Stwory ułożono alfabetycznie oddzielnie dla każdego rodzaju:
Dnia 17.08.2008 dodano 100 nowych jednostek - Dodatek Nocy
Dnia 18.08.2008 dodano 38 nowych jednostek - Dodatek Zepsucia
[] Ludzie:
- Alchemik
- Anty Paladyn
- Astrolog
- Badacz Zwoi
- Bandyta
- Banita
- Barbarzyńca z...
Artarion
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Jak to mówią jak chcesz zrobić coś dobrze to zrób to sam.
Wiem, że czeka mnie masa roboty.
Ale jeżeli nawet to kilka procent, a pewnie jeszcze mniej chcę spróbować mam czas trzy cztery lata powinno wystarczyć.
Mam już kolegę, który ma swoich kolegów, mam nawet znajomego w...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
dzięki, ale liczyłem na to, że ci gracze sami się do mnie zgłoszą z swoimi pomysłami, a na razie robią to tylko gracze z innych polskich for o dziwo :0
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
Moim założeniem jest stworzyć tysiące przenajróżniejszych po prostu nazw faktem jest, że badzo wiele nazw jest z hero III< ale to nie jest problem.
Tak naprawdę zastanawianiem się co te nazwy tutaj robią zacznę, gdy już będę robił krótkie opisy jednostek, gdy zniknie sporo...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Uwagi" /
Tutaj prosze systkich forumowiczuch, aby zamieszczali uwagi co do naszej gildii, chodzi o poszczególne tematy itd.
Ten dział został po prostu stworzony aby odpowiedzieć na wasze uwagi
[color=green]doklejone[/color]
Mój dostęp do internetu oraz ogólnie komputera został bardzo...
imperium: "Przyszłość starego świata." /
Wybuch wiadomo spowodowało zetknięcia miecza mrozu oraz Armagedonu.
Wiadomo było, że jeżeli lucyfer dostał by w swoje łapska tą broń to by zniszczył świat falą potężnego ognia.
Ostrze było magiczne, ale nie wiadomo czy samo w sobie posiadało zdolność niszczenia światów...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
Być może twoje jednostki powiedzmy są kontrowersyjne, jak słusznie np zauważył wyżej Haav Gyr, lecz myślę, że parę pomysłów trzeba wsiąść pod uwagę, a bardziej obrobić i zmienić nazwy, zobaczymy.
Pozdrawiam.
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Jednostki" /
Haav [color=yellow]Gyr[/color] zapisuję cię do gildii kowali, niestety twoje posty powinny być w uwagach po to jest tam założony temat, a nie w jednostkach. Od tej pory możesz pisać jako członek gildii w dziale jednostek.
---
[color=yellow]Na Behemota, nie rób takich byków w nickach....
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Uwagi" /
Będziesz czekać niestety Konqer. Nie jesteśmy machiną wojenną.
Ale słyszałem, że masz wiele pomysłów zapisać cię do gildii kowali?
imperium: "Historia światów" /
Ktoś u nich nie pomyślał.
Mogli dodać po prostu kolejną wyspę do tego świata, jak zrobili w trójce.
Trochę mi się dziwne wydaje, że jeden świat i tylko jeden kontynent.
A ktoś z 3 Do wbił mi nóż w plecy.
Ale ogólnie skiepścili przez takie błędy serię. Po co...
imperium: "Historia światów" /
a tak wogól pytanko jak patre na mapę herosów to nie widze enroth, czy enroth to ta odzilna wyspa na wschodzie? Wydaje mi się, że to tereny nighonu.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Haav Gyr ma rację, hipogryf został przez niego opisany w 100% procentach, tak samo gryf, może nie napisał, że gryf jest dzikszy i ma brzydsze ubarwienie niż hipogryf
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Jednak żaden projekt nie był robiony przeze mnie.
Ale tak na serio, zgłaszają się do ludzie, a nawet nasz projekt nie ma nazwy jeszcze. Ba nawet fabuły, nasza gildia działa 4 dni dopiero.
A ja setih no cóż powiem tyle, że wog może był właśnie przełomem nie wiem tego więc...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Być może mój post nie był za dobrze napisany.
Tak mamy pojęcie o tym potrzeba około 35 klatek animacji, wiesz jak zamierzamy mieć więcej grafików? Nasz grafik będzie nauczycielem i będzie szkolił w modowaniu innych ludzi, jeżeli będzie 5 takich to założymy, że każdy będzie...
imperium: "Gildia Kowali Heroesa III - Regulamin..." /
Przepraszam, ale to za dużo na moje nerwy.
Mogliśmy założyć tylko 3 tematy, nie więcej, bo taki jest nasz limit tutaj.
Macie rację oddzielne forum powinno nam pomóc.
Na pewno altair, nasz grafik, będzie ciebie długo i namiętnie męczył, dzięki za twoją pomoc, bo ona może...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
W sumie kapitol ma problem z armiami na faście a cytadela świetnie się do tego nadaje, ponieważ szybko dostaje wiwerny, a one na początku gry, mimo, że mało ich tą sa nadal groźne.
Ja robię tak.
przez 8 dni dochodzę do kapitolu.
9 dnia idzie na mnie przeciwnik, Buduje kuszników,...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Przy zasadzie, urrrraaa na wroga, zawsze trzeba bardzo oszczędzać, co ja wam powiem hmm
Zwykle na uraa buduje 2 poziom zamka i z zwiększonymi siłami dnia 8 wpadam we wroga, tylko przy tej strategii rzucam wszystko na jedną kartę sprzedaje wszystkie surowce, aby móc kupić więcej...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Ogólnie do capitolu dobre są zamki, które mają duże zapotrzebowanie nas surowce, np bardzo się sprawdza tower czy nawet loch może jeszcze rampart.
Do szybkiej ekspansji można dążyć strongholde, i cytadelą.
Reszta zamków jest w dowolnej kombinacji.
Ja jeżeli już gram w hero...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Jedna chyba z najlepszych zdolności oprócz mistrza magii
to jest płatnerstwo lub atak.
imperium: "Drużyna marzeń - H2" /
Jak ja bym to robił to tak:
1 - Szkielety
2 - Łowca
3 - Wysoki Elf
4 - Wampir Lord
5 - Cawalerzysta
(6) - Paladyn ( i wtedy bym wywalił szkielety).
Dziwne prawda?
Ale lubię klimatyczne armię, a paladyni to moja ulubiona jesdnostka w grze.