Zasadniczo, gdyby wnikać w konkretne zasady, to sprawa przedstawia się następująco:
Apostrofy dodajemy po samogłoskach zgłoskotwórczych, a w przypadku języków typu francuski, również tam, gdzie mają one też zdolność "utwardzenia" (udźwięcznienia) poprzedzającej spółgłoski...
Field
osada: "Humor Jaskiniowy" /
<[Vandergahast: ...choć za czorta nie wiem jaki do system :D]>
Crossroads & Crosses ed. 2.0? :P
imperium: "FAQ - Najczęstsze problemy z WoG" /
Tak. To wina nadmiernej ilości dodatków - czasem wystarczy zainstalować je w odpowiedniej kolejności, żeby nie wyskoczyły takie kwiatki, a czasem nic nie pomoże, bo co dodatek, to nowe skrypty, które mogą się ze sobą gryźć.
Najłatwiejsze rozwiązanie? Reinstalacja WoGa ;)
imperium: "HoMM VI nowości" /
BAAARDZO nieoficjalny przeciek i raczej przypuszczenia (aczkolwiek kasują to gdzie nie znajdą, dlatego daję nazwy polskie):
Trzon:
Szkielet/Ghul/Duch
Elita:
Wampir/Lisz/Sfinks lub Lamia
Czempion:
Kobieta-pająk (nazywana też awatarem pająka) - [i]zdurnieli do reszty[/i]
imperium: "Program do tworzenia jednostek" /
[url=http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=24728]Here.[/url]
osada: "Toasty" /
Na spóźnieniu - najlepszego ;) (powiedzmy, że niektórzy postanowili przedłużyć obchody rocznicowe do niedzieli ;))
imperium: "HoMM VI nowości" /
<[Van: Marzy mi się w tym momencie, żeby każdy czempion miał swoją historię, jak bohaterowie. Wtedy obok tej Matki mogła by być jakaś Szeloba czy inna Ungolianta, która cośtam, Tkacz Zmierzchu i inne takie. Byłoby klimatycznie i fabularnie trzymałoby się przysłowiowej eee...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Alistair - żeby było jasne. My tutaj to nazywamy driderami, przecieki mówią o tym jako o awatarze, więc luz. Uzasadnienie też jakieś tam sklecili, bo już przy piątce mówiło się o pająkach.
Ja to przełknę. Ale ja w ogóle mam dużą odporność.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Standardowo. Gra ma priorytet w postaci szybkości jednostki.
imperium: "HoMM VI nowości" /
A, kawałek z trailera ;) Brzmi trochę jak coś pomiędzy głównym motywem z "Luster" z Sutherlandem a Within Temptation ;) Ogólnie jednak nie jest źle - przynajmniej ta muzyka potrafi zainteresować, w przeciwieństwie do tej z HV (nie licząc town screenów Akademii, Sylvan, drugiej połowy...
osada: "Toasty" /
Logos - Twoje zdrowie. Siwuchą :P
osada: "Toasty" /
<[Bubeusz: Zdrowie Jaskinia! Nieźle nam rośnie.. Jeszcze roczek i pójdzie do gimnazjum xP ]>
Ojezusmaria, wypluj to :D Od razu ją wyślijmy do liceum albo chociaż nauczanie indywidualne ;)
imperium: "Muzyka Heroes of Might and Magic III" /
Post trafia tutaj, a nie do WoGa, bo nie ma nic wspólnego z ERM itd. ;)
Efektem różnych moich rozmów był pomysł, żeby napisać nowe motywy dla miast do H3 (podmiana całej muzyki może kiedyś :P). Znacie możliwości komputerowych syntezatorów itd (z chęcią bym wynajął orkiestrę,...
imperium: "Disciples - seria" /
To drugie wygląda mi na jakiegoś cudaka z Legionów Potępionych, ale kto ich tam wie :P Jeżeli chodzi o średniowiecznych doktorów - no właśnie te skrzydła chyba mają być kruka, czyli taki dodatkowy gadżet. No i może lata ;)
Drugie - nie zombiak. "Twarz" przypomina wybitnie to, co...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Jest jeszcze jedna możliwość: perspektywa. Tzn. niezupgrade'owany faktycznie może być Ortos, a zupgrade'owany Cerber, tylko nie została ta trzecia głowa uwzględniona na obrazku.
imperium: "HoMM VI nowości" /
I czego nikt nie zna, jeśli nie zechce mu się pogrzebać w mitologii. Tak, wiem, narzekam, ale w historii gier było naprawdę niewiele jednostek, które nie istniały w szerszej zbiorowej świadomości (jeśli zaliczyć do takich nagi -_-").
imperium: "HoMM VI nowości" /
Naciągane toto. Równie dobrze mogliby wypuścić binarki z HVI, nazwać to "Might and Magic: Make Your Own Heroes" i niech sobie gracze tworzą cerbera na bazie tego co dali. Mody mają być opcjonalne, a nie konieczne.
Z drugiej strony patche Ubiwału do piątki... wygląda na to, że mody...
osada: "Toasty" /
Podpisuję się obiema rękami/kieliszkami ;) Zdrowie! ;)
imperium: "Pytania..." /
Zgodnie z alternatywnym questem musisz wybić WSZYSTKO. Jeśli to zrobisz, drzwi znowu będą otwarte. Jeśli tak robisz i co dwa lata masz respawn i powtórkę z buga, to pytanie jaka to wersja M&MVII i czy upatchowana.
imperium: "Dyskusja o najpotężniejszej..." /
[quote=Cichor]To sprawdzona informacja, bo wierzyć mi się nie chce.[/quote]
Sprawdzona - mechanika gry jest tak opracowana, że prędkość poruszania się bohatera na mapie jest proporcjonalna do najwolniejszej jednostki w armii. Dlatego też rzadko opłaca się mieć - w późniejszych...