Imperium

Behemoth`s Lair

Tabris

Mi się podobała u Nekromantów i Sylvan, fajna jest w Akademii i Przystani. Ale to nie ta muzyczka co w h4, gdzie zatrzymywałem się by posłuchać muzyki, zwłaszcza na lawie. Ehhh.
Hmmm chodziło mi tu o coś w rodzaju Władcy Pierścieni - bo to, że w progandowej literaturze świat jest czarno-biały to truizm. Myślę, że ważny jest sentyment autora dla czegoś. Że nie wspomnę o biografiach.
Odnoszę wrażenie, że to był Narrenturm A. Sapkowskiego. Dostałem go na Wigilie zacząłem czytać, minęła chwila i byłem na 90 stronie. Aczkolwiek pierwszy tekst fantasy pochodził jeszcze z podręcznika do polskiego z podstawówki (III klasa)
Pierwszym reportażem Kapuścińskiego jaki czytałem był 'Cesarz' było to dzieło szokujące - sami uczestnicy reżimu się kompromitowali swą głupotą, arogancją i walką o stołki. Potem był Szachinszach - był jeszcze lepszy od Cesarza. To jak pokazano rewolucję w Iranie i jej...
Te zamki są neutralne. Podajesz przykład Twierdzy i Krewlod. Co do Miecza Anielskiego Sojuszu to Twierdza to był zamek dwójki z głównych bohaterów SoD i pewnie dlatego jest tam twierdza. Zaś samym barbarzyńcom honor nie przeszkadza zaatakować Ertahii i wbić jej niejako nóż w plecy....
Ostatnio nasunęło mi się pewne pytanie; w którym ze światów miałaby się toczyć akcja H6. Ostatecznie w trzech ostatnich częściach były trzy kompletnie różne światy. W innym temacie część graczy pisała jaki świat wybrać, ale myślę, że dobrze by było wyodrębnić ten wątek...
<[Black Emperror: Zaraz ktoś wpadnie na pomysł żeby zrobić coś na kształt miasta z imperium Rzymskiego.To nie Age of Empires ]> Ależ mi o to chodziło. Nie idzie o to by stworzyć 20 miast i 20 bohaterów tylko o coś hmmm nieoczekiwanego. Pierwsza propozycja jest ironiczna.
A ja mam Miasto Rzymskie: Miasto - Polis Bohater: Konsul Zdolność Specjalna: Drogi- bohater mógł by budować sobie drogi za pewną cenę. Jednostki: Niewolnik - Gladiator Wróżbita - Etruski Wróżbita Legionista - Triari Kawalerzysta - Ciężki Kawalerzysta Balista -...
Czy wam się trudno połapać, że dla mnie pomysł stworzenia więcej jak 9 miast po prostu mierzi. I nie życzę sobie tworzenia jakiś miast udających poszczególne cywilizacje i mitologie. Bardziej chodzi o wymyślanie zupełnie nowych rzeczy. Heroes V był kalką H3 i wydaje mi się że H6...
To nie był mój pomysł! Przeczytałem w forum o stworzeniu miasta Egipskiego. Paru osobom się ten pomysł spodobał, ale nie mnie. Chciałem go wyszydzić i sam stworzyłem trzy cywilizacje. Uważam bowiem że w H6 nie powinny się pojawiać nowe cywilizacje tylko nowe rozwiązania. Czy...
To by było zbyt trudne. Jak możnaby budować garnizony to tylko w miejscach dość hmm cienkich, żeby to wykonać należałoby wprowadzić mury, a zaradni gracze by zamurowali co trzeba. Swego czasu wymyśliłem czy nie mogłoby być zaklęcia podróżnego umożliwiającego tworzenia...
A nie byłoby za dużo tych surowców? Chociaż jakby był dodawany przy awansie bohatera. Mogłoby być to dobrym rozwiązaniem. Dodatkowo np. ten surowiec był by produkowany tylko przez Graala. Chociaż, jestem ambiwalentny wobec takich możliwości. Nie byłyby by zbyt skomplikowane?
1) Halabrdnik 2) Żywiołak Burzy 3) Wysoki Elf 4) Arcymag 5) Arcylisz 6) Upiorny Rycerz 7) Archanioł
<[Ghulk: Minotaury najsłabszą jednostką lochów... Przecież to jedna z silniejszych jednostek w grze - wysokie HP, obrażenia i morale.]> Może masz i rację, hmm, w takim razie wybieram żywiołaki ziemi - brak ciekawych zdolności.
<[Pentacz: Niestety ktoś dziwny usunął posta w którym pisałem m.in że meduza jest bardzo dobra w bezpośrednim starciu i ma dużą wytrzymałość a mantykora jest szybka - to jest jej zaleta, chociaż jest dosyć słaba to się przydaje w bitwie na pewno.]> To się nazywa myślenie...
Ja zaś uwielbiam mapę Wszyscy za Jednego. Czemu? Sam dokładnie nie wiem! Jest w niej coś co mnie przyciąga. Nawet przetłumaczyłem ją na h4. Ogólnie lubię mapę Tysiąc Wysp, zaś z kampanii 1 misję Dracorna.
Największa porażka była w H4 w mapia Stara Siła. To było okropna, moja śliczna, superbojowa armia, z napakowanymi bohaterami, dzięki której rozłożyłem wrogów na łopatki przegrywała z jakimiś zdechlakami! Nie przegrałem wówczas strategicznie, ale taktycznie. Po czym, co było...
Jednak pomysł z Mithrilem jest zły, zwłaszcza gdyby otrzymywano go przy awansie. Wyobraźcie sobie, że obok zamku jest Kamień Wiedzy, kupowałoby się bohatera, podprowadzało go do Kamienia i miało Mithrill. Nie wspomnę, że takie rozwiązanie promowało posiadanie kilku bohaterów o...