi to przeszkadza (brak typowych organizmów państwowych na Jadame) w mojej wizji HoMM VI, ale nic tam -> wymyślę coś nowego.
Tam na Enroth jak dobrze pamiętam nadal panuje dynastia Ironfist'ów? Od victorii Rolanda na temat Enroth jest dość cicho (a przynajmniej ja...
imperium: "Fabuła Heroes III - Ogólnie" /
Heh, widzisz, tak jakoś miesza mi się wszystko, że kij tyle wychodzi.
I ostatnie moje pytanie. Czy [url=http://i192.photobucket.com/albums/z199/Cepheus_03/Colony-1.jpg]tą mapą[/url] można się posłużyć jako w miarę wiarygodnie oddająca ułożenie kontynentów?
osada: "Kwiatki z sesji" /
Tak może nie do końca na sesji ale z sesją związane. Otóż osobnik został przyjęty do bractwa, nazwy jak na razie nie wymyśliłam więc powiedziałam graczowi, że jest za młody w stopniu by się dowiedział, jak na razie to dla niego "Mroczne Bractwo". A, że gracza 2 nie było na sesji...
osada: "Smoki - mistyczne, ogromne i..." /
Hmm, smoki...
Przede wszystkim mistycyzm i majestat związany z wieloma smokami. Smok nawet w porównaniu z innymi potęgami nadal zachowuje swój majestat. Smoki to istoty obdarzone wielką mądrością, którą jednak trzymają głównie dla siebie. Smoki łamią zasady fizyki, żyją tam...
imperium: "Talenty i Zdolności w HVI" /
Hmm, nie wiem czy to tutaj by pasowało, ale zobaczymy...
Jak już w projekcie miast wspominałam to gracz będzie miał możliwość wyboru czy bohater będzie walczył osobiście w bitwie (Ulrich von Jungingen) czy będzie dowodził z oddali (Władysław Jagiełło). W związku z tym...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
1. Niziołek(Halfling) -> Gnom (Gnome)
Śmieszny ewolucjonizm, ewolucja powinna prowadzić do istot lepszych, podczas gdy pod względem fizycznym i sprytem to Niziołek góruje nad Gnomem, Gnomy są inteligentniejsze i mają lepszą smykałkę do biznesu. Chyba, że gnom ma być 1 lvl...
osada: "Smoki - mistyczne, ogromne i..." /
Heh, a nie prostsza jest wersja Tolkiena, że era kiedy smoki dominowały już przeminęła a teraz Siła Wyższa (te te Avioani u Tolkiena czy jakoś tak) zdecydowała, że teraz jest era ludzi?
osada: "Smoki - mistyczne, ogromne i..." /
Wiecie, kiedy kończyła się Trzecia Era to prawie wszystkie elfy popłynęły na zachód na wyspę Lothlorien i tak skończyła się era elfów. Ze smokami może być podobnie, większość uciekła hen daleko do własnego świata a zostały niedobitki. Na to mogłoby wskazywać sytuacja z...
osada: "Smoki - mistyczne, ogromne i..." /
Heh, z obcymi nazwami własnymi zawsze miałam problem połączyć, ale najważniejszy jest przekaz. Czyli to, że smoków jest mało ponieważ skończyła się ich epoka u lecą do swojego świata lub po prostu wymierają bo muszą.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Najpierw komentarz
[b]Vendral[/b]
Jeżeli niziołek i gnom mają być jednostkami związanymi z technologią to lepiej pozostawić gnoma i dać mu tytuły. Gnom czeladnik -> Gnom mechanik. Dlaczego tak sądzę? Bo ewolucjonizmy mimo wszystko śmieszą.
Jeżeli nie chcesz tworzyć...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
[quote]U mnie tylko w Metropolis jest ok. 20 jednostek ludzkich (ale chyba nawet mniej), w innych miastach tak nie ma.
Chyba ze masz na myśli humanoidy, tyle ze wtedy Jaszczurczłek tez jest Humanoidem.[/quote]
Nie, chodziło mi tylko o ludzi. Są pikinierzy, chłopi, mnisi, kawalerzyści,...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
[quote]Jak by to miało działać? [/quote]
Tak jak działało w H IV. Równoczesną kontrę uważam za coś dobrego, ale nie jako zjawisko powszechne, ale jako coś wyjątkowego, dla nielicznych. Jeżeli sierpownik atakuje to jest atak a potem kontratak (jak w HoMM 1-3 i 5), jeżeli zaś...