Imperium

Behemoth`s Lair

Morhad

Mam kolejny problem. Zrobiłem sobie drugi save i przeniosłem się do Harmondale. Cierpię jednak na nieustanny brak pieniędzy. Nie jestem w stanie pokonać hobgoblina nawet ;). Kasę zdobywam ściągając potwory na miasto, a tam zabijają ludzi, czasami strażników, a w końcu sami...
Ja grałem jak dotąd w M&M VI oraz VII i w szóstce nie mogę zmienić sterowania, a tak poza tym to dobrze, chociaż XP sprawia, że trochę przycina, ale nic to.
Podczas walki z meduzami jeden z członków mojej ekipy skamieniał. W świątyni Baa nie dało się jej z tego wyleczyć. Czy w normalnej świątyni da się to zrobić? I z innej beczki. Świątynia we Free Haven jest zrujnowana wewnątrz. Czemu?
W MMVI w misji w świątyni Baa , gdzie trzeba zdobyć chime of harmony nie mogę znaleźć jednego z kluczy, który wymagany jest do otworzenia kolejnych drzwi. I czy ten quest można zrobić tylko w dni przesilenia (tak sugerowałby napis na środkowej kolumnie)?
Od trzech kwadransów biję smoka na Szmaragdowej Wyspie i już tak jedną trzecią życia mu zabrałem (mierzyłem linijką - zostało niecałe 6 z 9 centymetrów :)). Myślę jednak, że można by go ubić szybciej, jeśliby się szybciej obracałao. Na jakim ustawieniu kręci się najszybciej?
UFF! Smok zabity! Zajęło mi to okropnie dużo czasu. Od 10.10 do 12.53 (z przerwami dość długimi, ale i tak z półtorej godziny go biłem). Łupy godne - różdżka, oko smoka, coś jeszcze i z 2500 złota. Dzięki wszystkim za porady. Mój maksymalny hit w smoka to 5, a ma on 1300 HP....
OK. Zacznijmy od skamienienia. Problem został szybko rozwiązany - inne świątynie leczą tę przypadłość. Świątynia we Free Haven jest do naprawienia - trzeba znaleźć stonecuttera i cieślę. Ten pierwszy (pierwsza) jest we Free Haven nieopodal studni, która przywołuje archery -...
<[Ghulk: Próbowałeś kiedyś kontrataku na hydrach, lub wampirach? Ukrycie jest fajnym czarem, nawet w grze jednoosobowej. Komputer myśli, że jesteś strasznie potężny, a ty możesz pozajmować jego kopalnie z 1 archaniolem i setką jakiegoś badziewia.]> Komputer chyba nigdy nie zwraca...
Mam problem. W AvLee jest jakiś kurhan, a ja zabiłem wszystkie ważki, mam nawet jakiś klucz, a nei mogę dostać się do jednego z pomieszczeń. Tego na samym końcu obok kwadratowego pomieszczenia. Wiecie jak tam wejść?
<[Ghulk: [url=http://www.the-spoiler.com/RPG/New.World.Computing/might..magic.6.1/mm6.html]Taka fajna strona o MM6[/url]. Klucze do Dragon Towers są w fortecy w Frozen Highlands (tej w której zalęgły się ogry).]> No naprawdę ta strona bije wszystkie inne na głowę.
Mam takie pytanie dotyczące MM6. Mianowicie od którego poziomu (ewentualnie jakiego ekwipunku) można bezpiecznie sobie chodzić po takich rejonach jak Paradise Valley, Sweet Water, Kriegspire, Hermit's Isle czy Dragonsands i jakie tam potwory występują (tu akurat nie dotyczy Paradise Valley,...
W którym miejscu dachu Bucchaner's Lair jest teleport do Dragonsands?
Niewątpliwie te trzy części serii MM cieszyły (i nadal cieszą) się dużą popularnością. Jako, że grałem tylko w VI i VII część serii, a chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na temat szczególnie Dnia Niszczyciela. W moim porównaniu szóstki z siódemką wygrywa ta pierwsza...
Nie wiem jak ma się sytuacja z MM 4 i 5 (choć pewnie jest lepiej niż w 3), ale Isles of Terra (zwłaszcza w porównaniu z MM 2, w które nie potrafię grać jest całkiem niezłe - mamy myszkę i wygląda to prawie tak jak w Mandate of Heaven, tylko, że grafika gorsza. Ale ja nie jestem...
Napiłem się z sadzawki w Dragonsands i moi ludzie zostali eradicated. Jak to się leczy, bo w świątyni w New Sorpigal się nie da?
<[Avonu de Odihs: Masz już [[http://imperium.heroes.net.pl/temat/323 temat o najlepszej części MM]].]> Chodzi mi bardziej o porównanie części 6, 7 i 8, między innymi w celu sprawdzenia, czy w Day of the Destroyer warto zagrać.
Problem rozwiązany - w moim poradniku był błąd, który podawał nieprawidłową kolejność kluczy, skutkiem czeog nie mogłem zrobić questa. Teraz już po problemie.
Gdzie jest teleport powrotny z Dragonsands do New Sorpigal?
Jak sprawić, by zniknęła niewidzialna ściana oddzielająca od finałowej komnaty w zamku Darkmoor?