Imperium

Behemoth`s Lair

Haav Gyr

Więc co lubie: 1) Akademia - Dżiny, Magowie, Golemy, Tytani, Niziołki, Nagi, Krasnoludy 2) Rezerwat - Elfy, Rusałki, Gryfy, Smoki, Satyrzy 3) Azyl - Meduzy, Smoki, Zmory, Ifryty, Beholdery 4) Nekropolia - Mumie, Gargulce, Wampiry, Venomy, Smoki, Cerbery 5) Twierdza - Centaury, Behemoty,...
Jak już wiele razy mówiłem wszystko zależy od mapy, jeśli na mapie w pobliżu zamku jest dużo strażników neutralnych, wtedy trzeba postawić na armię. Ale jeśli mapa jest uboga w surowce i kopalnie, zwłaszcza te blisko zamku, wtedy pójście drogą militarną nie ma większego sensu,...
Fakt;P Jedank biorąc pod uwagę siłe tylko samych jednostek, to Nekropolia wypada dość przeciętnie przy choćby Zamku. Siłą nekropolii jest nekromancja. Nie same jednostki, choć są wyjątki.
<[Hiro: 3. Hipnoza zahipnotyzować np. 10 behemotów się nie da bo po poprostu nie ma tyle umiejętności. ]> Da się, mnie się udało dzięki temu zaklęciu wygrać "przegraną bitwę", grałem Astralem. Zahipnotyzowalem 7 behemotów, fakt że były podzielone 2-2-3. Ale dzięki dużej...
Akademia, bo łączy w sobie najpotężniejsze magie, potem Azyl bo po prostu mi się podoba;) Zdecydowanie najmniej lubie Stronghold i Haven:P brzydkie i nijakie miasta.
Avonu ma rację i tyle, Bracada to nie Czarodzieje Z H2, AvLee to nie czarodziejki z H2, a Kreeganie to demony, inaczej kosmici ale zwykli mieszkańcy planety nie mają pewnie pojęcia o kosmitach, więc nazywają ich demonai, diabłami itp... To tak jak w naszym świecie, gdyby teraz ktoś...
Zdecydowanie Magia Ładu, najbardziej wszechstronna, a przy tym ta frakcja łatwo łączy dwie przeciwstawne magie życia i śmierci. Dając najlepszą mieszankę.
Jest sporo, nawet tych orginalnych. Ostatnio pograłem sobie troche w najstarsze mapy z H3 i wierz mi, na wielu mapach nie da się iść drogą militarną. Trzeba się pomęczyć 3-4 miesiące. Oczywiście mówie o graniu na poziomie przynajmniej 130%. Jedynie na na najłatwiejszym stopniu da...
:> Ale Nie bierzesz pod uwagę, że mapa autorska jest stała, w jedną mapę mogą grać setki czy tysiące osób! W randomke grają raz i mapa najczęściej jest do wyrzucenia. Dlatego ilościowo może map random jest ogólnie więcej, jednak odsetek grających w mapy autorskie jest raczej...
Martwe nie, ale niestety brak nam ludzi od wszystkiego:/ - a ci którzy cokowiek robią tracą zapał, jak widzą że sami pracują.
Pentacz no własnie czytanie ze zrozumieniem;) - ja nie bede się z tobą spierał, jak ty grywasz i w jakie mapy ty grasz itp... Ja tylko chcialem ci przypomnieć że tysiące fanów herosa grają w mapki orginalne i fanowskie, więc te twoje 3% jest z sufitu tylko. Przypominam ci że twoje...
<[Gwynbleidd: @HG Traktujesz widzę mapy autorskie tak jakby w ogóle na nich nie było wolnych zasobów. Grałem na mapkach autorskich kawał czasu i zazwyczaj również na nich jest sporo zasobów i złota na mapie, więc taktykę jednostek można z powodzeniem stosować. Czasami są też...
TU wyszło szydło z worka;] - "lepsze" lub "gorsze" gry;] Nie Panie Kumbat. Gra on -line jest inna, choć dla mnie osobiście gorsza bo uboga. Ale wy gracze on line pewnych rzeczy nie dostrzegacie i tyle. Bo wy porówujecie gracza off line który pierwszy raz gra na "waszych" warunkach ze...
Jedno Pentacz musze przyznać ci racje, to czego odziwo trudno było szukać w twoich postach, baa nawet miałem Cię pochwalić że wkońcu piszesz sensownie. To znalazłem w poście Kumbata, czystą ignorancję;] Niestety miał Cię pochwalić, bo widać post Kumbata dodał ci animuszu,...
Pentacz skoro już odnosisz się do logiki, to po co na siłe chcesz coś skoro to nierealne? A wiesz dlaczego? Bo odnosisz się do gry off-line takiej w którą nie grasz, pamiętasz co mi mówiłeś kiedyś? Teoretyk, właśnie nim teraz jesteś teoretyzujesz o jakiś grach procentach, w...
<[Pentacz: Zrozum wreszcie, że od dawna znam twoje stanowisko i próbuję jak najbardziej dobitnie pokazać tutaj ludziom na forum jak bardzo się mylisz i przekonać ich jak bardzo twoje stanowisko jest subiektywne ]> <[Pentacz: Twoim jednak głównym problemem jest zrozumienie że od zawsze...