Imperium

Behemoth`s Lair

Ghulk

Jest pewna metoda... Sam zrobiłem tak mod który wyłączał wszystkie czary ofensywne. Sprawdź i zapisz koszty many miejskiego portalu. Wyeksportuj z h3bitmap.lod plik sptraits.txt . Znajdź w nim linię odpowiedzialną za miejski portal. Zmień wartości odpowiedzialne koszt zaklęcia na 999....
Zdecydowanie... III! Dotychczas jej nie przeszedłem. Ale pod względem grywalności najlepsza 7. Chociaż w trybie 4 postacii jest zbyt łatwa szczególnie po zdobyciu blasterów. Kombo blastery+przyspieszenie i nie ma tytana krwi.Teraz gram w 8 i nie podoba mi się tak bardzo jak 7. Do...
[[http://www.michalwadas.cba.pl/SPTRAITS.rar]] Powinno działać. Skopiuj plik z rara do folderu Data w swoim miejscu instalacji Heroesa.
Wg mnie lepszym pomysłem byłoby usunięcie Town portalu z magii ziemi. Wtedy mógłby być nawet na 3 poziomie. Zaleta? Pozwala się teleportować tylko do najbliższego zamku (oprócz magicznej ziemi). Plików txt nie trzeba wkładać do h3bitmap.lod.
Plik txt może sobie spokojnie siedzieć w katalogu Data. Ale portal może być poza szkołami magii. Wtedy można się teleportować tylko do najbliższego miasta.
A jeszcze ważniejszym są umiejętności specjalne. Np. jak ocenić atak takiej hydry, lisza, magoga?
Prace nad zadaniami postępują. Ale proszę kogoś o zrobienie kilku zadań (czerwony eliksir, oczyszczenie Harmondale, zadania 32-37). Tych rzeczy nie jestem w stanie wytłumaczyć.
Powstaje nowy polski mod do Heroesa 3. Ma on wprowadzać 2 nowe miasta. Co o nim myślicie? [[http://ti.heroespl.org/jednostki/caloscj.gif]] [[http://ti.heroespl.org/jednostki/implevcom.gif]]
Zamki tworzy TI Team mający stronę pod adresem [[http://ti.heroespl.org/portal/]], a lewiatany stworzył Kallen (w jaskinii Haav Gyr).
Pracuję właśnie nad modem utrudniającym MM7. Oprócz potężnego podwyższenia statystyk szykuję kilka niespodzianek. [[http://img138.imageshack.us/img138/1927/mantikory2ro9.jpg Screen]] [[http://img187.imageshack.us/img187/9118/mantikoryly0.jpg Screen 2]] Ma ktoś jakieś propozycje? Od...
Cóż.... Zamierzam ogólnie utrudnić MM i je trochę urozmaicić. Na razie jest wolne miejsce na jedną jednostkę z MM8. Gdzie możnaby ją wstawić?
Usilnie poszukujemy mapmakerów. Mamy tylko 2, z czego jeden jest zajęty nauką do egzaminu.
Mapy w formacie WoG. Skrypty są pisane przez programistów. Fabuła jest.
<[Acid Dragon w Kwasowej Grocie napisał: Uściślę toto nieco. Kolejność wydawnicza (ukazywania się) HC1 - Wojownicy Pustkowi HC2 - Podbój Podziemi HC3 - Szarża Smoków HC4 - Władcy Żywiołów HC5 - The Worldtree HC6 - The Fiery Moon HC7 - Revolt of the Beastmasters HC8 -...
[[http://rapidshare.com/files/65374847/mod_0.4.rar.html]] wersja 0.4 moda. Pliki należy wsadzić do gry MM7viewerem. UWAGA: Zmiany pojawiają się po pierwszym wejściu na dany obszar/respawnie. Najlepiej udać się na 2 letni urlop do Kaśki, Parsona lub Gavina.