Na wstępie witam wszystkich (tym postem inauguruję swoją działalność jaskiniową ;))
Co do samego tłumaczenia (a wypowiedzieć się chyba mogę, bo sam jestem jednym z tłumaczy) - abstrahując od tego, czy ktoś może wstąpić, czy nie ;) (akurat jeśli ktoś chciał, musiał nam...
Field
imperium: "Might and Magic 10-Fabuła" /
Moim zdaniem niech Ubisoft trzyma łapy z daleka od Might & Magic, bo już z kAshanem pokazali, na co ich stać. W piątkę się gra znośnie, ale nie ma syndromu "jeszcze jednej tury". Jeśli już natomiast koniecznie by się uparli, żeby stworzyć dziesiątkę, to...
Cóż, moja lista...
imperium: "Przewodnik - pomysły, komentarze." /
Dzięki wielkie za przewodnik, rozjaśnił mi w głowie... Mam tylko jedną prośbę natury językowej, na szczęście drobną. Jako latynistyczny zboczeniec byłbym niezmiernie wdzięczny za zmianę w podrozdziale dotyczącym chronologii "Ab Caverna Condita" na "A Caverna Condita" (ab dawało...
imperium: "Najśmieszniejsza postać w grach" /
Gdzieś z połowa postaci z Guilty Gear XXR, ze szczególnym uwzględnieniem Fausta (wszystkie ciosy równo, a zwłaszcza instant kill), Bridgety (atak pluszowymi misiami i jojo?), AXla Low (i jego głupkowatych min, tekstów i drapania po tyłku) i May (wiedziałem, że ona jest dziwna, ale jak...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Nightin:
Bastion
Litości! Ile będzie powiązań krasnoludo-elfich? Krasnale do lasów nie pasują, bliżej im w górach lub podziemiach.]>
Z całym szacunkiem - i w ten sposób doczekaliśmy się takiego potworka, jakim bezsprzecznie jest miasto krasnali z Losowych Młotków. Akurat...
imperium: "Disciples - seria" /
Faktem jest, że Disciples nigdy nie grzeszyło jakimś nowatorskim, czy choćby niestereotypowym podejściem do fabuły - ot, zło (czy raczej ZUO) się budzi i mamy tego konsekwencje. Owszem, były drobne urozmaicenia, ale historia Bethrezena z dwójki nie potrafiła wciągnąć.
Na ile jak...
imperium: "Disciples - seria" /
<[Sheogorath: No cóż... Właśnie dlatego się tak spieszę z wyborem, bo jutro w pobliskim supermarkecie jest wyprzedaż i być może obie gry będą dostępne w niskich cenach :P ]>
Good riddance ;) Ale powodzenia ;)
imperium: "Might and Magic VI PL Project" /
Chciałem poinformować, że beta się kroi, tymczasem na konwencie okazało się, że będą również możliwości, by zorganizować dubbing.
Zanim w ogóle jednak podejmiemy jakiekolwiek kroki, byłbym wdzięczny za ewentualne komentarze - zastrzeżenia i oczekiwania ;)
imperium: "Disciples - seria" /
Dragonar, spytaj o to Acida. On powinien mieć pojęcie o abandonware.
EDIT: Sorry, jestem dziś jakiś nieprzytomny.
osada: "Nasza Klasa" /
Szczerze mówiąc, miałem nk do momentu, kiedy mi się nie wyczerpała cierpliwość przy wprowadzeniu nowego regulaminu. Pomijam kwestię praw wykorzystywania wizerunku - robią po prostu więcej hałasu niż to warte i to tylko po to, by zrobić konkurencję facebookowi, który może i wkurza,...
imperium: "HoMM VI nowości" /
<[Ponadto niepasujące do fabuły stwory, w rodzaju trolli, gremlinów lub gnolli, zostaną z gry całkowicie usunięte lub wymienione na świeższe kreatury.]>
Akurat ONI wiedzą, co pasuje do kanonu, a co nie... dyletanci.
@Van - to Disciples to też mnie mierzi... Może niech to...
osada: "Nasza Klasa" /
Wiesz, wobec wszystkiego trzeba umieć zachować dystans. Fakt faktem, że każdy portal społecznościowy będzie cierpiał na ten syndrom - majsrejs też kiedyś to zaliczał, a teraz pada i gryzie ziemię ;) Moja współlokatorka kiedyś przewaliła cały tydzień zajęć przed naprawdę...
osada: "Nabór do działu literackiego CI" /
Co do recenzji - nie ma problemu. Co prawda ostatnio mam lekkie zaległości w literaturze, ale np. właśnie wałkuję od jakiegoś czasu nowe Blind Guardian, więc skrobnąć jak najbardziej idzie. Filmy toże, choć moje teksty mają tendencje bardziej w kierunku retrospektywy niż nowości...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Nawiasem mówiąc - ktoś mi może powiedzieć, co to jest to z różdżką w wersji ulepszonej i nieulepszonej u nekromantów? Nekromanta właśnie? Lisz? Wtf?
Ponadto przy wejściu do Necropolis widać bubastis. I nie podoba mi się to - mam nadzieję, że jest to ozdoba, a nie zapowiedź...
imperium: "Pytania i problemy" /
Co do pytania 2.: istnieją dwie grupy map określane jako XXL. Pierwsze to mapy maksymalnie rozbudowane, pełne korytarzy, teleportów i ogólnie wszelkiej maści utrudnień, które wydłużają standardowy czas gry. Taką jest np. Ultima.
Poza tym mapy XXL są dopuszczalne,...
imperium: "Pytania i problemy" /
<[Pitruda: Wielkie dzięki za szybkie odpowiedzi!!!
1.Szkoda bo takie coś psuje kompletnie gre... Jakby ktoś miał jakiś pomysł oprócz tego co podał MiB to prosze uprzejmie o napisanie. A ja jeszcze dziś zobacze czy ten sposób napisany przez MiB działa tak jak powinien.]>...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Co prawda z francuskim mówionym u mnie kiepsko (nie używałem języka od jakichś 3 lat), ale pokrywa się to zasadniczo z postem Irydusa. Opis paru nowości, ogólnie facet jest całkiem zadowolony i uważa, że ma to szanse stać się kolejnym etapem w rozwoju Heroes.
Tutaj zaznaczam, że...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Podejrzewam, że raczej może chodzić o coś a la bazy w SC czy WC. Czyli: miasto ma okręg wpływów i do niego idą z pobliskich kopalni surowce, natomiast na ekranie mapy mamy sumę wszystkiego, co w miastach.
Takie rozwiązanie tłumaczyłoby poniekąd redukcję liczby surowców (co i tak...
imperium: "HoMM VI nowości" /
<[Taro: Jeżeli h6 będzie miało tak szybką mechanikę jak h5, to ja dziękuję. I niech nikt mi nawet nie mówi, że szybkość w h5 to nie wina mechaniki tylko nieznajomość zasad gry. W częściach 1-4 wszystko było żwawe, a potem? Bez komentarza. Obyśmy tego nie dostali w szóstce.]>...
imperium: "Disciples - seria" /
Spokojnie się da, tylko lepiej, żebyś miał kartę kredytową (przynajmniej ja zawsze korzystam w ten sposób z brytyjskiego). W dolarach nie wiem, ile, ale funtów 5-7.