Imperium

Behemoth`s Lair

Haav Gyr

<[Invictus: Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy: 1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy]> TO akurat nie jest reguła, spójrz na Hydre, Roka czy Gargulca.
<[Sanctum: <[Haav Gyr: To temat o gustach i upodobaniach, więc tłumaczenie się z nich nie jest konieczne. Choć fakt lepiej jeśli każdy napisze coś więcej niż tylko trzy słowa. ]> Sorry, że się czepiam Haav Gyr, ale jesteś trochę nie spójny....]> Nie zupełnie, bo nikt tutaj...
<[Dagon: @Up Właśnie na tym polega trik, że po zbudowaniu siedlisk do 4 poziomu rolę kapitolu spełniać ma heros wyposażony w jednostki z tych siedlisk :)]> No nie całkiem;) bo wszystko zależy na jakim poziomie i na jakiej mapie grasz. Podobnie jak to: <[Sheogorath: 1-Rada miasta...
<[Sanctum: Radzę przypomnieć sobie modele z poprzednich części, a zauważysz, że niektórzy mieli na głowie coś gorszego niż garnczek. Co do kampanii, to porównaj sobie z innymi z sagi, a ta wcale wówczas nie wypada tak blado. ]> Dla mnie czysta herezja, do dziś modele 3d z Herosa 3...
<[Avonu: HoMM to nie D&D, gdzie bóstwa mieszają się w sprawy żyjących. ]> Niby racja, ale pamietaj w D&D większość bogów była wcześniej śmiertelnikami, a część z nich można traktować jak istoty z innych wymiarów lub popularnie nazwane ufoludki;)) o potęznej mocy i obsadzone...
<[Sanctum: Tego, że są jednymi z najlepiej zrobionych w świecie gier nie neguję, nie znaczy to jednak z pewnością, że są zrobione bezbłędnie, mam bynajmniej nadzieję, że to dostrzegasz.]> A gdzie masz zrobione "błędy"? Bo to mnie ciekawi? <[Nigdy nie powiedziałbym, żeby...
Invictus, tym razem pozwole się z Tobą nie zgodzić, Templariusze mają w zasadzie takie samo prawo pojawić się jak Krzyżowcy(a przecież w M&M nie było religii chrześcijańskiej). Co więccej Templariusze występują już w Disciples i nikt nie narzeka(zwłaszcza że są w zamku...
Tak samo jak mamy awans na krzyżowca, bez zakonu krzyżowego i wypraw krzyżowych;) Chodzi o samo istnienie, Gildia Illuminacji - gildia światła (Illuminaci - oświeceni).
<[Popatrz na forum co tam się dzieje, przecież 3/4 wypowiadających się na czele z Haavem ma trudności co do takich banalnych podstaw, że się płakać chce. ]> Jak zwykle Pentacz, masz problemy ze zrozumieniem dyskusji i robisz jak zwykle z igły widły, miej nadzieje żeby na tobą nikt...
<[Sanctum: <[Shaggy: Protestuję!! A niby to Meduzy i nagi w HoMM3 były inne? :P A półnagie kobiet w fantasy przemieszczają pomiędzy Sapkowskim, D&D,KB:tL itp.itd.]> No nareszcie, już myślałem, że wszyscy uważają H5 za grę pełną erotyzmu, tandety i "wspaniałych efektów". Świat...
<[Vendral: ...pod koniec H III AB wspomniane jest o kilku ich klanach które przetrwały, a ponadto mamy też paru bohaterów Kreegan w H IV]> Ogólnie wszyscy Kreeganie zostali oficjalnie zabici w AB, Te informacje masz również w M&M8. Nieoficjalnie fabuła H4 niestety zakłóciła nieco...
<[Avonu: Haav, zapamiętaj sobie raz na zawsze: - Bracada (ew. Brakada) - od a[b]brakada[/b]bra (ang. abracadabra) A to wczesniejsze pańswto rycerzy i magów, zwało się Bracaduun.]> Z Bracadą to faktycznie chyba z marszu napisałem dwa "cc", mój błąd:) A o Bracaduun - jak...
<[Filus:. Po drugie przyrost nie jest cechą jednostki, a ZAMKU, z którego pochodzi. Kolejne kwestie.]> Kiedyś też próbowałem to tłumaczyć, jako moderator czy na zdrowy rozsądek. Niestety pewne osoby miały to gdzieś. Dlatego w miejszości "przegrałem" z duchem oswajania do norm...
Nie mówiąc już o Golemach, które biją na głowę wiele jednostek:)
Nie no;P w H4 nie była już tak doskonała;) bo: 1) Niektóre motywy terenów były dość podobne, w H3 jednak każdy się mocno róznił. (brak troche naturalnych odgłosów) 2) Muzyka(chór) w Haven - ciężko mi ją do dziś strawić;P
A kto strzela jednym elfem? Więc twoja "cudowna" zjawa może co najwyżej konkurować z Orkiem, a reszta jest daleko z przodu.
Z kim wygrywa? chyba masz dziwną grę. A jak chcesz wiedzieć to testy nie polegają na pojedynku 1 liczebnie jednostka kontra jedna liczebnie jednostka. To obłęd.
Uściślimy;) Gorgon ma prędkoścć 5, a ulepszenie 6, czyli nawet te 6 hexów nie zawsze pozwala dojść do przeciwnika(który zajmuje 1 hex i jest ustawiony na 2,4 lub 6 miejscu) Gdy jest mniej jednostek to czasami dojście trzeba wykonać po ukosie, wtedy trzeba 3 tur na dojście.