Mam takie pytanie dotyczące kampanii. Jak zrobić, by główny bohater miał inne imię? Np. u mnie jest to Solmyr, a chcę, by nazywał się inaczej. Jak to zrobić? I co to jest tożsamość w oknie tego bohatera?
Morhad
imperium: "Problemy z kampaniami" /
Mam kłopoty z czwartą (ostatnią) misją kampanii ,,Nowy początek". Jej celem jest zdobycie butów trupa, strzega ich strażnicy graniczni - trzy kolory i strażnik misji, któy wymaga sandałów świętego. Te z kolei daje czarownik w chacie na północy, ale gdy pokona się 25 upiornych...
imperium: "Najlepszy zamek w Heroes 1" /
Wg. mnie zdecydowany numer 1 to zamek czarnoksiężnika, potem czarodziejka, barbarzyńca i na szarym końcu rycerz. Zauważmy jednak, jak wielki był exodus jednostek z zamku czarnoksiężnika w porównaniu z H3:)
1.Centaur > Bastion
2.Gargulec > Forteca
3.Gryf > Zamek
4.Minotaur >...
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Wg. mnie conflux i twierdza są raczej neutralne, ale cytadela to już wyraźnie siły zła - w końcu jedyna chyba kampania, w której cytadelą gra się po stronie dobra to [i]Igranie z ogniem[/i] (choć do końca nie wiem, bo nie ukończyłem tej kampanii), a tam przecież Adrienne nei jest w...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Zacznijmy od tego, że niedawno pozyskałem M&M VII i zacząłem sobie grać. Nigdy nie byłem mistrzem w grach tego typu, ale myślę, że moje kłopoty są wynikiem czego innego.
Jak wiecie (jeżeli w to graliście, a raczej tak), to zanim bohaterowie trafią na Antagrich, to muszą wykonać...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Co rozumiecie przez walkę turową? Bo szczerze mówiąc nie wiem zbyt jak doń dojść. Czy chodzi o tzw. tryb walki? Smoka nie próbowałem zabijać, ale całą jaskinię elegancko wyczyściłem. Dzięki za porady, ja odkryłem jedną fajną rzecz. Studnia obok uzdrowicielki leczy do pełnego...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Co do walki turowej to już trochę rozumiem, ale trochę. Chodzi o to, że walą na przemian każdy z czwórki bohaterów, potem przeciwnik itd, czy może to bardziej skomplikowane? I dlaczego nie mogą wziąć bohaterowie tarczy? Jak się kradnie?
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
OK, to znaczy, że za kradzież strażnicy atakują?
Udało mi się zrobić misje w bibliotece, chodziłem tam po parę razy, wyciągając po dwa, trzy stwory, potem leczyłem się w mieście itd. kilkakrotnie, teraz nie wiem jak stwierdziłem, że nie dałem lutni sędziemu. Dwa pytania:
1.Co...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
No dobra. Z tym obłędem to trochę rozumiem. Chyba moi ludzie nie jedli przez całą grę :). A jak się je? Bo to chyba istotne pytanie.
A więc sugerujecie zabicie smoka? Łukiem przez godzinę czasu rzeczywistego sposobem wchodzenia do jaskini i wychodzenia, gdy będą ranni? Mam...
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
<[Tabris: <[Morhad: ale cytadela to już wyraźnie siły zła - w końcu jedyna chyba kampania, w której cytadelą gra się po stronie dobra to [i]Igranie z ogniem[/i], a tam przecież Adrienne nie jest w Tatalii mile widziana.]>
Nie jest mile widziana, bo używa Ognia. Mieszkańcy Tatalii...
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Mi się podoba conflux i forteca.
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
No jeśli nie można wyjść z jaskini, to naprawdę nie wiem, jak smoka ubić. Samym łukiem? Przecież on wszystkich mi wybije.
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
@Hellburn
Różdżka już mi zeszła (a właściwie to dwie różdżki), szczerze mówiąc do wąpię, bym sobie dał radę w walce z dragonem.
imperium: "Najgorsze jednostki" /
1.Diablik (inferno)
2.Zombie (nekropolis)
3.Zjawa (nekropolis)
4.Pegaz (bastion)
5.Żywiołak ziemi (conflux)
6.Mantikora (lochy)
7.Smok cienia (nekropolis)
W walce na 6. poziomie do końca liczył się cyklop, ale bądź co bądź strzela. Jak to się stało, że nei ma tu żadnej...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
<[PenTus: @Morhad
Nie ma tu jednostek Cytadeli, bo są one po prostu dobre :P
Jedynie Bazyliszek przeciętny - wg mnie dużo gorszy od Pegaza, w sumie razem z Demonem i Meduzą najsłabsze jednostki 4 levelu. Chyba że bierzemy jeszcze pod uwagę koszt budowy to zastanawiał bym się nad...
imperium: "Najlepsza szkoła magii" /
Ja za najlepszą uważam Magię Ziemi. Ma świetne zaklęcia przygody (Portal Ziemi rządzi :)) oraz sporo bardzo dobrych bitewnych. Powietrze jest świetne - łańcuch piorunów to chyba moje ulubione. Magia wody jest bardzo taktyczna, więc nei zawsze się jej użyanie jest przydatne. Ogień...
imperium: "Wybieramy najlepszy zamek Heroes 2" /
Dawno nie grałem w H2, ale zawsze najsilniejszy był dla mnie zamek czarnoksiężnika. Miał smoki (2 ulepszenia) i ogólnie najmocniejszą armię. Jedyną jej wadą była wysoka cena, ale jednostki były jej warte. Dalej czarodziejka. Najmniej podobał mi się nekromanta i barbarzyńca.
imperium: "Top 10 bohaterów" /
Z bohaterów kampani najlepszy jest Gelu, a po nim Dracon. Z kolei ci ze scenariuszy to:
1.Solmyr
2.Loynis
Dalej mało istotne :). Dobry jest Sir Mullich i Crag Hack, Mephala i Ivor oraz Shakti.
Nie jest ich 10, ale trudno.
imperium: "Top 10 bohaterów" /
<[Caar Xoffek: Mój TOP 10:
01: Sir Mullich
02: Cyra
03: Sandro
04: Halon (Conflux)
05: Gem
06: Katarzyna
07: Gelu
08: Rion
09: Solmyr
10: Mutare (Smocza Królowa)]>
Halon nie jest bohaterem confluxa, tylko fortecy.
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Wg. mnie do niczego są takie zaklęcia, jak:
1.Hipnoza (ogromna moc jest niezbędna, a lepiej wtedy rzucać co innego)
2.Usunięcie przeszkody
3.Ściana ognia
4.Ukrycie
5.Kontratak (strasznie dużo many zabiera)
6.Ruchome piaski
7.Pole minowe