A nie lepiej byłoby przekierowywać przez tę budowlę w lewym górnym rogu, co wygląda jak schody prowadzące do portalu?
Vandergahast
imperium: "HoMM VI nowości" /
A na hyperze o 21.15 relacja z gamescom, gdzie, według [url=http://hyper.pl/artykul-gamescom-weekend-rozklad-jazdy_1249,0]programu[/url], powiedzą również o H6
imperium: "HoMM VI nowości" /
Wychodzi na to, że przycinają długie momenty spędzane na mapie przygody, żeby nie odczuwało się tak długości walk, bo czas trwania niektórych animacji ataku jest koszmarnie długi, jak ta u gryfa.
A odnośnie wampira, to myślałem że nic śmieszniejszego z nim już nie można...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Faktycznie, specjalne pola. Z tym, że jedno na 1 pole a drugie na 4. Obstawiam, że to większe to polana koniczynek i zwiększa szczęście jednostek na niej stojących. A skoro jest duża, to wszyscy na niej będą mieli bonusy. Hm, ciekawe czy duża jednostka dostanie więcej bonusów, bo...
imperium: "Wielki test zamkowy" /
I słusznie są, są najszybsze więc mają pierwszy atak. Swoją drogą, autor tej stronki z 5 lat temu albo i więcej chciał ją IJB udostępnić. Czy też dać w ogóle.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Tristan, ale to samo może oznaczać, że po prostu się pojawią alternatywne ulepszenia. I też będzie 10 różnych armii. :[
imperium: "HoMM VI nowości" /
Nie ujawniaj, tylko daj sobie konto zhakować :D
osada: "Humor Jaskiniowy" /
Wrzucę to, zanim ktoś mnie uprzedzi:
[url=http://www.wykop.pl/artykul/468239/kolejni-bohaterowie-zbiorowej-wyobrazni/]bohaterowie RPG[/url], choć za czorta nie wiem jaki do system :D
imperium: "HoMM VI nowości" /
To już zdaje się było w poście Tlaloca jakieś 3-4 strony temu. Takim dużym :] (jakoś nie przepadam za opcją cytowania)
imperium: "HoMM VI nowości" /
Też myślę, że te Primordiale to będą czary w stylu przyzwania okrętu czy town portal. Szkoły magii jakby zbliżały się do podziału z M&M.
Nie podoba mi się drider jako jednostka siódmego poziomu. Z jednej strony, fajnie, że coś nowego, ale mogliby się wysilić i dać jakąś...
imperium: "HoMM VI nowości" /
O ile aluzja do pająka tkającego linię życia jest ok, o tyle już do pająka zajmującego się śmiercią (jak to głupio brzmi w ogóle :]) to się średnio kupy trzyma. Co ten pająk tka? Linię śmierci? A jak tamten tka linię życia i przestaje ją tkać bo ktoś umiera, to ten drugi...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Warto by to zanewsować.
Dobrze wiedzieć, że to co mają najlepsze, nie zostało jeszcze ujawnione.
Ogólnie, to odpowiada na parę pytań, które tu sobie sami zadawaliśmy, jak to o strzelców na wieżach czy wpływ siedlisk na przyrost. Choć zastanawia mnie, czy skoro siedlisko...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Skąd pomysł że to ożywiony posąg? Mitologicznie Sfinks był żywą istotą. A co do Arachny - to wydaje mi się, że zaczęło się od pajęczy z transformers - beast wars, która takie właśnie miano nosiła. Choć zapewne się mylę, ale to pierwsze skojarzenie :]
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Jakie anioły? To są lammasu z nekro
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Skoro jest nekromantka wskazująca mieczem kierunek ataku to logiczne wydaje się, że jakieś jednostki nekro muszą tam być, inaczej komu by pokazywała? Ale nie sprzeczam się, mogą być anioły. Ale że ich art jeszcze nie został pokazany (a będzie w ogóle? nie skończył się limit...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Ok, mój błąd, nawet sobie przypominam że komentowałem ten badziew. Link mi przypomniał czemu chciałem to wyrzucić z pamięci :D
imperium: "HoMM VI nowości" /
Odnośnie niehirołsowatego hirołsa to przecież oczywiste. Manga. Koszmar. Jeśli dawać nagi, to tylko jakoś nawiązujące do mitologii hinduskiej. Cały ten zamek jest nieklimatyczny i jak dla mnie "kulturowo obcy". Trzymam kciuki za fejka
imperium: "Might and Magic - Porady" /
Jesteś pewny że znalazłeś ukryte drzwi na statku w jaskiniach tidewater? Bo ja zawsze zapominam, że tam jest mapa i też się potem wkurzam :]
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Akurat ja uważam że ze wszystkich "katapult" cyklop wygląda najgorzej. Skoro jest w stanie rzucać takim ogromnym kamieniem, to na pewno przykucie go do 2 tej samej wielkości w miejscu go nie utrzyma. Chyba że to będzie jedyna mobilna katapulta, to wtedy ok. Niemniej jednak te łańcuchy na...
imperium: "Zdolności jednostek w H6" /
Wydaje mi się, że żaden z dotychczas powstałych tematów nie nadaje się rozmowy o umiejętnościach stworków, w związku z tym zakładam nowy. Trochę już późno by jakimś merytorycznym wstępem zacząć, ale na początku zwrócę uwagę na to, że opis zdolności nie jest pełny. Nie...