Hm, dla potwierdzenia spytam:
Rozumiem, że bohater, którym chcesz kopać, stoi na właściwym miejscu i ma [b]cały[/b] dostępny ruch?
Dagon
imperium: "Pytania ogólne" /
Sprawdziłem, jest tak, jak mówisz.
Mapa jest źle zrobiona, nic na to nie poradzimy. Jeśli chcesz to mogę przenieść Łzę w inne miejsce.
imperium: "Gracz: SI " /
Widzisz, dla mnie jest jest jednak odwrotnie. Ja jestem już na tym etapie życia, gdzie każda godzina ma znaczenie w dobowym planie dnia ;)
Wolę spędzić kilka godzin więcej przy wymagającym przeciwniku, niż 1-2h żeby tylko dowieźć wynik. To jest dla mnie marnotrawienie czasu, kiedy...
imperium: "Gracz: SI " /
[quote=Baronus]I mieć lepszy wynik! (...) Potem animacja zwycięstwa i wpisywanie wyniku! To są Herosi! Tak się zawsze grało![/quote]
Ja tak grałem, owszem, dawno temu i może kilka mapek w ten sposób skończyłem, ale już się z tego wyleczyłem. Kiedy okazało się jak ograniczony jest...
imperium: "Jaka frakcja dla początkującego?" /
Ostatnio zmusiłem się i pograłem nieco Krasnalami i muszę powiedzieć, że uprzednio nieco zdemonizowałem tę frakcję. Naleciałości z przeszłości trochę zniekształciły mi jej obraz. Oczywiście wciąż, jest ona jedną z trudniejszych w kontroli, zwłaszcza dla początkującego...
imperium: "Czy znacie na pamięć startowe..." /
Wydaje mi się, że nikt nie uczy się zaklęć startowych bohaterów. Byłoby to, może nie żmudne, ale dość nudne. Coś na zasadzie wklepywania na pamięć stolic państw, czy dat historycznych. Nawet jak się nauczysz na pamięć, wszystkich 200+ państw z ich stolicami to jeśli się tego...
imperium: "Pytania ogólne" /
1. W przypadku, kiedy wszystkie sloty w okienku nekromancji są zajęte, a przywrócenie oddziału wymaga więcej punktów mroku niż posiadamy; to niestety nic z tym nie da się zrobić. Trzeba zaniechać ożywiania.
2. O ile dobrze pamiętam, Szał ma pierwszeństwo przed Hipnozą. Oznacza...
osada: "Elektromobilność " /
Nazwa tematu może nie do końca właściwa, gdyż ogranicza się tylko do jednego aspektu, spośród wielu, które chciałbym tutaj poruszyć. A mianowicie:
W ostatnich latach jesteśmy świadkami masowego przechodzenia ważnych gałęzi technologicznych, w kierunku zasilania bateryjnego. Ta...
imperium: "Zgłaszanie błędów" /
Wersja mobilna strony głównej chyba się rozjechała. Nie trzyma proporcji. Treści newsów są bardzo duże w stosunku do wszelkich elementów stałych jak pasek nawigacyjny, czy box z tematami forum i Osady
imperium: "CD Action - wydanie specjalne o HoM&M3" /
Też dzisiaj odebrałem przesyłkę! :)
Pierwszym artykułem, który przeczytałem był ten traktujący o H5, a jakże :)
I oczywiście, w tej króciutkiej treści, znalazłem 2 babole:
[quote=CD-Action]Pola bitew są przejrzyste, ale ukształtowanie terenu praktycznie nie ma...
osada: "Elektromobilność " /
Kurcze, trochę zostawiłem ten temat, a szkoda, żeby się zmarnował... Zwłaszcza po obszernej wypowiedzi Architectusa, musiałeś się chłopie przygotować do tego nielicho :D
Skupię się w tej wypowiedzi na samochodach, i na tym jak ja postrzegam aspekt ekologiczny elektryków, bo to...
imperium: "Pytania ogólne" /
Na początek: talenty i zdolności to dwie różne rzeczy w H5. Nazewnictwo jest tutaj istotne, aby uniknąć nieporozumień.
Szans na wybrany talent np. na Oświecenie nie da się zwiększyć w sensie stricte z 2% na 10%. Można jednak tak pokierować rozwojem bohatera, aby te 2% wirtualnie...
imperium: "Heroes of Might & Magic 3: The Board..." /
[quote=Saruman]Co do elementów irytujących:
1. Zmiany dokonane w polskim tłumaczeniu zaklęć nie wynikające z jakiś konkretnych powodów:
Modlitwa zmieniła się w Psalm Mocy
Promień osłabienia zmieniło się w Morowe powietrze
Uleczenie we wzmocnienie
Żądza krwi w ręka śmierci...
imperium: "Powtarzający się wybór..." /
@Confused12
Wszyscy dookoła winni tylko nie ja... klasyk :]
System rozwoju umiejętności bohatera zastosowany w H5 jest bezdyskusyjnie najlepszy ze wszystkich części i stanowi najmocniejszy punkt tej gry. A przytyk, że [i]nie został przemyślany[/i], świadczy o całkowitym braku...
imperium: "Powtarzający się wybór..." /
"Uderz w stół, a nożyce się odezwą" ;]
[quote=confused12]Zadałem zwykłe pytanie, czy wypadanie non stop tej samej umiejętności przy awansach jest normalne czy może gra mi się zbugowała, bo odebrałem to jako dość dziwne rozwiązanie. Uzyskałem odpowiedź, że tak ma być, a ty...
imperium: "Powtarzający się wybór..." /
Powtórzę raz jeszcze, najbardziej łopatologicznie jak umiem:
1. Twój poziom wiedzy na ten temat rozwoju bohatera w tamtym czasie był znikomy. Zarówno teoretycznej jak i praktycznej.
2. Mimo to zarzuciłeś twórcom, że nie przemyśleli systemu rozwoju bohatera.
Nie masz pojęcia...
imperium: "Porady: Loch" /
Nekropolia
- niska inicjatywa jednostek
- tylko jedna jednostka(bazowo) dochodzi w pierwszym ruchu do przeciwnika
- mało punktów życia pojedynczej jednostki
Wszystko to powoduje, że nieumarli są podatni na Magię zniszczenia, w której to czarnoksiężnik się specjalizuje.
Ponadto,...
imperium: "Pytania ogólne" /
1. Raelag
Jego specjalność działa tak jak opisałeś. I owszem, na 30 poziomie wartości bonusu do inicjatywy dla armii Twojej i przeciwnika będą wynosić odpowiednio +30% i -30%. To rzeczywiście kosmicznie dużo, trzeba jednak mieć na uwadze, że to bohater kampanijny, co oznacza, że...
imperium: "Pytania ogólne" /
Ciężko powiedzieć definitywnie, która frakcja ma najniższą inicjatywę. Rozważyłbym Przystań, Kransnale i Nekro. Z tym, że dwie pierwsze frakcje mają łatwiejszy dostęp do Przyspieszenia.
Natomiast jeśli chcesz uzyskać najlepszy efekt z kary do Inicjatywy, wybierz frakcję z...
imperium: "Porady: Loch" /
Zwykle mapki rozgrywam do 20-22 poziomu maksymalnie. Skoro to tak długa mapa, zmieniłbym nieco podejście na bardziej rozrywkowe. W takim wypadku, w grze Lochem, skusiłbym się na Gniew Żywiołów. Dlaczego?
4 zamki to 4 Ołtarze żywiołów
4 zamki to 4 Sklepiki z artefaktami
-...