Teoretycznie żadna kombinacja żadnych skryptów nie powinna powodować błędu na poziomie biblioteki C++. Jeśli już, to coś zakodowanego w grze, aczkolwiek tych opcji jest wystarczająco niewiele, żeby były już wielokrotnie przetestowane.
Jeśli między zapisaniem, a wczytaniem gry...
Acid Dragon
imperium: "FAQ - Najczęstsze problemy z WoG" /
Mytos - sam nadajesz nazwę temu plikowi, zapisując --ustawienia WoGa-- stan gry. Pliki zapisu gry znajdują się w folderze 'games', plik z ustawieniami WoGa **domyślnie** jest zapisywany w głównym folderze gry.
Ary - czy aby nie mówisz o zwogifikowanych kampaniach?
imperium: "FAQ - Najczęstsze problemy z WoG" /
W sumie w takim razie analogicznie - sejwa sprzed wystąpienie błędu bym prosił przesłać to może dojdziemy do tego, co jest nie tak.
imperium: "[WoG] Pytania i odpowiedzi!" /
Wczytywanie sejwa z gry WoG pod SoD jest pomysłem cokolwiek niezrozumiałym i nic dziwnego, ze prowadzi do crasha i innych nieprzewidzianych elementów. Podobnie byłoby, gdybyś sejw z SoD chciał wczytać pod RoE.
Wróc do WoGa i tak, jak powiedział Trang - usuń z ekwipunku bohatera...
imperium: "[WoG] Pytania i odpowiedzi!" /
Nie ma możliwości, aby gracz komputerowy korzystając ze standardowych możliwości WoGa osiągał takie statystyki. Podejrzewam, że grasz w mapę stworzoną przez kogoś, kto po prostu tak właśnie sobie wymyślił. O ile czysto teoretycznie przy samych statystykach można by się...
imperium: "[WoG] Pytania i odpowiedzi!" /
Bubeusz - wiem, że ten błąd jest wqrzający - zgłosiłem go już jeszcze przed wyjściem wersji 3.58, ale z nieznanych mi przyczyn nie został naprawiony przez Slavę. Dodam jednak, że należy uważać na absolutnie wszystkich bohaterów w kampaniach - przechodzących dalej lub nie....
imperium: "Might and Magic Antologia" /
Oprócz tego MM6-8 mają prawo źle działać pod Windows XP, o czym jest nawet informacja na pudełku. W sumie mogą się nawet wogle nie uruchamiać :P. A fanowskie patche, rozwiązujące problemy pod XP nie są do wersji gier z antologii dostosowane niestety. Przy okazji zauważyłem też...
imperium: "Might and Magic Antologia" /
W istocie, aczkolwiek zmieszczenie wszystkich tych gier na jednym DVD (pierwotnie 10 CD) jest nawet matematycznie niewykonalne :P. Stąd m.in. brak muzyki i niektórych filmików. Błędy z XP były i w normalnych wersjach, ale niestety do antologii nie pojawiły się fanowskie patche po prostu....
imperium: "Problem." /
Linki w Grocie prowadzą do oficjalnych źródeł właśnie.
Proponowałbym upewnić się, czy aby na pewno robicie wszystko zgodnie z instrukcją i nie zmieniacie np. ustawień klawiatury zamiast ustawień regionalnych, albo czy ścieżka instalacyjna nie zawiera polskich znaków. Na czas...
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
Jednak nie przepuszczę tego tematu ;)
Zacznę od dwóch wstępów.
Wstęp I.
Lata kontaktów z fanami, jak i ciągłe (ciągłe i ciągłe) powracanie tematu Forge lekko zmieniły moje podejście do przeciwników tegoż miasta. Oczywiście dalej uważam, że najlepiej dla całości serii...
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
Dagon - z tym ostatnim zdaniem przesadziłeś. Przeczytaj końcówkę mojej ostatniej wypowiedzi.
JvC nie mógł sobie na to pozwolić - bowiem wcale nie chodziło o zaspokojenie tych 5% graczy, ani o to, że 95% nie miało nic przeciwko - zapewniam, że miało.
Te 5% nie było ważne w...
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
Cóż - nie mam oficjalnych danych, ale faktem jest, że wiele weteranów sceny jest prawie przekonanych, iż Conflux w istocie i tak miał dojść, tyle, że później - w drugim dodatku. Wszak ostatecznie pojawiło się tam w sumie niewiele...
Natomiast narzekania na Conflux wynikają...
imperium: "[WoG] Jednostki, które się nie..." /
Może nie wypowiem się na temat jakości tych konkretnych projektów, gdyż dochodzi tu kwestia gustu - tak mojego i Twojego, jak i WoG Teamu.
Nie mniej jednak, zgodzę się, że niektóre projekty faktycznie wyglądają dobrze. Dlaczego nie znalazły się w WoGu? Powody masz właściwie w...
imperium: "[WoG] In the Wake of Gods 3.59" /
Szanse są na to takie jak na grudniowy śnieg... na Hawajach. Przykro mi.
imperium: "[kampania]: Miecz Prawdy" /
Potrzebne są podstawy ERM, gdyż właśnie skryptami można z góry włączyć lub zablokować wybrane opcje.
Składnia takiegoż polecenia (dla włączania):
!#UN:PXXX/1;
, gdzie XXX to numer opcji (najłatwiej go poznać klikając prawym przyciskiem myszy na danej opcji w menu...
imperium: "Behemot - grafika" /
Żaden mail o jakim mowa do mnie nie dotarł...
Grafika pochodzi z moich zbiorów i nie udostępniam ich publicznie. Być może jest jeszcze gdzieś w sieci, ale nie podejmuję się szukania takowej strony. Niegdyś została przeze mnie znaleziona na prywatnej stronie jednego z grafików z...
imperium: "Behemot - grafika" /
Moja prywatna kolekcja nie należy do żadnego obozu ani żadnej społeczności. Społeczność HoMM-MM to nie komunizm, gdzie wszystko jest wspólne.
A dla społeczności fanów HoMM to akurat udało mi się conieco zrobić, czego i Tobie życzę.
imperium: "Behemot - grafika" /
<[Grunthor: Acid a ile posiadasz jednostek z tej kolekcji którą udało mi się odszukać. ]>
Wszystkie, ale to chyba nie o tym temat.
Jakiekolwiek dalsze komentarze kierowane do mnie personalne prosiłbym kierować drogą prywatną.
Dodam może jeszcze, że grafiki na stronie z podanego...
osada: "Toasty" /
Dziękuję Wszystkim :)
Choć wskutek burzliwych losów Jaskini już dość dawno temu zdecydowałem, że optymalnie będzie ukierunkować moje działania na rozwój i prowadzenie Groty, to jednak nigdy o Jaskini nie zapomnę, zwłaszcza teraz - gdy jej rozwój jak i zarządzanie, pomimo...
imperium: "[WoG] Nowe zamki - temat zbiorczy" /
W imieniu WoG Teamu dementuję te plotki. Żaden "edytor miast" nie jest przewidziany. Przewidziana w odległej przyszłości jest natomiast kontrola kilku slotów na jednostki poprzez ERM.
Na *obecnym* etapie niestety żadne nowe miasto nie ma szansy na pełną realizację. Może w...