<[Każdą książkę fantasy, którą przyniosę do domu weźmie, a Silmarillionu nie...]>
Zrób obwalutę z innym tytułem i połóż wśród innych książek "do przeczytania".
Ghulk
imperium: "[fixme] subfora i działy" /
Ukrywa się.
imperium: "[FIXME]: Dział konwent" /
W dziale Konwent jest link do forum już niedostępnego.
imperium: "Kingdoms of Might and Magic" /
<[MiB: <[Baju: Wg mnie cały ten cyrk jest tylko po to by promować Herosa...]>
I bardzo dobrze! Może dzięki takim zabiegom saga nie zginie śmiercią tragiczną zapomniana przez fanów ;)]>
Saga? Saga nie żyje od... 4 lat? Bo tego *** (cenzura) co tworzy Ubisoft & Nival nie można nazwać...
imperium: "[WoG] Nowe zamki - temat zbiorczy" /
[quote=Fentrir]Grove, miasto, które również ma znaleźć się w WoGu
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=16581[/quote]
To miasto nie znajdzie się w WoGu. Ma ono zamieniać cytadelę.
Naprawdę szanse na powstanie mają tylko 3-5 miast, czyli Grove, Forge, Bastion i ew. Regna i...
imperium: "[Heroes III] Pomysł na miasto" /
[quote=Cytat]Czarów niestety nie można dodawać, więc możesz zapomnieć o swoich pomysłach.[/quote]
Przez ERM można tworzyć pseudoczary.
[quote=Cytat]Większość elementów z Heroes V Byłoby zachowane.Np grafik 3D.[/quote]
Nie będę komentował ilości błędów. To jest forum o...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Ja mam super propozycję. Niech nie będzie następnej "chensci" w wykonaniu duetu Ubisoft & Nival, spółka z ograniczoną inteligencją. Tylko w JvC nadzieja. Jak znajdę czas to napiszę coś więcej. Howgh.
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Porażka.
Grafika (wyjątkiem jest wygląd [b]części[/b] potworów) jest cukierkowa i mdła, gra wlecze się niemiłosiernie i brakuje jej grywalności H3. Interfejs to kolejna porażka. Nie wiadomo co gdzie jest. W H1-H4 był dobry, przejrzysty interfejs.
Fabuła.
Porażka absolutna. Po co...
osada: "Książka jako prezent?" /
Ja dostałem "PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademacum programisty".
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Moim zdaniem temat powinien udać się do kwasu. H4 IMHO jest niewypałem. Jedno ciekawe rozwiązanie (wybór jednostkek) dobrej gry nie czyni.
imperium: "Mój mod do MM7" /
Zmiany potworów w lokacjach (mantikory w Nighonie, dżiny w Celeste i Zamku Światła). Potwory są silniejsze. Zmiany nazw części potworów. Potwory zyskały więcej specjalnych właściwości (np. androidy wymazują).
imperium: "[mod]: Two Islands" /
[url=http://ti.heroespl.org/jednostki/regna00-2.png]Marid i inne jednostki[/url] Kallena.
imperium: "[mod]: Two Islands" /
Hipokampa nie będzie. Zajmował 3 kratki. Vori cały czas jest jednak w fazie dyskusji, w przeciwieństwie do Regny.
imperium: "Might And Magic VIII dział przedmioty" /
Jakie tarcze? Chodzi o obeliski?
osada: "Bohaterowie literaccy" /
Mnie bardziej irytuje nie czarno-biały bohater, ale czarno-biały świat, gdzie wszyscy są jasno podzieleni – źli do szpiku kości vs. prawi, honorowi, dobrzy, bez wad.
imperium: "Dyskusje ogólne" /
Off-line... Na pewno randomka wyrabia mniej umiejętności walki od gry on-line. Czy jest tak jednak w przypadku gry w mapę autorską? Mapa "Wojownicy" mojego autorstwa jest naprawdę trudna. Zaczynając 2 miastami przeciwko 5 miastom 2 wrogów w pełni rozbudowanymi na pewno ćwiczy się walkę...
osada: "Fantasy wreszcie docenione jako..." /
Nie wierzę... Jak się podręcznik nazywa? Fantasy jest przecież maso... Może jednak nie będę mówił o spiskowej teorii dziejów.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
[quote=Baju]1. Szkielet (silna jednostka)[/quote]
Szkielet silną jednostką? Jego siła leży w ilości, pod resztą względów to przeciętniak.
[quote=Baju]Arcymag[/quote]
Wampiry są znacznie silniejsze.
imperium: "Która część jest najlepsza?" /
MM8 i ciekawa fabuła? W MM8 ciekawa jest fabuła poboczna (bardzo ciekawe questy), ale nie główna (ocal świat).
imperium: "[mod]: Two Islands" /
Regna zastępuje Cytadelę, a Vori Fortecę. Można tworzyć mapki 252*252. Do WoGa da się dodać tylko 2 miasta: będzie to (prawdopodobnie) Bastion i miasto do oskryptowania. Niebo jest do zrobienia: tylko [b]40000[/b] linijek skryptów ERM na najmniejszy rozmiar mapy.