Póki co, limitu jednostek obejść się nie da.
Wynosi on 256 miejsc (tzw. slotów, przy czym dowódcy zabierają po dwa), z czego 197 jest już zajętych, a 56 zarezerwowanych. To daje w sumie 3 wolne miejsca i te rezerwuję ja ;P.
Czysto teoretycznie dałoby się zrobić coś na kształt...
Acid Dragon
imperium: "Historia Might and Magic" /
Alamar (sorry, A. - siła przyzwyczajenia ;) napisał kiedyś całkiem dobre tłumaczenie oficjalnych informacji.
Link:
[[http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=544]]
Muszę to wreszcie kiedyś dodać do Biblioteki -_-
imperium: "Drużyna Marzeń" /
<[Black Emperror: Morale: [color=red]-3[/color] ;) (]4 Miasta[color=red]-4[/color],nieumarły[color=red]-1[/color],Archanioły[color=green]+1[/color],Minotaur[color=green]+1[/color]
Nie tak źle :)]>
Gwoli ścisłości - za jednostki z 4 różnych miast kara do morale wynosi -2, a morale...
imperium: "[WoG] Problem z kampanią" /
Czuję świeżą krew...
OK, kilka podstawowych informacji:
1. NIGDY, pod żadnym pozorem nie wogifikuj żadnej z oficjalnych kampanii WoGa.
2. Bardzo dokładnie czytaj każdy napotkany komunikat i wyciągnij wnioski.
3. Kampanie WoGa są znacznie inne niż wszystkie dotychczas. Na...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Oficjalnie nie wiadomo... cóż... każdy ma swoje obowiązki i życie prywatne.
imperium: "[WoG] Mithrill" /
zdefiniuj "standardowe właściwości".
Bo jeśli chodzi o to, coby mithrilem płacić za jednostki i budynki to dałoby się zrobić - tyle, że nikt nie widział zbytnio w tym sensu. Po pierwsze - komputer nie potrafi wykorzystywać "niestandardowych zasobów" (zbierając mithril dostaje...
osada: "Toasty" /
Ciekawe ile organów wewnętrznych Wam ten wypity kwas wyżre... :P
Dzięki wszystkim :)
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Odnośnie tego miasta z wybieraniem sobie stworzonek, to sugerowałbym poszukać (np. na Celestial Heavens) mapy pt. "Choices" autorstwa Timothy'ego Pulvera. Nie wiem co prawda, czy jeszcze działa pod obecną wersją WoGa, ale spróbować można ;).
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
Ostatnio coraz częściej się spotykam ze stwierdzeniem, że współczesne gry to jedynie "odgrzewane kotlety". Nie zdarza się już nic innowacyjnego. Wszystkie gry, które naprawdę coś nowego wnosiły i definiowały swoje gatunki (jak chociażby Heroes of Might and Magic) powstawały w...
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
<[Tilogour: BTW: (To do Acida) Gry które bazowały na pomysłach poprzedników pojawiały się od dawna,nadal powstają gry które wprowadzają różne innowacje.Niestety jak już wspomniałem,nie każdy ma talent do 3d, więc naprawdę nowe pomysły "przyjmowane" są niechętnie i przeważnie...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Nawet jeśli nie będzie działać lub nie będzie działać prawidłowo (a zależy to od wielu czynników zaczynając od tego co to za mapa oraz od tego co właściwie masz zainstalowane i w jakiej kolejności) to i tak nie spowoduje to żadnych globalnych zmian w grze, więc - nie, nie zniszczy...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
To skrypty Sagamossy przygotowywane dla wersji 3.59.
Dla celów testowych autor już udostępnił je do ściągnięcia, aczkolwiek zamieścił też stosowne informacje, które m.in. zostały zacytowane powyżej.
Żadna wersja 3.59 ("tajna" lub nie) jeszcze nie istnieje, ale oczywiście...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Nie wiem co krąży po torrentach, wiem za to, że polityką WoG Teamu jest nieudostępnianie żadnych elementów "alfa/beta" czy innych niedorobionych tworów. Ja również nie mam zamiaru tego robić, a jeśli ktoś z wewnątrz Teamu coś już udostępnił, to długo nie pożyje :P. Natomiast...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Obecnie kryterium przyjmowania do WoG Teamu jest raczej mało rozwinięte - wystarczy COŚ wartościowego stworzyć i zaproponować swój projekt. Jestem również całkiem pewien, że nie potrafiłbyś zakodować nowych fragmentów kodu, gdyż póki co potrafił je tworzyć tylko jeden człowiek...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Nie no... przekazał członkom Teamu, ale tylko wybranym. Być może podyktowane było to faktem, że ostatnimi czasy skład Teamu był mało kontrolowany.
Co do samego ERM, fakt - jest to niedomyślne i dość trudne, ale prawdę mówiąc jeszcze bardziej nie znoszę i uważam za mniej...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Być może Slava korzystał i z tej techniki. Wszak WoG ma dołączoną własną bilbiotekę dll. Nie mnie wiedzieć, co w niej jest, ale nikt poza nim chyba jej nie współtworzył. Jeśli jednak czujesz się na siłach, aby z ową techniką poeksperymentować, nic nie stoi na przeszkodzie. WoG...
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
<[Tullusion: Nawiązując luźno do wypowiedzi poprzedników - tak już jest ten świat urządzony, że zawsze, prędzej czy później, stary mistrz zostanie zdetronizowany przez swój lepszy, nowszy, wydajniejszy odpowiednik. ]>
Mógłbym się nawet zgodzić z powyższym postem, gdyby nie ta...
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
<[Tullusion: Prędzej czy później, pojawi się gra od Heroesów zwyczajnie lepsza, ciekawsza, bardzej wciągająca, to kwestia lat, umiejętności i zaangażowania programistów. Nie chodziło mi o sequele, ale o gry w ogóle. Dooma prześcignął już Quake, jego z kolei Unreal, pobity przez...
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
<[Tullusion:To jest Twoje i tylko Twoje subiektywne zdanie. Ja mam inne, oba zaś są równorzędne i jednostkowe w świecie. ;) Każdy ma swoje preferencje i odczucia, konsensusu tutaj nie osiągniemy. Posługuję się przeto globalnymi miernikami, próbującymi, od biedy, zobiektywizować...
imperium: "Najlepsze gry są z lat 1999-2000...." /
Miałem już nie pisać, ale może jeszcze jedno post scriptum:
<[Tullusion: Hm, popyt niemiarodajny? Popatrz, a te ekonomiczne osiołki tak weń wierzą... ;)]>
Ano właśnie, ano właśnie... tak to już jest, kiedy ekonomia i marketing biorą górę nad jakością gry i wolnością...