Spóźniony toast za Grena, ale prosto ze spotkania KOKu, więc liczę, że mi wybaczy :] Cysterna grenaturatu po dziesięciokroć na głowę :]
Vandergahast
imperium: "HoMM VI nowości" /
Mnie akurat fabuła H6 malowniczo zwisa, tak samo jak zwisała mi fabuła H5 i fabuła H3, ważne jest żeby była to dobra turówka.
Grafika jest ewidentnie mniej cukierkowa, może i faktycznie jednostki wielgachne hełmy mają, ale poza tym dziwnym liszem/upiorem z jakimiś futurystycznymi...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Link do tego niemieckiego nie działa, także niewiele mogę zrobić (właściwie to nic, bo niewiele to mógłbym zrobić jakby coś tam pod nim było :D) A ten system reputacji szczerze mówiąc wygląda na błąd w tłumaczeniu, ponieważ resztę artykułu można by uznać równie dobrze za...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Cóż, jeśli chodzi o ten niemiecki tekst, to na początku jest prezentacja i polewanie z fabuły, później jest wspomniane że będzie 5 frakcji (choć to wygląda bardziej na wniosek wyciągnięty z fabuły, bo to tam czyjś brat i siostra dochodzą) później stwierdzenie, że to heroes, kto...
imperium: "HoMM VI nowości" /
A to pajęcze coś to chyba będzie drider, zwłaszcza, że dowódca nieumarłych wygląda raczej na elfa, a jak nekro, to mroczne elfy. No i dobrze, bo skoro mroczny elf prowadzi nekro, to może oznaczać że w podziemiach będzie jakaś normalna frakcja. I wrócą harpie.
Duch świetnie się...
imperium: "HoMM VI nowości" /
To Q&A to wszystko co mają w sprawie H6 do powiedzenia, czy może jednak jak mają dziś ogłosić to z czymś lepszym wyskoczą? Czy może trza czekać na relację z targów?
imperium: "HoMM VI nowości" /
Po ostatnim obrazku i opisie arta na nim widać, że zmienią się statystyki bohatera - opis mówi o cecha takich jak magic attack i magic defence. Z jednej strony może to oznaczać totalne uproszczenie - magiczny i atak i obrona i fizyczny atak i obrona, z drugiej strony daje szansę, że...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Mam wrażenie że seria HoMM zamiast rozwijać się i powiększać, kurczy się i maleje. I nie chodzi mi o to, że niektórym się H5 podobało a innym nie. Ale normalnym wydaje się, że kolejna część gry będzie większa i lepsza, bardziej wybajerzona. Podczas gdy z H6 ubyło już: ekranów...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Obadajcie [url=http://kotaku.com/5616648/might-and-magic-heroes-vi-might-be-magic]to[/url]. Za wiele nowego tam nowego nie ma, ale przynajmniej wiadomo że jeden z bossów wygląda jak niebieski wąż wodny.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Jeszcze jedno, o ile dobrze przeczytałem w programie Hypera, to dziś o 21.30 powinna być relacja z Gamescom. A nuż cosik o H6 powiedzą, albo i coś pokażą jak dobrze powieje
imperium: "HoMM VI nowości" /
Też to gdzieś wyczytałem. Nie wiem czy nie w tej relacji z której był pierwszy screen z kamery, ten z konwersją miasta. W każdym razie tej samej było z detalami opisane jak rycerz opiera się na mieczu umierając
imperium: "HoMM VI nowości" /
Co do karawan, to o ile jednostki same nie będą mogły się poruszać po mapie, a już gdzieś czytałem, że nie mogą, to karawan na bank nie będzie. Pamiętacie, w H4 jak się zajęło miasto do którego zmierzała karawana, to później same jednostki stały pod zamkiem. Nie widzę innego...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Odnośnie screenów. Trochę inaczej sobie to okienko miasta wyobrażałem, w takiej formie nie satysfakcjonuje mnie zupełnie, ponieważ nie daje odczucia "wejścia do miasta" jakie było w poprzednich częściach. Choć możliwe że ciut przyśpieszy rozgrywkę, ale chyba tylko w porównaniu do...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Łi szal si. Zmieniającego się pola bitwy jeszcze nie było i to jest chyba pierwsza z nowości, której nie jestem przeciwny, choć nie wyobrażam sobie zmieniającego się pola bitwy np polany w lesie. Teren wulkaniczny, śnieg czy woda ok, ale chyba zrobią wędrujących po mapie pni czy...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Czyli to jednak nie zamek będzie zbierał surowce, a specjalny fort? To lepiej. Nie wiem czy to lepsze rozwiązanie niż zbieranie po kolei kopalni, ale na pewno na tyle ciekawe że warte wypróbowania. Nie ma już dziecinnego stylu grafiki - i dobrze. Choć jak dla mnie w H3 i H4 też jakaś...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Chciałbym się dowiedzieć jak ta konwersja dwellingów będzie wyglądać. Najbardziej oczywista, w związku z konwersją miast, czyli 2 poziom nekro na 2 poziom inferno, czy może możliwość przerobienia na innego dwellinga ze swojego zamku albo chociaż przerobienia nieulepszonego dwella na...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Łojoj, ale się porobiło, niebieskie feniksy bo mają powiązanie z księżycem? Cóż, wygląda to dziwnie, ale przynajmniej płynie stąd informacja, że w świecie Ashan księżyc jest niebieski :]
Ta 5 rasa mam nadzieję będzie kolejną wersją zamku z podziemi. A przynajmniej jeśli...
imperium: "HoMM VI nowości" /
No mnie zamek łączący Bagno z Nagami bardzo odpowiada, a oto i dlaczego:
[url=http://imperium.heroes.net.pl/post/52195#p52195]Bagno[/url] :]
A co do magii, to jak nie ujawnią poszczególnych szkół czy specjalizacji czarów konkretnych zamków (a tego przed ujawnieniem zamków to raczej...
osada: "Współpraca Osady z Nimnaros" /
A czy nie mogłoby być tak, że GŁP wrzuci się po prostu jako archiwum? Wątki chyba można by kontynuować w nowych tematach, dając szansę podłączenia się ludziom z Nimnaros? Jeżeli chodzi o usychającą Osadę, to ja bym wszystko z niej roboczo wrzucił jako archiwum, poza może...
imperium: "Wywiad IJB dla BlackHole" /
Ja bym olał pytanie o betę, a dopytał się dokładniej jak całe oblężenie zamku będzie wyglądać, jak to jest z jednostkami atakującymi umocnienia, czy tylko bramę, czy mury a może i wieże też, jak wygląda kwestia obsadzania jednostkami strzelającymi wież (ha, zwłaszcza w trakcie...