Imperium

Behemoth`s Lair

Ghulk

Osobiście nie używam: – pecha – pogromcy – pola minowego i ruchomych piasków – ochrony przed wodą A pole mocy to wspaniały czar. Jak dobrze ustawisz jednostki to strzelcowi nikt nie podskoczy.
Cóż... wybór jest trudny. IMHO najsłabszym miastem jest cytadela, a Lochy najsilniejszym głównie ze względu na 5 poziomową gildię magów, dobrych bohaterów i wir magii. Jednak na mapy S na niższych poziomach trudności najlepsza jest Twierdza.
W walce z łucznikami zdecydowanie haste, a mając łuczników slow. Jeśli gram bastionem to zdecydowanie Slow. Drzewiec może wtedy zatrzymać jakąś jednostkę, a wtedy elf i centaury w nią biją.
Ja mam Celerona 1200, GF 4200, 384 RAMu i mi w miarę płynnie idzie na niższym poziomie szczegółów.
<[Dagon: Arch devil]> Arcydiabeł byłby doskonałą jednostką gdyby nie jego wytrzymałość (200HP?).
<[wir magii też rzadko używany]> Jak gram Lochami to wiem, że nie muszę brać wiedzy w szkołach magii, czyli mam około +35% do siły zaklęć.
[[http://rapidshare.com/files/69741652/DATA.rar.html]] Gotowe. Wystarczy rozpakować do katalogu Data. Czas na MM8?
Czytam "Tajfun i inne opowiadania" J. Conrada. W Weekend może przeczytam 3 raz "Hrabiego Monte Christo", którego też polecam. Lema przerobiłem całego oprócz "Solaris" (w bibliotece nie ma).
Tak samo nie mogłem znaleźć "Pamiętnika znalezionego w wannie" i "Szpitala przemienienia". Pewnie jakieś nieprawomyślne treści...
Pentacz, ataków osobistych. Lochy są wrażliwe na klątwę, ale kto inwestuje w ekspercką magię ognia? Mantikorze rzadko trafia się paraliż i szybko pada. Harpia ulepszona ma skandalicznie niskie obrażenia (niższe od nieulepszonej!). Jednak siłę Lochów buduje magia w połączeniu z...
[[http://ti.heroespl.org/jednostki/icehydra2.gif]] Lodowa hydra została zrobiona przez Cichego.
Mag może wygrać z wojownikiem mającym nawet większą armię. Mag rzuci spowolnienie, a odpowiednia kulka utrudni wojowi odczarowanie swoich jednostek. Wtedy mag wali Berserkiem, łańcuchem piorunów, infernem, oślepieniem, i zapomnieniem. Na swojego strzelca rzuca szał i wojownik znika....
Walka na arenie nie uwzględnia tego, że Nekropolia ma nekromację, Zamek ma większą szansę na taktykę, tego, że Cytadelę i Twierdzę szybko się rozbudowują, Inferno ma Czarcich lordów, tego, że Inferno ma największą szansę na berserk...
Znowu J. Conrad. Tym razem "Młodość i inne opowiadania". Potem może zajmę się "Dziadami".
Ubisoft zrobił głupi rezygnując z świata MM. Policzmy: 8 gier MM, w realiach których można osadzić dalsze MM i HoMM (HoMM na Xeen?). Karigor – Nieodkryta wyspa z MM 6-8. Vori. Ardon z CoMM i WoMM. Można też bez problemów podpiąć Ashan pod MM. Planeta na której powstała...
A w amerykańskich filmach są płaskie fale uderzeniowe w kosmosie, a przy wybuchu asteroidy/statku Obcych słychać wybuch. BTW tekst na poziomie 4 klasy podstawówki. [dodane] Skąd ja znam to nazwisko?
Zgadłeś. W TotE jest UFO i elf w kombinezonie z jakiegoś metalu.
Co człowiek to nowy pomysł na fabułę. Niestety, muszę rozczarować większość. Antagarich został zniszczony. Nie wiemy co się stało z Jadame, Enrtoh i Karigorem, ale moje przemyślenia sugerują, że przeżyło tylko Enroth. Myślę jednak, że skoro na Antagarichu stworzona Wrota, to...
Ciągnie się mi to MM7, ciągnie jak guma do żucia, ale powoli zmierza to do końca. Zgłaszam też, że linki w dziale download Heroes IV nie działają. Jak skończę dział MM7 to mogę zająć się MM6.