Imperium

Behemoth`s Lair

Morhad

Mam takie pytanie dotyczące kampanii. Jak zrobić, by główny bohater miał inne imię? Np. u mnie jest to Solmyr, a chcę, by nazywał się inaczej. Jak to zrobić? I co to jest tożsamość w oknie tego bohatera?
Mam kłopoty z czwartą (ostatnią) misją kampanii ,,Nowy początek". Jej celem jest zdobycie butów trupa, strzega ich strażnicy graniczni - trzy kolory i strażnik misji, któy wymaga sandałów świętego. Te z kolei daje czarownik w chacie na północy, ale gdy pokona się 25 upiornych...
Wg. mnie zdecydowany numer 1 to zamek czarnoksiężnika, potem czarodziejka, barbarzyńca i na szarym końcu rycerz. Zauważmy jednak, jak wielki był exodus jednostek z zamku czarnoksiężnika w porównaniu z H3:) 1.Centaur > Bastion 2.Gargulec > Forteca 3.Gryf > Zamek 4.Minotaur >...
Wg. mnie conflux i twierdza są raczej neutralne, ale cytadela to już wyraźnie siły zła - w końcu jedyna chyba kampania, w której cytadelą gra się po stronie dobra to [i]Igranie z ogniem[/i] (choć do końca nie wiem, bo nie ukończyłem tej kampanii), a tam przecież Adrienne nei jest w...
Zacznijmy od tego, że niedawno pozyskałem M&M VII i zacząłem sobie grać. Nigdy nie byłem mistrzem w grach tego typu, ale myślę, że moje kłopoty są wynikiem czego innego. Jak wiecie (jeżeli w to graliście, a raczej tak), to zanim bohaterowie trafią na Antagrich, to muszą wykonać...
Co rozumiecie przez walkę turową? Bo szczerze mówiąc nie wiem zbyt jak doń dojść. Czy chodzi o tzw. tryb walki? Smoka nie próbowałem zabijać, ale całą jaskinię elegancko wyczyściłem. Dzięki za porady, ja odkryłem jedną fajną rzecz. Studnia obok uzdrowicielki leczy do pełnego...
Co do walki turowej to już trochę rozumiem, ale trochę. Chodzi o to, że walą na przemian każdy z czwórki bohaterów, potem przeciwnik itd, czy może to bardziej skomplikowane? I dlaczego nie mogą wziąć bohaterowie tarczy? Jak się kradnie?
OK, to znaczy, że za kradzież strażnicy atakują? Udało mi się zrobić misje w bibliotece, chodziłem tam po parę razy, wyciągając po dwa, trzy stwory, potem leczyłem się w mieście itd. kilkakrotnie, teraz nie wiem jak stwierdziłem, że nie dałem lutni sędziemu. Dwa pytania: 1.Co...
No dobra. Z tym obłędem to trochę rozumiem. Chyba moi ludzie nie jedli przez całą grę :). A jak się je? Bo to chyba istotne pytanie. A więc sugerujecie zabicie smoka? Łukiem przez godzinę czasu rzeczywistego sposobem wchodzenia do jaskini i wychodzenia, gdy będą ranni? Mam...
<[Tabris: <[Morhad: ale cytadela to już wyraźnie siły zła - w końcu jedyna chyba kampania, w której cytadelą gra się po stronie dobra to [i]Igranie z ogniem[/i], a tam przecież Adrienne nie jest w Tatalii mile widziana.]> Nie jest mile widziana, bo używa Ognia. Mieszkańcy Tatalii...
@Hellburn Różdżka już mi zeszła (a właściwie to dwie różdżki), szczerze mówiąc do wąpię, bym sobie dał radę w walce z dragonem.
1.Diablik (inferno) 2.Zombie (nekropolis) 3.Zjawa (nekropolis) 4.Pegaz (bastion) 5.Żywiołak ziemi (conflux) 6.Mantikora (lochy) 7.Smok cienia (nekropolis) W walce na 6. poziomie do końca liczył się cyklop, ale bądź co bądź strzela. Jak to się stało, że nei ma tu żadnej...
<[PenTus: @Morhad Nie ma tu jednostek Cytadeli, bo są one po prostu dobre :P Jedynie Bazyliszek przeciętny - wg mnie dużo gorszy od Pegaza, w sumie razem z Demonem i Meduzą najsłabsze jednostki 4 levelu. Chyba że bierzemy jeszcze pod uwagę koszt budowy to zastanawiał bym się nad...
Ja za najlepszą uważam Magię Ziemi. Ma świetne zaklęcia przygody (Portal Ziemi rządzi :)) oraz sporo bardzo dobrych bitewnych. Powietrze jest świetne - łańcuch piorunów to chyba moje ulubione. Magia wody jest bardzo taktyczna, więc nei zawsze się jej użyanie jest przydatne. Ogień...
Dawno nie grałem w H2, ale zawsze najsilniejszy był dla mnie zamek czarnoksiężnika. Miał smoki (2 ulepszenia) i ogólnie najmocniejszą armię. Jedyną jej wadą była wysoka cena, ale jednostki były jej warte. Dalej czarodziejka. Najmniej podobał mi się nekromanta i barbarzyńca.
Z bohaterów kampani najlepszy jest Gelu, a po nim Dracon. Z kolei ci ze scenariuszy to: 1.Solmyr 2.Loynis Dalej mało istotne :). Dobry jest Sir Mullich i Crag Hack, Mephala i Ivor oraz Shakti. Nie jest ich 10, ale trudno.
<[Caar Xoffek: Mój TOP 10: 01: Sir Mullich 02: Cyra 03: Sandro 04: Halon (Conflux) 05: Gem 06: Katarzyna 07: Gelu 08: Rion 09: Solmyr 10: Mutare (Smocza Królowa)]> Halon nie jest bohaterem confluxa, tylko fortecy.
Wg. mnie do niczego są takie zaklęcia, jak: 1.Hipnoza (ogromna moc jest niezbędna, a lepiej wtedy rzucać co innego) 2.Usunięcie przeszkody 3.Ściana ognia 4.Ukrycie 5.Kontratak (strasznie dużo many zabiera) 6.Ruchome piaski 7.Pole minowe