Dzięki wszystkim co i za moje zdrowie kielicha wychylili :)
(choć rocznica technicznie jutro ;) )
7 lat...
wiem, że frazes, ale: jak ten czas leci...
Ja za Altaira i Filusa wypiję - jeśli i tym razem automat się nie wykrzaczył ;), to oznacza, że dwaj Strażnicy Kwasowej Groty w...
Acid Dragon
imperium: "Avatary dziwnie znajome" /
Wykorzystanie grafiki z gier na stronach - w tym avatarów - czasem bywa problematyczne, ale w ogromnej większości wypadków mieści się ono albo w granicach prawa, albo w granicach tolerowanych przez właściciela praw autorskich. Szczególnie jeśli do wykorzystanych grafik nikt nie...
imperium: "Avatary dziwnie znajome" /
<[MiB: Istnieje coś takiego jak prawo dozwolonego użytku i aviki w jego ramach się mieszczą. ]>
Prawo dozwolonego użytku OSOBISTEGO. Rozpowszechnianie, a takim niewątpliwie jest zamieszczanie grafik na stronie, już nie podchodzi pod dozwolony użytek osobisty. Natomiast do dozwolonego...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Już sam nie pamiętam co kliknąłem w tej czarno-białej ankiecie (tak jakby wszystkie gry można było podzielić zero-jedynkowo na tryumfy i porażki). Znając siebie - pewnie że jednak "porażka". Ale dobrze spojrzeć na tę grę z perspektywy czasu.
Heroes III było idealne....
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
Tak, Docent na początku zapewniał, że opcje wogifikacji będą ciągle dostępne.
Niemniej jednak to wszystko o czym mowa, to PIERWOTNE plany, a wiemy, że od tego czasu sporo się zmieniło. Chociażby miasto. Na początku pierwsze miało być miasto krasnali, potem pierwsza miała być...
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
Niewykluczone, że się pomyliłem i chodziło o to, że Katedra miała wyjść przed miastem krasnali, ale nie jako pierwsza (czyli przetasowanie było na miejscach 2-3), ale nieważne.
W każdym razie na ile pierwotne plany zostaną wykonane dowiemy się dopiero jak ktoś z ich drużyny nam...
Nie zdarza mi się pisać tego typu postów, ale zacznę od:
Zgadzam się z Moandorem. Przynajmniej w większości.
W istocie te rozważania Hubertusa i Moandora sprowadzają się do zauważenia, że zmieniają się Jaskiniowcy, nie Jaskinia (co nie znaczy, ze kształt Jaskini jest bez...
imperium: "[SOLVED] Plik df2" /
Do dnia dzisiejszego nie widziałem osobiście programu do przeglądania tych plików poza Reseditem2. Takie narzędzie być może jest w posiadaniu drużyny Equilibris, ale nie zostało upublicznione.
Jeśli chcesz się uprzeć, by coś z tych plików wyciągnąć, to pozostaje opcja...
imperium: "Pomoc dla działu H3" /
Drobniutki szczegół w dziale jednostek.
Przy piekielnych ogarach / cerberach, jeśli dobrze kojarzę, w każdej wersji H3 przy ulepszeniu parametry obrażeń cerbera wynoszą 2-5, a nie 2-7.
Ten szczegół jest o tyle istotny, że jest to jedyny przypadek w grze, kiedy parametr polega...
imperium: "Pomoc dla działu H3" /
<[Hellburn: Acid: Ostatni patch cofa tą zmianę :).]>
Masz na myśli oficjalny patch? Z którym numerkiem? bo u mnie przez wszystkie wersje gry było jednak 2-5, [s]włącznie z wersją "Complete".[/s]
EDIT: a jednak się myliłem, w wersji Complete jest 2-7.
W takim razie przepraszam za...
imperium: "Heroes: Kingdoms" /
Jeśli żaden sojusz JB się nie stworzy (choć miałem nadzieję na sojusz sojuszów ;), to zapraszam do sojuszu Acid Cave.
Jest mały i będzie funkcjonował tak długo, jak długo ta gra przypomina klasycznych Herosów, a nie wyścig szczurów wstających o 5 rano, żeby jakiś budynek...
imperium: "Heroes: Kingdoms" /
Pół godziny?
Optymista.
Moje siedlisko duchów na wybudowanie potrzebuje około 30 godzin ;P
A poważniej - też zaczyna mnie to denerwować. Niemniej jednak, póki nie będę musiał sobie odliczać czasu co do godziny, żeby jakieś polecenie wydać i póki można grać nieco "na...
imperium: "Heroes: Kingdoms" /
Ogłaszam wszem i wobec, że limit miejsc w sojuszu Acid Cave został wyczerpany (dwa ostatnie zaproszenia czekają, aż graczom się dotychczasowy sojusz skończy).
Sugeruję utworzyć nowy sojusz, wkleić tutaj jego nazwę, żeby nowi wiedzieli gdzie dołączać, a sojusz Acid Cave na pewno...
imperium: "Heroes: Kingdoms" /
[quote]Nie wiem czy wiecie, ale sojuszu o nazwie "Jaskinia Behemota" na razie nie będzie. Acid Dragon powiedział, że ci, co nie mają sojuszu mają iść do Silver Cities. [/quote]
NIGDY tak nie powiedziałem. A już na pewno nie powiedziałem, ze nie będzie sojuszu o nazwie "Jaskinia...
imperium: "Heroes: Kingdoms" /
Ze strony sojuszu Acid Cave nie czuję, by była jakaś specjalna "potrzeba" dodatkowego sojuszu z sojuszem ;). Zresztą - wbrew wszelkim moim podejrzeniom i oczekiwaniom, nasz sojusz w chwili obecnej radzi sobie całkiem dobrze w rankingach.
Po prostu byłoby miło i sympatycznie, gdyby...
imperium: "Heroes: Kingdoms" /
Faktycznie chyba nowy świat ruszył, bo do tej pory jedynym możliwym było The Dragon Legacy - East.
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
A dla mnie jednak właśnie Conflux.
Choć Bastion u mnie jest bardzo blisko pierwszego miejsca, to jednak trochę tam za nudno dla mnie. Mam wrażenie, że te elfy chciałyby się całymi dniami gapić w las, zamiast przygotowywać się do walki ;).
U Żywiołaków jest więcej życia -...
osada: "Urząd stanu cywilnego w Imperium" /
<[Taro: No chyba, że wliczacie też homoseksualistów, ale oni raczej się nie pokarzą :D]>
Nie byłeś jeszcze na Konwencie, prawda? :P
Field - not a word more ;P
osada: "Toasty" /
A, dziękuję, dziękuję - grotowemu lobby również :P
imperium: "Przedpremierowe odczucia" /
<[Alchemik: Chcialem glównie poruszyc najbardziej dotychczas frapujaca mnie "innowacje", jaka jest nowy system rekrutacji jednostek. O ile dobrze zrozumialem, podzial na trzy grupy nie oznacza rygorystycznej sciezki rozwoju, jak to mialo miejsce w H4. Do dyspozycji mamy wciaz siedem jednostek i...