Witam serdecznie wszystkich.
Według mnie, dodawanie nowych ras ludzkich to bardzo duży bezsens, gdyż w świecie heroes III oraz innych, ludzie nigdy nie byli dominującą rasą, ten świat był unikalny dla fantastyki, wiele ras jednak żadna nie dominuje w grze ( nie ma 10 podras ludzi od...
Artarion
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
A co do tematu
Uważam, że podrasy ludzkie (tworzenie nowych zamków, gdzie występują nagminnie ludzie) są bardzo nie wskazane. Inkwizycja (dobra wiem, demony w skórze ludzi) została już zrobiona w herosie 5 i tam powinno być miejsce jej fanów. Ale muszę przyznać, że jednostki w...
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
Znaczy bez przesady, wiem jak znaleźć edytor, ale mi chodzi o to, że w ogóle go nie mam nawet możliwości wejścia przez programy, jakby w ogóle był niedodawany do gry, jakby była tylko sama gra bez edytora.
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
tak, być może nie próbowałem twojej opcjii, ale mam oryginał.
Spróbuję dziś zainstalować. Dzięki przyjaciele.
No i spróbowałem, efekty są takie, że nawet grzebiąc po kontach nie mogę dojrzeć tego edytora, da się być może go ściągnąć z internetu?
Najgorsza...
imperium: "Wybieramy najlepszy zamek Heroes 2" /
ja jestem za czarodziejem, zawsze lubilem grac snieznymi, a plansze przechodzilem bez problemu nimi, tytany sa grzmocace i trudne do zabicia, nawet czarny smok mimo ze taki drogi i wogole ma ciezko z nim, czarodzieje to dobry dmg, golemy sa sweitne w zatykaniu przejsc, dzikami czekam az wrog,...
imperium: "[Heroes IV] Equilibris" /
Mi osobiście HoMM4 nie odpowiada, ale mojemu ojcu oraz bratu świetnie podpasował, możliwość brania do walk na raz 7 bohaterów to było coś.
Niestety HoMM4 jest inną grą niż H3, ludzie się na nim zawiedli, ponieważ nie kontynuował sagi hero 3, która była wręcz doskonała,...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
są tak naprawdę cztery rodzaje jednostek.
Tank - Dobra obrona, życia sporo, najczęściej wolne > zdolności defensywne
Dps - Duże obrażenia, szybkie, mało życia, > zdolności ofensywne
Ranged - Zasięg przez całe pole bitwy, średnie życie, średnia szybkość
Special - Dobre...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Ja mam no powiedzmy oryginalną wersję.
= Nazwy zostały pozmieniane, w nawiasach będą stare nazwy [...]
Twierdza ( Knight' s Keep) (-Castle-)
- Chłop > Giermek
- Łucznik > Kusznik
- Pałkarz > Zbrojny {Pałkarz} [Zbrojny]/ {Zbrojny} [Spieszony Rycerz]
- Rycerz > Templariusz...
imperium: "[Heroes IV] Equilibris" /
Zgadzam się z powyższym, miałem nadzieję szczerą, że heroes 5 wróci i weżmie zaczerpnie zamki, pomysły z h3, ale tak się nie stało.
Trochę się zawiodłem, jednak h5 przywrócił nadzieję kompletnie nowymi zamkami np Krasnoludów, czy Orków, wprawdzie te rasy były od zawsze w...
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
dla mnie, jaszczuroludy są neutralne, barbarzyńcy też oraz elementale, gdyż oni się nie opowiadają się za żadną ze stron konfliktu, jednak zamek żywiołów faktycznie mnie intryguje, raz pomaga świat obronić z drugiej strony chce go zmiażdzyć.
Dla mnie ideałem neutralności jest...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Witam wszystkich serdecznie!
Cały projekt obejmuje proces tworzenia nowych jednostek, zamków, nowych ras lub ulepszanie starych pomysłów. Stworzymy, także czary i bohaterów, a nawet fabułę. Na razie trudno mi to nazwać, ale wznowienia Heroesa III
Jeżeli nam się uda nasz projekt...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Każdy członek Gildii Kowali to nie kto inny jak tylko wynalazca, fan i kowal potrafiący wykuć dobry pomysł i dodać do wielkiej biblioteki naszych pomysłów.
Członkowie Gildii Kowali Heroesa III
1. Artarion - Specjalista od fantasy i fabuły
2. Nie_mam_nicka - grafik
3. Konstruktor -...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Mi nie chodzi o tworzenie gry komputerowej o nie, sam wiem, że byłby to szalony pomysł.
Chcę tylko na tym forum tworzyć jednostki, zamki, bohaterów świat Heroesa, ale powiedzmy szczerze tylko opisowo, tutaj tworzenie gry nic nie ma do rzeczy nawet o tym nie myślałem.
Dziękuje...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Moja koncepcja to jest nic innego jak:
1. Pikinier - Dobra wytrzymałość i rany porządne
2. Harpia
3. Elfi łucznicy po ulepszeniu lub królewskie gryfy
4. Ogry szamany (60 hapów to bardzo dużo
5. Gorgona
6. Naga ulepszona, bo likwiduje kontratak lub mroczny rycerz 120 hapów
7....
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
a tak wogóle to wpisałem w google heroes VI might and magic i kompletnie nic mi się sensownego nie wyświetliło, macie może link?
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Jeżeli ktoś z nas będzie miał szansę stworzenia czegoś takiego, to niech to wykorzysta.
Wiesz Haav Gry ja zawsze wiedziałem jakie będą problemy dziękuje, że uświadomiłeś je innym.
Ale tworzyć będę choćby dla samej przyjemności wielu innych graczy pewnie też się...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Wiecie, rozmawiałem z pewnym człowiekiem co do herosa III, wyszło na to, że ma paru kolegów co chcą pomóc.
Zmiana planów tworzymy heroesa III może nie na nowo, ale dodatek i to bardzo porządny. Prace pewnie potrwają z parę lat, ale efekty będą warte zachodu masz rację ghulk...
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
frodo w świecie kiepskich byłby kapitalny :) haha haha
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
Tutaj będziemy tworzyli zarówno nowe jak i odświeżali pomysły na potwory oraz armie w herosie III.
Oto program tworzenia jednostek:
1. Najpierw zostaną wymyślone nazwy i posortowane na odpowiednie rodzaje wszelkie potwory.
2. Potem zajmiemy się ich krótkim opisem, a także...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
Jak sortujemy stwory?
Potwory dzielimy na 3 rodzaje:
Ludzie
Nieludzie
Przybysze nie z tego świata np potwory piekielne lub archanioły to samo dotyczy żywiołów.
Każde z tych pod tematów będzie zawierało masy potworów.
Dlatego po przydzieleniu ich do zamków na drodze eliminacji...